@mevrS: mooie buik hoor!! @ inneminne: nou goed dat je nu weet waar je aan toe bent. Je hebt dus meteen een nette cyclus. Fijn hoor, nu kun je weer vooruit gaan kijken! Hoe voel je je verder? Ik zal heel hard voor je duimen dat het snel weer raak is!
Haai dames Wat een mooie fotos van jullie buikjes... En een aantal mooie echos ... Ik heb 1 buikfoto gemaakt... .heb ook wel een buik haha maar van mezelf Ben niet de slankste! ..
Hey Lotje, met mij alles goed... ben gisteren nog een vriendin tegengekomen, die 3 miskramen heeft gehad en nadien 2 gezonde dochters kreeg... dus het geeft hoop. Nu gewoon rustig vruchtbare periode afwachten en niet teveel rekenen. Hoe gaat het met jou? xx
wat een mooie buikjes allemaal! ben jaloersss!!! hier 14 weken en nog niks te zien maak me soms best zorgen of het allemaal wel goed gaat daarbinnen nog 2 weken voor de volgende echo pfff duurt zoo lang!
Ik zie dat het bij iedereen ineens hard gaat, net als hier Mooie buikjes trouwens joh.. ik ben daar zo blij mee!!! Zeker als familie zegt, heyyyy je gaat het nu goed zien hoor .. en het mooie, je hoeft het lekker niet te verbergen 14 wk:
Jaja hier is ons kruimeltje!! Vorige week donderdag de echo gehad (en daarna een weekendje weg geweest dus vandaar de late reactie...). Ik had gelijk, zijn een week terug gezet, dus nu uitgerekende datum 5-6-2013. We hebben het hartje zien kloppen en hij bewoog goed, zwaaide met z'n armpjes, zo schattig!! Bekijk bijlage 284720 Ze hebben de echo wel intern gemaakt, was extern niet zo goed te zien, maar dat vond ik helemaal niet erg. 20 november mogen we weer zwaaien!
Mooie buikjes en mooie echo! Ik doe morgen even inhoudelijk reageren want wij moeten door naar ons etentje Vandaag dus getrouwd voor de wet en hierbij even een foto van mij en mijn kersverse man . Wilde het graag even delen hihi!
Dank jullie wel dames ben echt super blij en heb die vlinders weer extra sterk vandaag, is toch wel allemaal bijzonder om ineens een man te hebben ipv een vriend haha! @Inneminne, Ik ben bang dat die huwelijksnacht even moet wachten haha! Morgen een flinke presentatie op school dus vroeg de oogjes sluiten hier hahaha.