Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Knibbel85, ik heb er niet heel veel last van dus tot de 30e houd ik het wel uit. Nu nog even regelen dat ik toch narcose kan krijgen via een mondkapje en dan ben ik gelukkig.

Wat je hartkloppingen betreft, ik heb er jaar in jaar uit last van gehad (soms maanden niet en dan ineens een week flink) en ben dus met regelmaat naar het ziekenhuis gestuurd voor een hartfilmpje (ECG). Er bleek bij mij niks te zijn buiten stress.
    Ik zou er persoonlijk niet mee rond gaan lopen en even overleggen met je VK en/of huisarts.
    Het kan niks zijn (stress) maar dan heb je het in elk geval uitgesloten ;)

2. Knibbel85

Knibbel85 Lid

12 jul 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was goed!! Ben alleen waarschijnlijk een paar dagen minder ver dan gedacht, maar ach.. die paar dagen overleef ik wel haha.
    Een leuk knipperlichtje gezien (het hartje), was zóó bijzonder! En ook de hartkloppingen horen er blijkbaar allemaal bij, bedankt voor je advies @Yunami! Over drie weken weer, ik heb er al weer zin zin!!!

3. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ahhh fijn om zo'n goed nieuws te lezen! Super!

Hier zit ik echt ff niet lekker in m'n vel, nog vermoeider dan eerst, helemaaaaaal geen honger meer (heb nog steeds een bord vol zelfgemaakte lasagne voor me staan maar krijg het niet weg) en extreem hormonaal..

Het zou na 3 maanden beter worden zeiden ze maar hier lijkt het juist zwaarder te worden, bah.

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Knibbel: Wat fijn dat het er goed uitziet!! Toch wel een opluchting he?

@Yunami: Balen dat je je niet lekker voelt.

Ik heb dat met vlagen, de ene dag gaat het goed en de andere voel ik me belabberd. Avondeten lukt nog steeds niet goed, 3 happen en dan gaat het me zo tegenstaan. Gisteravond wilde ik perse een broodje krabsalade, maar na 3 happen weer weg kunnen gooien.... Moe ben ik ook nog vreselijk. Ik lig elke avond om half 9 in bed, heb deze week maar 1x paardgereden omdat ik er gewoon geen puf voor had en smorgens zie ik al op tegen de hele lange dag die voor me ligt.
    Gelukkig weekend, nu nog ff werken en dan gaan we naar mijn zus om het haar te vertellen. Ik heb een rompertje met 'ik ben tantes knuffel' Ben zo benieuwd naar haar reactie. En morgen doe ik lekker de hele dag NIKS!!!!

5. Knibbel85

Knibbel85 Lid

12 jul 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meiden toch... Dat is niet prettig! Ik eet ook niet echt heel goed moet ik zeggen. Maak je er maar niet druk om, ik denk dat je lichaam wel aangeeft wat het nodig heeft. Ook die vermoeidheid, ik weet niet wat ik vorige week had, maar heb de hele zondag op bed gelegen!! En de dag erna ging het wel weer, heel raar.
    @Yunami Misschien ben je nu zo moe dat je je niet voor kunt stellen dat je je ooit nog lekker voelt, maar het komt goed!
    @Lotje zeker een opluchting dat alles er nu goed uitziet, vond het de laatste minuten in de wachtkamer best spannend :). Wat leuk om het zo te vertellen tegen je zus!

Nou meiden, kop op! Nog een paar weekjes en dan voelen we ons vast beter toch?!? Fijn weekend!

6. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    #666 MamaJulia, 13 okt 2012
    Laatst bewerkt: 13 okt 2012
    Hoe komen jullie aan die enorme buiken?! Ik ben 10 weken onderweg maar hier is nog helemaal niks comma noppes te zien. Hoogstens een opgezette darm aan het eind van de dag.. En eigenlijk ben ik er wel blij mee, die buik zal me ongetwijfeld nog tegen gaan staan..

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat een mooie foto's weer :)

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Knibbel: ik vraag me wel een beetje af of ik me niet juist zo slap en moe voel door dat weinig eten. Ik at altijd heel goed en gezond en ik denk dat mijn lichaam dat nu wel mist. Maar goed, komt vast wel weer.
    Heerlijk toch, zo'n hele zondag nixen! (nu hebben we een goed excuus toch?) Ik ga morgenvroeg een buitenrit maken met mijn paard en daarna ga ik ook heerlijk op de bank onder een dekentje, boekje en thee erbij....en doe ik de hele dag NIKS meer!! heerlijk! Ik verheug me er nu al op ;)

@MamaJulia: hier ook nog weinig te zien...
    Toen ik gisteren stond te douchen zei mijn vriend wel dat ie nu wel 'iets' zag. Mijn buik is inderdaad niet meer helemaal plat, maar nu zit er 's avonds een klein bolletje. Maar echt 'zwanger' ziet het er nog niet uit. Maar dat komt vast wel! Ik vind het niet zo erg, hoef ik ook geen moeite te doen om het te verbergen.

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden,

even een weekje van huis geweest dus niet online.
    Heb even vluchtig bijgelezen. Zie weer mooie buikjes voorbij komen!

@Yunami ik moet de 18e afwachten, dan heb ik mijn eerste afspraak en dan zullen we ook de tweede afspraak maken voor de echo. Ik denk dat ik dan dan maar ga combineren met de nekplooimeting.

Verder gaat alles, goed. Ben wel errug moe en ook steeds vaker wat weeïg. O en naar de wc gaan, dat is echt niet leuk. Dus aan de roosvice Laxo, pruimen, kiwi's, ontbijtkoek etc. :(

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ik duim voor beter nieuws... MevrS, Yunami, en co...
    na mijn slecht nieuws, mag het hier alleen maar goed zijn, vind ik !
    ;)
    Liefs ;)

11. Knibbel85

Knibbel85 Lid

12 jul 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotje, klinkt goed, heerlijke dag morgen dus! Anders moet je toch eens naar de huisarts gaan als je twijfelt, beter 100 keer te vaak dan 1 keer te weinig ;)
    @mamajulia, hier ook niets dan wat opgezwollen darmen hoor. Ik vind het ook niet erg, op het werk wil ik nog niets zeggen duss...
    @mir haha ik ken het! Alle gangbare dingen hielpen niet dus heb ik van die movicolon zakjes van de huisarts gekregen en dat helpt wel. Ik denk dat het nu na 6 weken ein-de-lijk op gang komt. Vreselijk he, ik word er chagrijnig van...

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    @Knibbel ik wil proberen medicijngebruik zo lang mogelijk uit te stellen, dus probeer het eerst zo. Zolang ik het er nog enig sinds uit krijg... :)
    Ik heb 2 jaar geleden een hele zomer blaasontsteking gehad, daar 4 ab kuren voor gehad. M'n darmen waren helemaal kapot! Toen heeft het ook een aantal keer zo vast gezeten...:( Ik eet nu speltbrood en maispasta enzo en altijd yakult en als ik dat niet doe merk ik het vrij snel. De ha wilde mij al chronische darmaandoening in de maag splitsen toen, nou niks darmaandoening, dat komt door de ab!

13. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lotje02, 'gelukkig' ben ik dus niet de enige :) Hopen dat we ons snel beter voelen. Hoe reageerde je zus?
    @Knibbel85, gisteren en vandaag voelde ik me gelukkig stukken beter inderdaad haha.
    @MamaJulia, haha tja het groeit zoals het groeit denk ik. Ik moet ook erg er aan wennen dat ik echt een buikje heb nu.
    @Mir81, ahh oke spannend! Fijn dat alles goed gaan en dat wc probleem is idd echt verschrikkelijk :(
    @Inneminne, lief van je! Hoe gaat het nu met jou?

Zo hier herfst vakantie dus even alle laatste dingetjes in huis afmaken, wat vrienden/familie bezoekjes en schoolwerk inhalen en rusten... :cool:

Hierbij nog mijn 11 weken foto, volgens mij iets gegroeid sinds vorige week. Ik begin me echt gewoon DIK te voelen ;). Was altijd een grasspriet en heb het er regelmatig echt moeilijk mee dat ik mijn strakke plankje kwijt ben... maar het hoort erbij en ik zal uiteindelijk wel gewend raken.. hoop ik :)

14. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Mooi buikje hoor Yunami! En daar hoef je het echt niet moeilijk mee te hebben toch, het is iets heel moois wat er in zit en geen zakken patat oid :D.

Ik heb eindelijk weer eens een beetje geslapen vannacht. Ik moet er nu echt vaak twee keer per nacht uit, en ik kan daar zo slecht tegen... Maar nu om 0:00u eruit en toen om 7u weer! Heerlijk! Krijgt een mens weer een beetje energie van! Dus lekker in huis aan de gang vandaag!

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Yunami: Mooi buikje hoor!! Bij mij begint er nu ook 'iets' zichtbaar te worden! Ik draag nou het wat kouder wordt van die lange gebreide truien en dan zie wel dat ik geen plat buikje meer heb. Gisteren met paardrijden heb ik een elastiekje rond mijn knoop gedaan, want die broek zat echt niet meer lekker.

@Knibbel: ik voel me sinds zaterdag opeens wat beter en kan ook weer iets van avondeten op. Gisteren een zakje stoomgroenten en wat aardappelkroketjes gehad, en ik voelde me meteen beter!!
    Maar nu heb ik weer steeds een zeurende buikpijn. Ik lees overal dat dat het groeien van de baarmoeder is, maar toch stiekem weer iets om me druk over te maken...-zucht- af en toe wordt ik gek van mezelf. Als ik klachten heb dan is het niet goed, heb ik geen klachten dan maak ik me daar weer zorgen om.

Mijn zus was superblij!! Zaterdagavond was ze een beetje beduusd want ze had het echt nog niet verwacht. Ze zei ook steeds dat het nog door moest dringen. Gistermorgen heel vroeg belde ze al om te zeggen dat het bijna voelde alsof ze zelf zwanger was, zo leuk vond ze het. Mijn moeder belde ook nog om te zeggen dat mijn zusje haar ook al had gebeld en ze had een uur lang aan een stuk door over mijn zwangerschap gepraat. Ze was al op zoek naar een heel speciaal kado voor straks en ze had het al over oppassen....haha. Ik had wel verwacht dat ze het leuk zou vinden, maar dat ze er ZO mee bezig zou zijn....echt een trotse tante dus!

16. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir81, ja daar heb je gelijk in haha :D! Bedankt voor je compliment :). Fijn dat je al wat beter hebt kunnen slapen!
    @Lotje02, Bedankt ook voor je compliment :). Ik kan me goed voorstellen dat dat niet meer prettig zit. Sommige rijbroeken zitten echt hoog en strak daar :(. Fijn dat je zus zo leuk reageert zeg! Kan me voorstellen dat dat een heel fijn gevoel geeft :D

Zo ik ga maar eens richting de keuken.. de rest in huis is weer helemaal gepoetst en gedweild dus nu eens zorgen dat we weer een gezonde maaltijd hebben zo meteen :D

Ik kan merken dat ik een goede dag heb vandaag haha!

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha Yunami: daar moet je inderdaad gebruik van maken! Ik merk dat het bij mij ook per dag verschilt. De ene dag voel ik me beroerd en ziek en moe en de dag erna voel ik me super! Zal er wel allemaal bijhoren.

18. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi allemaal! Ik lees al heel lang mee maar heb hier geloof ik nog nooit wat achtergelaten! Ik ben 23 en dit word ons eerste kindje. Ik ben 1 mei uitgerekend en krijg donderdag de 12 weken echo! Zo spannend!

Ook hier begint de buik goed op te spelen, broeken zitten niet meer lekker en voel me flink opgeblazen bah:( algemeen gaat het idd de ene dag beter dan de andere... Maar het is voor een goed doel!

Zal van de week wel even een foto van mijn buik maken en showen!
    Iedereen een fijne zwangerschap gewenst!

Gr. Zustertje

19. Within

Within Niet meer actief

Deze heb ik gisteren van bovenaf gemaakt :p Hij lijkt zo groter dan ie is maar wel leuk ^^

20. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik ziet iedere keer jaloers te kijken naar hoe iedereens buikje al mooi begint te groeien en dan kijk k naar mezelf en dan zie ik nog niks :( kan niet wachten tot mijn buikje ook begint!

Deel Deze Pagina