Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    @sunshine81...ja gaat idd snel! vind het erg leuk dat je nu al wat ziet hihi, alleen we willen nog wachten met vertellen dus beetje oppassen met kleding:p
    @knibbel...dankjewel!

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb mijn gesprek gehad met een leidster die alleen op donderdag staat en dus zeker weet dat ze fenna niet afveegt.
    die heeft haar de hele dag in de gaten gehouden, en kwam tot conclusie dat fenna haar zelf niet afveegt.
    thuis veegt ze zichzelf wel altijd af, dus vreemd.
    maar daarom kan het zijn dat het geirriteerd is geraakt.
    nu gaat deze leidster haar leren om ook op de opvang te vegen.
    Waarom ze dat niet doet?
    de vraag is gesteld maar ze legt het stilzwijgen op.

nu net thuis en ben rustig met haar om tafel geweest

mijn eerste vraag wie veegt jouw pluisje thuis af?
    mama en papa en fenna
    en als je bij op en oma bent?
    oma.
    en als je op de opvang bent
    ze noemt de naam van de leidster die vandaag stond en overigens alleen op donderdag staat en andere dagen niet.

dus ik zei ja dat was vandaag en er word stellig ja geknikt.
    mijn vraag wie dat de laatste keer op opvang deed, legt ze het zwijgen op.

heb anders gevraagd wat haar slang in bed doet.
    ze zegt
    slang komt in het donker onder de deken vanaf mijn voeten en gaat langs me heen en bijt me dan in het gezicht. een nachtmerrie die haar sinds een kleine 6 weken in de ban houd.

heb de vraag anders gelegd en gevraagd wie haar allemaal afveegt
    en ze komt ineens met de naam roxanne aan....
    dus mijn vraag wie dat is ( ken niet echt iemand op de opvang die zo heet?) maar weet ook niet wie er op maandag en vrijdag aan kinderen zit omdat ik niet diegeen ben maar de papa die deze dagen heen gaat.

dus ik vraag is dat een kindje?
    nee knikt ze ik zeg dus wie is dat dan een juf?
    nee zegt ze: de papa van roxanne..................

lijkt me zeer stug dat een vader van roxanne mijn dochter haar pluis afveegt?
    ze verzint wat, maar waarom?
    of verzint ze het niet? maar fantaseert?

morgen ga ik terug naar de opvang en zal dit bij ze neerleggen
    want het word nu wel heel erg vreemd

ik denk het er uit proberen te krijgen niet helpt en haar fantasie op werken gaat?
    en ja huisarts zal ik zeker bezoeken als ik weer een rode pluis zie.

ik weet het ook niet meer.....:(

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Dankje, knibbel, ik blijf gaarne...
    Mooie buikjes dames !! Het mijne was duidelijk te traag... ook een teken, misschien... nu weet ik waaraan ik me mag verwachten op 9 weken ;) en hopelijk vrij snel... xxxx
    Mopper, héééél vreemd... zeker eens bij huisarts gaan... en voorleggen aan leidster... onderzoek het maar...
    xxx

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mopperkonijn. he wat een raar verhaal zo zeg, ben benieuwd wat er verder nog uit komt!
    @LaVitaBella, welkom en van harte gefeliciteerd! Ik zie al een klein buikje komen, leuk zeg!
    @Dame, en hoe is de echo gegaan?
    @Kimmmmberly, wauw wat een mooie buik al :D

Hier verder weinig nieuws, zaterdag verhuizen en voor de rest zo veel mogelijk mijn rust proberen te pakken.
    Morgen weer even een buikfoto maken, maar heb het idee dat er wederom amper wat bij gekomen is.

5. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    Vandaag de eerste echo gehad. Vruchtje was duidelijk te zien.
    Ze wilde ook een inwendige echo doen maar kon niet met het nieuwe apparatuur overweg. Over 2 weken de termijn echo en dan weet
    ik het zeker. Zag er volgens haar wel uit als een 7,5 week vruchtje.

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

Goed nieuws dame!! ik heb woensdag eindelijk de echo!! hoop ook zo dat alles goed is, zijn ook zoveel slechte berichten op het moment pfff..

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Kimberly & LaVittaBella Mooie buikjes hoor! Ligt dus niet aan mijn verbeelding dat het zo vroeg al zo snel gaat :D

Mopperkonijn, raar verhaal, maar ik zou zeker nazoeken wie die Roxanne is, want naar mijn idee verzint een kind dit niet zo gauw zelf... Eng hoor, sterkte!

Mijn man komt eindelijk thuis vanavond!!! Hij is ruim drie weken weg geweest! Ben benieuwd wat ie van m'n lijf vindt :). Maandag gaat weer weg, waarschijnlijk voor een week, we zullen zien.
    18 oktober moeten we naar de VK voor het eerste gesprek, dan nog geen echo, daar moeten we een aparte afspraak voor maken.

8. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    he meiden,

ik kom weer even om het hoekje kijken...

eerst een hele grote knuffel voor pom en inneminne..
    ik had liever heel ander nieuws van jullie gelezen.. heel erg veel sterkte, vind het zo verdrietig voor jullie

mopperkonijn, misschien ben ik extreem achterdochtig, maar ik had mijn dochter meteen thuisgehouden.
    liever thuishouden om niks, dan laten gaan en dat er evt. hele nare dingen door blijven gaan.
    alles wat je opnoemt klinkt ontzettend 'verkeerd' in mijn oren...
    mijn man en ik zijn op het punt door alle nare berichten rondom kdv dat wij ons kind nooit bij een man op een opvang willen hebben.
    heel rot voor de wel normale goede mensen, maar we willen geen enkel risico lopen..

kimberley wat heb jij al een mooi buikje zeg!

en Lavitabella ook!

dame gefeliciteerd met je echo, een vruchtje gezien wat fijn!

flotsje ik duim hard voor jouw echo!!

mir wat fijn dat je lief weer bijna thuis is!

ik heb ook woensdag eindelijk de eerste afspraak en echo. nog 5 nachtjes slapen! ik ben ook nerveus hoor...

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Flotsje, je niet opjagen hé... het is wel goed bij jou !
    Veel succes, Erin !!
    xx

10. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    pom en innemiene wat erg om te horen... had de tranen in mijn ogen.. ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Mopperkonijn: ik zou het inderdaad onderzoeken. Misschien fantasie, maar toch.. !

Meiden, hier alles prima. nog geen bijzonderheden.
    ben alleen wel 2 kilo afgevallen. Is dit erg? of erg voor het kindje?? *zucht*

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Ben je vaak misselijk krissie? Al een echo gekregen?
    Als je misselijk bent, kan dat wel hoor. Meeste vrouwen blijven rond gewicht de beginnende maanden...
    Geen zorgen maken, is niet goed...

12. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ik heb volgende week woensdag een echo dan ben ik 10 weken.
    nee alleen een weekje die buikgriep gehad. maar toch wel redelijk blijven eten.. en ik eet juist best veel voor mij doen omdat ik constant honger heb... dus daarom snap ik het niet...
    maar wel redelijk gezonde dingen.. ik ben momenteel gek op brood en crackers met pindakaas of smeerkaas.. hihi..

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oh spannend, goed blijven eten !!
    Mijn honger was toch al weekje minder, dus... was misschien ook teken...
    maar nu niet panikeren als je geen honger hebt, dan heb je waarschijnlijk meer dan genoeg gegeten !
    Leuk pinda en smeer neigingskes !

Succes volgende woensdag !!

14. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden,

Eten???? Pfff... Ik wou dat ik het kon...!! Het gekke is, als ik er overna denk heb ik overal wel trek in, maar uiteindelijk als het voor me staat krijg ik echt niet meer dan 3 happen door mijn keel... Pfff word er gek van... Gelukkig slik ik de zwangerschapsvitamines anders had ik zeker weten te weinig binnen gekregen!!:p

15. flotsje

flotsje Niet meer actief

dankjewel allemaal voor de lieve woorden!! :)
    ik moet me ook niet zo druk maken...

krissie is volgens mij niet erg hoor! kindje pakt wel wat hij nodig heeft! voel je jezelf wel een beetje fit?

hier ook vaak dat ik het moeilijk weg krijg! ik kan heerlijk koken en dan drie happen eten pfff... ook in de ochtend, vanochtend een half uur gedaan over een plakje ontbijtkoek...
    wek vaak savonds trek.. dus gisteravond de kipfingers in de halogeenoven.. hmmm...

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    MevrS en flotsie !
    Dan ben je duidelijk zwanger, goesting maar 't binnenkrijgen is wat anders... geen zorgen dus ;)

Al hoop ik bij volgende zwangerschap dat ik even hongerig ben als bij de vorige, is iets gemakkelijker ... tenzij collega zegt : inne, ga je nu blijven eten ??
    een mooie herinnering allesinds...
    xx

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Vanmorgen de echo gehad en alles perfect in orde! Hartje klopt duidelijk en ik ben nu 8 weken en 3 dagen! Dus bijna een week verder dan ik dacht!! Nu ik de kleine gezien heb wordt het meteen veel 'echter'!

@Krissiej: Ik ben ook al 2,5 kilo afgevallen omdat ik 's avonds totaal geen eetlust heb. Ik wil wel eten, heb er ook zin in en na 3 happen gaat het me ontzettend tegenstaan. Ze zei dat het echt geen kwaad kan en gaf me het advies om verspreid over de dag wat fruit en groenten te eten en dan 's avonds maar een paar happen (wel zo gezond mogelijk) Verder slik ik vitaminepillen en maak regelmatig een smoothie en dat was prima. Het kindje pakt wat ie nodig heeft en die eetlust komt vanzelf terug, zei ze.

18. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik kom ook weer even om het hoekje kijken;),iedereen bedankt voor alle leuke complimenten!

enne dames die net de echo hebben gehad, wat fijn dat alles goed is!, lekker genieten he!

liefs x

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Kimmmberley: Ja nou ik een goede echo gehad heb kan ik er wel meer van genieten

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Bijzonder he, die echo's... Wij mogen woensdag eindelijk weer:D

@Afvallen, ook ik ben 2 kilo afgevallen terwijl ik net zoveel eet als normaal. Ga nu weer de andere kant op volgens mij... Zolang je je goed voelt zou ik me er niet zo druk om maken...!

Deel Deze Pagina