dankjewel yunami... 't blijft wachten hé... goed dat bij jou alles perfect verlopen is !! doe zo verder hé Ben content dat bij jullie alles goed evolueert... laat die buikjes maar groeien
-komt om het hoekje gluren...- *schaam* Ik ben al zo lang niet meer geweest, maar ik volgde het lange tijd niet meer.. En elke dag was er weer iemand nieuw erbij... Waardoor ik het helemaal niet meer volgde... Hahaha nu zie ik allemaal "oude bekenden" Dus hoe gaat het met jullie meiden??? Ytest, Yunami, inneminne, lotje, Within enz enz enz
Hey mevr S hoe gaat het nog met je? Hier ok, zoals mijn banner aantoont, ongie... al twijfel ik nog, want 't is nogal ne minimale ongie... afwachten dus... Hoe waren je echo's trouwens ? xx
ook ik dacht er weer even aan om me weer eens te melden...wat zijn er veel meiden uitgerekend in mei joh het ging me zo snel en net als wat MevrS zei, iedere dag een nieuw gezicht..en ik met mn add kan slecht zoveel veranderingen verwerken dus dacht even een paar stapjes terug morgen afspraak bij de VK, even bespreken dat ik lichamelijk niet helemaal 100% ben...ik kan amper meer lopen door de pijn in mn heupen en billen en be nog steeds super misselijk...ben 11kg afgevallen en heb donkere urine dus genoeg gespreksstof hahaha maar voor de rest gaat het hier prima
Hihi ja, had 3 weken terug gepost dat ik onder het mes moest Niks ernstigs maar moest wel even gedaan worden omdat het schadelijk kon worden voor de kleine. Thanks dames @MevrS, Hoe is is het met jou en jouw kleintje? Hier verder alles goed, we vertrekken zo richting de VK dus eens kijken wat ze zegt.
Hey meiden, Ik ga vandaag de MAKRO leeg kopen... Heb allerlei cadeaus gezien voor de kleine voor Sint, Kerst en haar 1e verjaardag!! Echt te leuk!! Hier gaat het buiten de kwaaltjes wel goed... Heb alleen een ziekenboeg thuis.. Ik weer de griep wegens mijn hele fijne lage weerstand en natuurlijk weer koortsuitslag!! Om gek van te worden!!! Voel me echt lolo Ferrari met opgespoten lippen dan... De kleine ziek, manlief ziek oftewel ik heb 2 kids waar ik voor mag zorgen... Pfff ben dus blij dat ik vandaag even een uitvlucht kan nemen hahahah... Inneminne hmmmzzz vervelend hoor!! Dus nu zit je eigenlijk weer in spanning... Waarmee is het een rare ongi?? Ik hoop echt zooooo dat je snel mama mag worden, want ik gun het je echt heel erg!! Met mij gaat het goed... De echo's gaan maar door en de kleine mini uk is super druk... Ik voel het zelfs al bewegen... Mijn buik is ook echt ontploft.. Mensen vragen al of ik over de helft ben... Hihi... Maar vorige week de combinatietest dus overigens goed was, maar ze boden toch vervolgonderzoek aan... Ik zit nu volledig in de stress!! Heb wel het aanbod afgeslagen, maar kan echt pas genieten als de GUO op 19 december goed is... Anders wordt ik echt helemaal gek!! Withinwat fijn dat alles goed gaat... Ik ben benieuwd naar dat buikje... Die van mij is schandalig groot... En nee het is er echt een... Ik zal ook weer eens een buikfoto maken... Geloof dat de laatste met 9 weken was... Die doe ik vanaaf uploaden... Nenny Hey meid, dat is dus precies wat ik bedoelde!! Hahaha... Maar jeetje jij ook al hevige bekkeninstabiliteit zo te horen? Ik loop nu bij de fysio... Kan niks meer, ben praktisch incontinent en ze zijn dus nu al aan het kijken of ik met vervroegd verlof mag!! Heerlijk lijkt me dat zo... Hahaha... Maar dat verandert natuurlijk niks aan mijn lichamelijke ongemakken... Elke donderdag wordt ik gemasseerd bij de fysio en elke maandag moet ik oefeningen doen enz enz enz... (thuis ook, maar eerlijk is eerlijk... Ben daar wel laks in) Yunami meid, wat fijn dat je operatie goed verlopen is... Maar wat had je nou precies wat schadelijk kon zijn voor de kleine? Laat ons weten hoe het was bij de VK!! Knuffel xx Geslachtsbepaling Gaat iemand dit doen??? En zo ja... Wanneer? Wij gaan 19 november uit min. Hoofd!!
Ahhh Makro leegkopen, heerlijk! Geniet er van! Tja die operatie.. Ik schaam me echt kapot en het is niet het meest smakelijke... maar ik had last van genitale wratjes.. Volgens de gyn en VK kan dit voorkomen bij een zwangerschap en ze hebben me nadrukkelijk gerustgesteld dat het geen SOA is maar echt een kwaaltje is dus dat is het fijne eraan... Het is nu niet schadelijk maar bij de bevalling kan het overgedragen worden op het kind dus vandaar dat ze er nu iets aan wilde doen nu het nog in een beginnend stadium was. Controle bij de VK was super, ik ben gelukkig weer aangekomen (3 weken terug ging het niet snel genoeg volgens de VK) en nu in 3 weken bijna 2 kg aangekomen, ze was erg tevreden haha. Bloeddruk was goed en de hartslag van de kleine was ook super, alles in orde dus Geslachtsbepaling gaan wij ook doen, maar pas in januari omdat ons gezegd is dat dat met 20 weken pas kan. Ik krijg het als verjaardagscadeau van mijn moeder haha.
Ik ga vandaag ook een buikfoto maken! Wordt de hoogste tijd weer! Wij doen de geslachtsbepaling op 15 november. Hier doen ze doet vanaf 14 weken, mocht het niet lukken, mag je herkansen.
@Yunami: Fijn dat alles goed is gegaan en super dat je de kleine weer hebt gezien!!! @mevrS: Ik wil zeker een geslachtsbepaling doen, maar weet niet wanneer. Hier nog geen nekplooimeting gehad, staan we maandag in het ziekenhuis, ben ik voor vandaag ingepland. Ik had extra om een woensdag gevraagd maar dat kon niet. Ik moest op een maandag. Sta ik toch op woensdag.....dus zometeen maar weer terug...... Gisteren met vriendlief naar de ha geweest,die heeft een stuk van zn vinger gesneden. Het bloedde als een gek en kon niet gehecht worden. Nu dus in het verband, in een mitella en 3 dagen arm omhoog houden en niks doen. Voordeel is wel dat ie zo meekan naar de echo Nadeel is wel dat ik extra hard moet werken nu, en dat wordt toch stiekem wel zwaar. Ben al 2 dagen meteen na het werk mn bedje in gedoken. Paardlief staat ook al de hele week te nixen. Maar goed, het is even niet anders. Vandaag rijdt mijn bijrijdster en straks ga ik het haar vertellen en vragen of zij over een paar weken fulltime wil gaan rijden. @Buikfoto's: Dat heb ik ook al 2 weken niet gedaan. Ga het deze week maar eens doen, want nu begint er wel een buikje zichbaar te worden!! Ben alleen nog steeds niks aangekomen. Mijn gewicht is de laatste 2 weken redelijk stabiel, dus ik val iig niet meer af. Ik eet wel weer redelijk normaal maar er komt niks bij. Hongerige baby....
Yunami meid, je hoeft je niet te schamen hoor... Ik denk dat er veel vrouwen zijn die er last van hebben... maar gelukkig is het weg nu!! En wat fijn dat alles goed is met jou en de beeb.., nu volhouden hè die lijn!! Ik gok dat het bij jou een meisje wordt... Jadehier ook vanaf 14 weken.. Wij doen hem half november... Ben dan bijna 17 weken, dus dan is het wel super duidelijk haha!! Lotje jeetje, wat vervelend, dus nu mag je weer terug! Schiet niet op zo hè?? Nou succes dan met de meting!! We duimen op een goed resultaat!!
@Jade12, goed dat je het zegt, dan ga ik toch eens navraag doen bij het echo bureau ipv het ziekenhuis. Misschien zeggen zij ook wel iets anders. Wil het zoooo graag weten @Lotje02, oei bah wat naar van je vriend, hopelijk herstelt het snel! Hoop dat je bijrijdster wat extra wilt/kan rijden voor je en ben benieuwd naar je echo Ook fijn dat je niet meer bent afgevallen @MevrS, ja is ook zo maar het blijft vies vind ik haha en mooizo, we hopen ook op een kleine meid. Time will tell! Hierbij mijn weekje nummer 13: (met mijn mooie beginnende onderkin )
mooie buik Yunami! MevrS, spannend he! Ik ben zó nieuwsgierig! Wij doen hem met 15 weken, ben benieuwd of er wat te zien is. Lotje, het is toch heel normaal dat je met 12 weken niets bent aangekomen? Op internet lees ik overal dat je 0-12 weken niets aankomt, 13-21 weken 25 %, 21-30 50% en de laatste weken weer 25%.. (zoiets tenminste, uit mn hoofd). Ik ben ook nog niet aangekomen, behoorlijk afgevallen zelfs door het vele spugen. Maandag zei de verloskundige dat er niets aan de hand is, en dat het vanzelf goed komt. Het kindje was goed gegroeid!
Dankje Nou dat weet ik niet, ik had hetvolgende: Tot 6 weken ben ik zeker 2 kg aangekomen. Tussen 6 en 10 weken ben ik bijna niet aangekomen en niks afgevallen. Tussen de 10 weken en 13 weken ben ik weer 2 kg aangekomen. Denk dat het per vrouw erg verschillend is ofzo haha.
Mooie buikjes weer hoor! Wij gaan vanavond ook weer foto maken, week 10 alweer. Morgen de termijnecho! Lotje, dat was vast even schrikken, sterkte voor je vriend! Wel fijn dat hij nu mee kan . Aankomen: ik ben ook aangekomen hoor! Ben vanmorgen vergeten te wegen, doe dat altijd nuchter, morgen maar even doen dus, maar ben al 3 kg aangekomen. En ik eet echt niet meer en snoep bijna niet (ok deze week heb ik vrij en smokkel ik af en toe ). Ik denk dat wij ook pas met 20 weken weten wat het gaat worden, als we de controle echo hebben zullen we het vragen.
Ik bedoel ook niet dat het slecht is als je wél aankomt. Want iedereen komt op een ander moment aan! Ik bedoel meer dat het niét slecht is wanneer je met 12 weken nog niet bent aangekomen. Dat komt allemaal vanzelf wel goed Ik snoep best veel eigenlijk. Ik heb het idee dat ik minder moet overgeven van zure/fruitella achtige snoepjes. Verder eet ik sultana/ontbijtkoek/liga/knoppers/rijstwafels en beschuit. verder eigenlijk weinig. Ik geef veel over, en ben al blij met alles wat ik binnen krijg. Ik eet nu ook vooral waar ik zin in heb. Heel ongezond dus, maar volgens de verloskundige wordt dat vanzelf weer beter.
Mevr S, Mercikes, denk dat ik het gewoon als ongie ga beschouwen... Heb in het miskraamforum ook een topic daarover geopend, om te vragen hoe de 1e menstruatie na een mk is... we zullen wel zien hé. Afwachten is het moeilijkste... maar voor jullie ook hé. Ik duim voor héél goede echo's en andere lezingen xxx
@Mir81, Leuk!! Ben benieuwd! @Jade12, aaaah zo Dat aankomen/afvallen blijft vreemd tijdens een zwangerschap vind ik haha. Ik snoep mega veel moet ik eerlijk bekennen, veel fruit, lekkere broodjes als snack tussendoor etc. Ik probeer er wel op te letten dat ik gezond snoep maar soms als ik langs de haribo vakken kom gaat dat minder EDIT: Jaaaa 27 november krijgen wij te horen wat het wordt (mits hij/zij niet dwars ligt haha). Bij ons doen ze het vanaf 17 weken, ik ben die dag 17 weken en 3 dagen dus dat was prima. Ik kan echt echt echt niet wachten!