O wat leuk Jade!! Nou ik moet zeggen ik was van de week zo beroerd dat ik zat te huilen op de bank toen mijn man thuis kwam, die schrok zich een hoedje, arme schat, dat ik zoiets had kom maar op met die bevalling, als ik dit overleef is dat een piece of koekkie! We lopen een beetje achter met foto's maken, ik baal er wel van, maar het komt er niet van, ik ben te moe 's avonds en mijn man ook... Ik voel me niet zo fit, ben verkouden, m'n hoofd zit vol, daardoor ook hoofdfijn... Lag vannacht pas om 12u op bed... en mijn man z'n wekker gaat om 5... Ga zo nog maar weer even naar bed... Moet vanmiddag nog vrachtwagen rijden.. Ben bezig voor E achter C, door m'n waardeloze examenstress moet ik inmiddels staatsexamen doen...
Super leuk Jade! een meisje! voor ons is vandaag DE dag!! ben zooo benieuwd! moet nog tot 4 uur wachten hihi wordt een langeeee dag! hoop dat we wat kunnen zien
@mir: sterkte meid, ik heb ook zo'n periode gehad dat ik alleen maar moe, misselijk en ellendig was. Mijn vriend trof me toen ook regelmatig jankend aan en ook hij schrok zich dan elke keer dood. Gelukkig voel ik me nu een stuk beter. Hoewel het me op sommige momenten nog allemaal teveel kan worden en dan bast ik ook weer in tranen uit. Vriendlief is er inmiddels een beetje aan gewend. Succes vanmiddag! @DNice: Spannend!!
Rivier! Mooie buik zeg! Flink al! Yanaïka balen van die K-toets! Jade! Een meisje!!! Wauwwww.... Potty shot foto??? Denice spannend!!! Zucht.... Nog een week!
Zeker leuk! De worden barbies Volgens mij is het duidelijk een meid! En anders plaats je hem nog even in de Potty shot topic Super zeg!
Een meisje, leuk Hier moeten we nog even wachten voor we weten wat het word, doen geen extra echo dus moeten wachten op de 20 weken echo.
@jade12, Wat leuk zeg!! Van harte gefeliciteerd @Mir81, hoop dat je je beter voelt en spannend zeg met dat examen. Hoe is het gegaan? @Dnice22, en en en?? Hier verder alles wel best. Zit echt onder de puistjes en had er nooit last van voorheen dus baal d'r van. Verder wilde ik de hartslag van de baby ff laten horen aan een vriendin, kon ik hem echt niet vinden... Ik vond hem vanmiddag wel heel ver weg maar ik moet woensdag toch naar de VK dus dat stelt me wat gerust. Misschien was meneer/mevrouw gewoon ontzettend veel baantjes aan het trekken haha.
Hoi allemaal! Wow wat is er weer veel geschreven! Alle mensen die weten wat het word: leuk leuk leuk! Lekker shoppen nu! @ de nieuwe: gefeliciteerd nog met jullie zwangerschap en wat een mooie buikjes! Ik heb de eerste buikfoto ook gemaakt maar moet even kijken hoe ik hem hierop krijg. @yunami balen van je toets maar misschien valt het mee! Hier eergisteren bij de vk geweest, kreeg ineens toch geen echo omdat het hartje heel goed hoorbaar was! Vond dit erg jammer want nu moet ik ook tot de 20 weken echo wachten tot ik het geslacht weet! Pretecho bureaus zitten ook tot dan al vol dus helaas En zo waar voor het eerst niet afgevallen maar precies gelijk gebleven! Over het zwanger zijn: ik vind het ook totaal niet leuk! 8 dagen opgenomen gelegen 5 weken in de ziektewet en helemaal niks kunnen! Nu nog steeds maar max 50% werken veel moeite met eten en nog heeeeeel veel boven de pot! Voor mij ook zeker geen tweede! Maar al met al heb ik het er toch graag voor over! Fijne avond iedereen!
@Zustertje12345, jammer dat je moet wachten tot de 20 weken echo maar die tijd gaat zo voorbij! Het is zeker de moeite en alle kwaaltjes waard idd . @Ytest, hahaha dat idee had ik al, geen probleem @Wtje, mooi hoor!! @LaVitaBella, wat een leuke foto !! Fijn dat je de 12 weken grens over bent
Yunami examen heb ik over twee weken... Zo even een positief berichtje . Ik had vandaag een mega goeie dag, begon wel een beetje misselijk, maar na het ontbijt was het weg en... kreeg ik er een portie energie voor terug! Het zonnetje scheen dus we zijn even lekker in de tuin bezig gegaan, heg snoeien, blad blazen, vogelvoederhuisjes opgehangen, terras afgemaakt en tuinmeubels opgeruimd. Heerlijk!!! Nu moe maar heeeeeel voldaan met de houtkachel aan op de bank, wauw hier kan ik nog dagen van nagenieten!
@ mir: wat fijn ik word echt helemaal vrolijk van jou vrolijkheid! Lekker genieten! @ la vita Bella: gefeliciteerd met je 12 weken grens! Geeft een goed gevoel he? @ wtje: wauwwwwww! Wat een mooi buikje al!
dames,,, afzakken naar pagina 2 kan echt niet! Mir: fijn dat je je gisteren zo goed voelde! Lekker van genieten! Ik had vorige week een goede week! Deze week helaas hoofdpijn, vreselijk moe en elke keer misselijk. De misselijkheid is gelukkig niet meer zo erg als dat het geweest is. Wtje: wat een mooie buik! Daar kun je niet meer omheen dat je zwanger bent! super zeg! Zustertje, balen dat je geen echo kreeg zeg! Hier krijg je met 16 weken volgens mij nooit een echo. Ik moet met 17 weken naar de Vk, we gaan dan naar het hartje luisteren. LVB:fijn he, die 12 weken grens passeren! Ben je wel in mei uitgerekend? of in juni? Ytest: foei, je moet ook goed lezen als je autocorrect gebruikt! haha Hier vandaag weer opgestaan met een flinke dosis hoofdpijn! bah! Ik hoop dat er vandaag nog iets uit mijn handen komt, ik voer al dagen niets bijzonders uit. Ik vind het wel echt heeeeerlijk om te weten dat we een meisje krijgen! Ik ben al lekker aan het fantaseren. Nog een paar dagen Ytest, dan weten jullie het ook!
Kunnen we eigenlijk geen lijstje maken? Met wie hier schrijft/buiken plaatst, leeftijd, geslacht kindje etc. of mag dat niet in deze pijler?
Wtje jij hebt ook al een mooi buikje! Heerlijk he jade! Ben je al goed wezen shoppen? Ik vond het ook zo'n super gevoel toen we het wisten. En nog steeds hoor! Heb al een flinke stapel jongenskleding gekocht, kan niet wachten tot hij er is.