Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    nee ik voel me goed. Misschien is het ook wel dat ik nu juist meer verspreid op een dag dingen eet. Das ook beter voor je lichaam toch.. :)
    verder gaat alles goed. Ben zoooo zenuwachtig voor de echo woensdag... hoop zo dat het goed is. Ik denk net wat lotje02 zegt.. het ineens veel echter is.

2. Within

Within Niet meer actief

Ik mag morgen voor mijn echo + intake.. vind het ook wel spannend.

Nog een foto van mijn buikje nu; Vorige week genomen.

3. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Zooo hehe ik heb ook weer even rust nog net voor het slapen gaan.

Verhuizing is klaar, nog hier en daar wat uitpakken maar het klussen en sjouwen is gelukkig gedaan.

Hierbij nog even een verlate 10 weken foto, morgen lees ik even rustig bij :)

4. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie buikjes zijn het al!
    Hier ook al een mooi bolletjes hoor! Van een derde gaat het nog zoveel sneller :) Maar ik vind dat niet erg hoor! Bij ons weet iedereen het al... Tja, onze kindjes zijn zoooo blij dat ze niet kunnen zwijgen!

Degene die deze week voor hun echo moeten: succes!! Wij moeten nog 2 weekjes wachten! Ik kijk er alweer naar uit om ons ukje te zien!

Dit weekend had ik last van buikpijn. Heb zaterdag heel de middag in mijn zetel gelegen en toen was het over. Bandenpijn?! Je zou denken dat je het na 2 keer al zou weten hé!

groetjes,
    vlinder

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Mooie buikjes hoor meiden! Ik ga woensdag weer een foto maken als ik 7 wkn ben. Volgende week do naar de VK, maar dan nog geen echo, alleen intake... Daarna is mijn man weer 2 wkn weg, dus echo zal wel in wk 11/12 worden ofzo, nog heel veel geduld dus :)

Doen ze de eerste echo ook wel in combinatie met de nekplooimeting??

6. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ah wat een lieve buikjes al!

nog 2 nachtjes slapen tot de echo.. we zijn met 3 meiden geloof ik he as woensdag voor een echo? vind het ook erg spannend.
    laatste loodjes zijn echt het zwaarst, liefst zou ik me ziekmelden en vandaag en morgen slapend doorbrengen, des te sneller is het woensdag!

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wat een mooie buikjes al zeg!! Hier nog steeds weinig te zien :(
    Ik merk wel dat 's avonds mijn broeken niet meer lekker zitten en ik kan weinig op mn buik hebben. Ben wel zooooo ontzettend moe. Ik lig elke avond om half 9 in bed en nog blijf ik moe.

@Vlinder: Ik heb ook buikpijn en wat rugpijn gehad, maar dit weekend ook (te?) veel gedaan. Ik las in een boekje dat er op dit moment gewoon heel veel gebeurd in je buik en dat buikpijn daar gewoon bijhoort.

Meiden die nog een echo krijgen: Succes met wachten!! Het is al bijna woensdag!

8. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Wat een mooie buiken dames!

Ik schrijf hier niet zoveel mee, vergeet het steeds :$ .

Vorige week woensdag hebben wij een goede echo met een mooi kloppend hartje gehad, over 3 weken hebben we de 12 weken echo. Ik ben 2 dagen terug gezet met de echo.

Hier ook een buikfoto (9+4)

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik ook hoor Lotje, als ik even de kans krijg ga ik er vroeg in, lukt dat niet om wat voor reden, ga ik 's middags even naar bed.

Jade ook een mooi buikje hoor! Fijn dat de echo goed was, lijkt me geweldig om het hartje te horen!

Andere meiden nog even geduld, succes!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi schatten! Wat lullen jullie veel :p Maar dat is goed, in voor en tegenspoed.. Ik durf eindelijk s een foto'tje te plaatsen, want ik krijg eindelijk een wat boller darmen buikje! En dat vind ik toch zo gezellig!! :D Morgen 10 WK..

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Mooie buikjes dames :) Goed bezig...
    Ytest, nette nagels ook, dat kan ik niet, zo'n lange nagels... dan is het een ramp om piano of cello te spelen :D
    En ik zoek ook goed nieuws op het net
    Na miskraam best zo snel mogelijk terug zwanger [gezondheid.be]

Zwanger worden na een miskraam | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

Ik kan maar hopen hé.
    Bloedverlies is al stukken minder, de frambozen smaken al iets lekkerder (toen ik zwanger was, smaakten die echt yakkie, synthetisch)......; dus het het HCG zakt en dat maakt me vrolijk...
    want dan kan cyclus mooi op gang komen en dan........... ;) xx

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Dame, fijn dat je echo zo goed was!
    @Flotsje, nog even geduld :)
    @Mir81, jammer dat je nog geen echo krijgt de 18e wanneer ga je die afspraak maken of moet je eerst de 18e afwachten?
    @Erin79, haha ook al woensdag :) Drukke dag dan bij ons allemaal :) Ben benieuwd!
    @Krissiej88, vreemd zeg, heb geen idee of afvallen slecht is moet ik zeggen.
    @MevrS, hihi nou dat eten gaat bij mij juist super, heb altijd giga honger! :)
    @Lotje02, fijn dat je echo zo goed was :D
    @Within, mooi buikje al zeg!
    @Vlinder82, minder van die pijn zeg! Nu nog last er van of is het weer weg?
    @Mir81, ik kon de nekplooimeting combineren met de termijnecho die ik de 18e krijg, dus zou mogelijk moeten zijn denk ik :)
    @Jade12, ook al een leuk buikje zeg!
    @Ytest, ja het is hier gezellig hihi :D Ik zie al een mooi buikje bij je, leuk hoor!
    @Inneminne, Fijn om zulke positieve tekst te zien! :) Ik hoop ook dat je snel weer aan mag tellen :) Geniet van het 'klussen' hihi :D

Ik moet ook nog even wachten tot woensdag, dan zouden we het hartje te horen krijgen. Ben echt reuze benieuwd :D
    Vraag me ook af of we ook een echo krijgen, hoop het wel weer :D

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

bijna morgen!! :) vandaag nog even werken... hopelijk is de dag snel voorbij!

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ik hoop ook op morgen, allemaal goed nieuws, ik ook (namelijk geen curretage of zo...)
    xx

15. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Jahhaaaa morgen echo!! :p helemaal zin in... Nog even aftellen!! :$

16. Within

Within Niet meer actief

Ik heb gisteren mijn echo gehad :D Zo bijzonder om te zien!

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    na 1 week niet meer hier te zijn geweest,omdat ik zo misselijk en beroerd was,wil ik hier toch even mijn echo laten zien!
    hij was met 6.1w en al een flinke hartslag te zien!

18. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Leuk hoor Sofie28 :) Hoe voel je je nu?
    Within fijn zeg dat je hebt kunnen genieten! :D

Zoooo morgen vroeg is het dan eindelijk zo ver en mogen we weer naar de VK :)
    Nog even geduld allemaal die morgen aan de beurt zijn ;)

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    yunami:lief dat je dat vraagt!
    redelijk nu,maar wel standaard s'morgens spugen!
    zo erg dat ik primperantabletten heb voorgeschreven gekregen omdat ik nu al 3kg kwijt ben puur van misselijkheid en spugen!
    vl schrok deze ochtend hoe hij me voor de 1ste keer hoorde spugen hahaha niks gewoon die mannen pppffff

20. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    He wel vervelend dat je zo ziek wordt in de ochtend :( Hoop dat het snel helemaal beter gaat!

Deel Deze Pagina