Yunami; heel veel succes met je toets vandaag! Mijn borsten groeien ook, ik heb nu wat van die topjes achtige bh's gekocht, maar ik vind eigenlijk niets lekker zitten op het moment. Ik vertel zeker wat het wordt, maar ik vertel het eerst aan familie/vrienden, dus weet niet of het vandaag al wordt hoor, anders morgen. @Lotje, ik maakte me gisteren nog ongerust, maar nadat ik vanmorgen weer heeerlijk aan het spugen was, geloof ik wel dat alles goed gaat. vanavond zullen we het zien! Ik wilde me graag opgeven voor een cursus, maar er is niet echt iets in de buurt, dus ik denk dat ik het niet ga doen. Maar het is wel leuk om contacten aan over te houden. Moonymuppet: je hebt al een mooie buik! Het groeit goed zo te zien! Ik ga zometeen ook even een foto maken, maar vind het altijd wel vervelend dat je de foto niet meer uit het topic kunt verwijderen!
Wat spannend! Je mag al bijna! Ik wilde ook eerst geen cursus maar het leek mij toch heel leuk om mensen te leren kennen die ook net zo ver zijn als jij zelf. Dus toch maar opgegeven maar dan eigenlijk vooral om t sociale aspect Ga zo ook even een foto maken!
Mooie buik hoor Moonymuppet! Yunami succes!!! Borsten... Tsja die zijn bij mij al een tijdje erg dik, harde tepels, donkere soms zelf paars/blauwe tepelhoven, manlief vind het maar wat interressant, hahaha! Ik heb een paar weken geleden al zo'n niet sexy meegroei bh gekocht, zit een stuk beter als alle andere! Ik heb nu 85E en volgens die mevrouw ging ik zeker naar een f-cup . Ik voel me nu al Pamela . Ik ga wel een cursus doen, hier kan dat via de kraamzorg. Deze begint ergens in maart. Ik ga binnenkort beginnen met zwangerschapzwemmen.
Gister mocht ik op controle n.a.v de ziekenhuisopname.... EN.....Eindelijk Leuk nieuws!! We krijgen een jongen!! Het kon ook echt niet missen, want het stond recht omhoog hahaha, dus ik zag het meteen! Mijn voorgevoel en alle bakerpraatjes kloppen dus helemaal Ben SUPER blij!! Een koningswens.. Na onze dochter nu een zoon joeeeeehhhooeeeee... Als jullie het leuk vinden kan ik wel een foto plaatsen van de echo? Ik heb trouwens ook een 3D echo gehad... Heel bijzonder om dit te zien zo met 16 weken... Sommigen vinden het eng, maar ik vind het wel gaaf! Het gezicht lijkt een beetje katachtig haha maar dat komt omdat er nog geen huidvet zit, dus duurt even... die wil ik ook wel delen als jullie dat leuk vinden? Ik hoor het wel!! Ga nu taart bestellen met een blauwe binnenkant, die doen we als verrassing met Sinterklaas op tafel zetten, dan zijn onze ouders en broertjes en zusjes er!! Super leuk... Xxx een EINDELIJK blije ik Hihi...
Ik ben begin mei uitgerekent 5-5-2013 foto plaatse heeft nog geen nut is nog niks te zien ben wat vorser heb zelf wel idee dat onderbuik wel wat veranderd is
Moonymuppet, lekker hoor.. gezellig he!?! Yunami successs!!! Jade waar blijft de jouwe? EN hierbij mijn aandeel van 15.2 RRrRRr Knuffelbaar
jajaja, mijne komt vandaag écht nog! Ik heb vanmorgen weer flink overgegeven en lig nu nog eventjes bij te komen op de bank! MevrS: wat leuk! een zoon! Volgens mij worden er veel jongens geboren! Ik ben heeeeeeel benieuwd naar je echo's, dus kom maar op! Moppie welkom! Ytest! Wauw je krijgt echt al een mooie zwangerschapsbuik!
Ik heb geen griep, gewoon zwangerschapsmisselijkheid. jij wel beterschap! Ik heb een foto gemaakt, het lukt me niet echt om een goede foto te krijgen..
Leuk, een zoon!! Gefeliciteerd Heb nu pas je verhaal gelezen.. sterkte ermee, dit wens je inderdaad niemand toe.. Ik heb ook een buikfoto! Maar die moet ik even via de iPad/telefoon doen, moment.
Within en jade!!! Ook mooie buikjes! Ik wist wel dat het een leuk gezicht zou zijn week na week .. Aaaah meiden, nog maar 25
ja, apart he Ytest! maar ik vind wel dat m'n buik elke keer een andere vorm heeft. De ene keer lijkt hij ook groter dan de andere keer. Nog maar 25!! Vinden jullie zwanger zijn eigenlijk leuk?
Griep bah.. Ik ben er net een dag vanaf. Beterschap! Jade en Ytest! Mooie buikjes hoor duidelijk babybuikjes! Within die van jou ook overduidelijk jeetje.. Vind ik zwanger zijn leuk. Tja ik weet t eigenlijk niet. Ik had altijd gedacht dat zwanger zijn en je zwanger zou voelen overduidelijk zou zijn. Veel mensen vragen ook voel je je zwanger? Uh nou nee voel mij precies zoals voor mijn zwangerschap. Tuurlijk vind ik het prachtig en ben ik superblij en vind het leuk maar ik had gedacht dat het anders zou voelen al kan ik niet goed uitleggen wat ik daar mee bedoel.
Wat Riverr zegt. Soms moet ik mezelf echt zeggen dat ik zwanger ben, want merk er, zeker in deze termijn, weinig van. Ja, je hebt een buik maar soms betekend dat dat je de chocolade eens moet laten staan
Haha ik had laatst zelfs bijna een wijntje ingeschonken.. Maar toen bedacht ik mij ineens van uh dat kan niet! Stom he ik vergeet het soms gewoon helemaal.
Ik heb juist het tegenovergestelde! Ik voel me alsof ik in een ander lijf zit! Ik ben snel chagrijnig, moe, misselijk, veel overgeven.. Ik vind het vreselijk! Ik wil ontzettend graag een kindje, en dit kindje is heeeeeel welkom, maar ik mis mijn lijf nu al! Nu de kwaaltjes veel minder zijn geworden kan ik wel genieten van babyprulletjes kopen, de echo's, het idee dat we straks een kindje krijgen.. en af- en toe zwijmel ik ook wel eventjes weg. Maar ik had het ook allemaal anders voorgesteld. Ik voel me best schuldig dat ik dat zo voel! Ik ben super makkelijk zwanger geraakt, en er zijn heeel veeel vrouwen die graag zwanger willen worden. Ik denk trouwens wel dat ik meer ga genieten als ik echt een bolle-babybuik krijg en wanneer t kleintje begint te schoppen.
Joh je moet je vooral niet schuldig voelen hoor! Het is logisch dat als je je rot voelt je gewoon jezelf wel eens mist. Ik vind daar niks geks aan hoor. Laatste tijd kan ik ook wat kattiger uit de hoek komen en zo ben ik helemaaaaaaal niet dus vriend maakt er wel eens een opmerking over. Maar als jij gewoon lekker geniet van de echos de babyspulletjes en dat soort dingen maar je rot voelt dat je je zo rot voelt dan vind ik dat volkomen normaal klinken hoor, niet te schuldig over voelen! Daar heeft niemand wat aan Ik begrijp wel wat je bedoelt over snel zwanger raken. Ik ben in 3 maanden tijd 2x zwanger geweest. Ik denk dat als ik de maand na mijn miskraam niet zo ontzettend druk was geweest op mijn werk ik dan de 2e maand al weer zwanger had geweest. Voel mij er dan wel eens rot over dat een ander zo veel moeite moet doen en dat ik bij wijze van al zwanger ben als ik mijn vriend alleen maar aan kijk. Had het zelf ook nooit verwacht hoor. Na jaren pil slikken direct zwanger.. ik schrok mij werkelijk rot! Dat liep niet goed af maar ik zei direct oh dat gaat niet lang duren voor het weer raak is. En ik denk dat voor iedereen geldt dat als je het gaat voelen het ineens 'echt' is. Je kan er dan niet meer omheen.
Haai! Ik ben ook in mei '13 uitgerekend! Hoewel het waarschijnlijk eind april zal worden, aangezien ik zwanger ben van een tweeling en zij meestal met 37 weken geboren worden. Tot nu toe ben ik nog niet zo'n fan van het zwanger-zijn. Ben 6 weken bijna 24 uur per dag misselijk geweest, en verder heb ik volgens mij last van elk kwaaltje wat je maar kan hebben! Soms snap ik mijn eigen lijf niet meer. Gelukkig kan ik er wel om lachen Manlief is gelukkig super supportive! Echt leuk om al jullie ervaringen te lezen !
Riverr; bij ons was het ook meteen de eerste ronde raak! Ik had dat ook echt totaaaaaal niet verwacht! Maar uiteindelijk voelde ik me wel anders, dus vond ik het wel spannend. Eigenlijk wist ik voor de test al dat ik zwanger was, heel apart. Ik ga het denk ik ook vanzelf leuk vinden hoor! Het wordt nu ook steeds echter, dat vind ik wel erg leuk! Buik begint een beetje te groeien enzo... En ik vind het ook wat makkelijker om er openlijk over te praten. Anne, leuk dat je ook mee komt kletsen in dit topic! En wat bijzonder, een tweeling! Ik kan me voorstellen dat je ook nog geen fan bent van het zwanger zijn, ik was ook 24 uur per dag ziek, nu is dat gelukkig al een stuk beter! Ik heb bijna 10 weken lang overgegeven. Maareeee dat vraagt natuurlijk wel om buik/echo foto's he! Ik heb de badkamer (in 2 etappes) uitgesopt, ben helemaal beroerd van alle schoonmaakmiddel luchtjes. Ik gebruik altijd veelste veel in de badkamer. Nog maar een paar uurtjes en dan gaaaan we ons kindje zien! (l)