@ytest: leukleuk!! Nu snel meisjesdingen shoppen! Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden maar hier in de buurt doen ze het pas met 18 weken, die 2 weken kunnen we dan ook nog wel wachten. Pukkels: hier geen last van...
@Riverr, dankje! @Jade12, dankje! 60 heb ik alleen nodig als ik direct mijn P wil halen, anders geld voor iedereen 48 punten en dan mag je naar jaar 2, en haal je halverwege jaar 2 je P alsnog. Decaan zei zelf dat vrijstelling niet mogelijk was maar daar heb ik het uiteraard maandag nog met haar over Hoe is het nu met je pijn in de onderrug? @Krissiej88, ook bedankt! Jammer dat je afscheid neemt maar ik begrijp je wel. Ik probeer altijd zo volledig mogelijk te reageren maar soms vergeet je wel eens wat of wordt je vergeten. Ik wens je ook een hele fijne en goede verdere zwangerschap toe! @Lotje02, dankjewel! @Shk, ja hier ontzettend veel puistjes vanaf een week of 6 in de zwangerschap. Het wordt er ook niet minder op ondanks maskertjes, scrub en goede reining helaas dus als jij echt een wondermiddel tegen komt hoor ik het graag!! @Ytest, wat ontzettend leuk zeg een meid!!! Gefeliciteerd!! Grappig dat je je al ingesteld had op een jongetje, ik heb dat ook (terwijl mijn voorkeur bij een meisje ligt). Ik durf nou ook niks te kopen tot ik het zeker weet hihi. Zo volgens mij ben ik weer bij, als ik iemand vergeten ben sorry ! Eindelijk weekend!! Helaas wéér vol afspraken en schoolwerk maar ach... overleef het vast wel weer. Ik kan écht NIET wachten tot dinsdag 21:15 wil het NU weten hahaha! EDIT: Trouwens over kwaaltjes gesproken... Mijn zwangerschapsvitaminen belandde laatst in de koelkast, mijn vershoudfolie in de pannen kast en weer had ik de vitaminen vast om in de koelkast te doen.. iemand nog zo verstrooid?
@yunami: ja, die klacht herken ik wel! Crackers in de koelkast, eten op het fornuis zetten en me afvragen waarom het zolang duurt voordat de aardappels koken en er dan achterkomen dat het gas niet aan is, hondenbrokken in de droppot.... En ik kan niks meer onthouden, het lijkt wel alsof mn hoofd vol zit! Ik ben best wel een controlfreak en maak in mn hoofd constant lijstjes die ik dan ook echt niet vergeet, maar nu zijn die lijstjes net zo snel weer weg als dat ik ze bedenk. Ik moet echt alles opschrijven. Hier ook weer een ( veel te vol) weekend. Vandaag nog werken, vanavond uieten en film met vrienden, morgenvroeg komen mn ouders, morgenmiddag schrijven op concours en dan morgenavond eindelijk een avondje NIKS!! Gisteravond stond ik om half 10 nog jankend de keuken te poetsen. Ik was me er al een paar dagen aan het ergeren en gisteravond was ik het zat. Die keuken moest schoon en wel meteen. Zou daar dan eindelijk een klein begin van nesteldrang zijn???? Dus ik poetsen en ondertussen janken omdat ik eigenlijk geen zin had om te poetsen. Toen vriendlief herl voorzichtig vroeg of ik dat niet beter een andere keer kon doen, kreeg hij de volle laag omdat ik geen tijd heb om het "een andere keer" te doen
Hihihi ja hier precies hetzelfde, ben behoorlijk OCD en nu zou ik mijn kont nog vergeten als ie niet aan me vast zat.. verschrikkelijk!! Achja, hoort er vast allemaal bij als ik iedereen om me heen moet geloven.. je krijgt dan direct 'Tja, zwanger he?!' te horen pfff. Heel veel plezier en succes met de drukte!! En arme vriend maar heb hier precies hetzelfde hoor hahaha. Die mannen hebben het ook niet altijd even makkelijk zo tijdens de zwangerschap, maar wij vrouwen ook niet dus dan is het mooi in balans vind ik .
Helemaal mee eens!! Wij hebben het zwaar dus zij ook. Zij willen tenslotte ook papa worden Af en toe vind ik het wel zielig, want ik barst uit om niks en heel onverwachts. Maar aan de andere kant, hij kan ook wel eens uit zichzelf wat extra's doen. Toen hij gisteren thuiskwam ging ie op de bank liggen 'want hij was moe na een hele week hard werken' En ik ben zeker niet moe en heb de hele week lekker kunnen luieren???? Maar na mijn uitbarsting van gisteren heeft hij wel heel het huis gestofzuigd, al zn eigen rommel keurig opgeruimd en vanmorgen toen ik wakker werd stond de 2e machine was al aan. Misschien moet ik vaker boos worden
@weekend: over 1,5 uur zit hier het hele huis vol voor de verjaardag van manlief. Ik heb dus gisteravond en vanochtend met alle tranen en vloeken mijn huis gepoetst... Gelukkig helpt manlief zelf heel goed mee. Morgen ook geen rust, dan moeten de sint inkopen gedaan worden, anders hebben we daar ook geen tijd meer voor. @ puistjes, die had ik altijd rond de tijd dat ik ongi moet worden, maar nu nog steeds heb ik ze eens per maand. verder mag ik niet klagen. wel een hele droge huid, maar daar heb ik de koelzalf van de dermatoloog voor!!! @Ytest, leuk een meid! @kwaaltjes, mijn grootste kwaal is dat ik woorden vergeet. Gewoon hele logische dagelijkse dingen krijg ik soms amper mijn strot uit, dan moet ik zolang nadenken over een woord... Pfff ben maar begonnen met omschrijven, zodat mijn omgeving mee kan denken....
Hoi iedereen... Misschien moeten jullie het lijstje aanpassen : veRRassing ipv veRassing... Want een verassing, dat klinkt nogal brandbaar En lotje, met mij alles goed hoor... wachtend op ongie.. dus we zien wel... heb het af en toe nog moeilijk over de mk, maar komt wel goed met me Lieve groeten !
Bevallingslijst 01/05/13 - Zustertje12345 - 23 jaar - geslacht ? 01/05/13 - Lolsmurf - 27 jaar - VERRASSING 02/05/15 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING 04/05/13 - Krissiej88 - 04/05/13 - Yunami - 23 jaar - 1e - geslacht ? 05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht? 06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e kindje - JONGEN 09/05/13 - Jade12 - 21 jaar - 1e - MEISJE 10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - nog onbekend 10/05/13 - Wtje - 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 13/05/13 - Lotje02 - 17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e kindje 18/05/13 - Knibbel - 20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - geslacht? 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 31/05/13 - LaVitaBella - 05/06/13 - Mir81 - 30 jaar - 1e - geslacht ? Afsprakenlijst 27/11/12 - Yunami - Geslachtsbepaling 27/11/12 - Dnice22 - Geslachtsbepaling 28/11/12 - Jade 12 - VK 28/11/12 - Within - VK 01/12/12 - Milan2009- Geslachtbepaling 03/12/12 - Within - Geslachtsbepaling 04/12/12 - Happy2013 - VK en geslachtsbepaling 07/12/12 - Riverr - 20 weken echo 10/12/12 - NienT - VK 12/12/12 - Lolsmurf - VK 13/12/12 - Zustertje12345 - VK 14/12/12 - SandraBenjamin - 20 weken echo 14/12/12 - Dnice22 - 20 weken echo 17/12/12 - Zustertje12345 - 20 weken echo 17/12/12 - Shk - VK 17/12/12 - Dnice22 20 weken GUO 17/12/12 - NienT - 20 weken echo 18/12/12 - Lolsmurf - 20 weken echo 20/12/12 - Jade12 - 20 weken echo 21/12/12 - Ytest - 20 weken echo 27/12/12 - Lotje02 - 20 weken echo 27/12/12 - Shk - 20 weken echo 02/01/13 - Happy2013 - 20 weken echo 14/01/13 - Within - Pretecho 3D/4D 21/01/13 - Lotje02 - VK
O Lotje en Yunami, ik moet toch wel lachen hoor! Hier probeert manlief mee te helpen, maar die heeft echt een heel drukke week en lichamelijk zwaar werk dus ja... Hij probeert de vaarwasser te doen want dat vind m'n rug echt niet leuk en zou stofzuigen. Ik heb net 3 nachtdiensten gehad en ben compleet gebroken. Normaal gaat dat altijd prima, maar ja ik moet even toegeven dat ik niet "normaal" meer ben. Soms nog best lastig... Ik ben dus ook weer hartstikke beroerd , nou ja trekt wel weer weg. Volgende week ga ik even een paar dagen op vakantie met de hond! Mijn vriendin en haar hond zitten dan in het vakantiehuisje van haar ouders in het bos, dus lekker een paar dagen wandelen met de hond. Heeft ie wel verdient want ook hij word een beetje verwaarloosd op dit moment...
@Happy2013, nog van harte gefeliciteerd!! Ook lekker verstrooid dus hihi. @Inneminne, haha brandbaar lol! Fijn dat alles goed gaat en idd heeft tijd nodig denk ik. @Mir81, kan me voorstellen dat 3 nachtdiensten en wel in slaan pff. Sterkte met de beroerdheid! Lekker hoor zo'n vakantie! Geniet er van! Ik heb het familie dagje weer overleefd, een keer goed uitgeslapen en nu eens opfrissen en aan het schoolwerk beginnen.. pff echt geen zin in maar het moet.
@ mir: ik kan me voorstellen dat nachtdiensten nu zwaar zijn. Ik vind gewoon overdag werken al zwaar soms. Lekker om ff een paar daagjes weg te zijn met vriendin en honden!! @ inneminne: fijn dat het goed gaat! En het is logisch dat je het er nog af en toe moeilijk mee hebt. Hier onverwacht een middag vrij!! Concours gaat niet door ivm met de storm. Kids gaan binnen rijden en mijn paard heeft een dagje vrij, want ik durf het niet meer aan nu om met dit weer de bossen in te gaan. Ze wordt altijd heel zenuwachtig van wind. Zo ff met de hond naar het bos, was wegwerken en dan lekker op de bank!!
De beroerdheid is na een nacht goed slapen al een heel eind beter! Vandaag lekker creatief met Vistaprint de kerstkaartjes (prive en bedrijf) gemaakt en meteen maar wat leuke sinterklaaskadootjes erbij. Manlief is in huis aan het klussen. Heerlijk zo'n zondag! Houtkachel aan en nu op de bank. Vanavond weer dansles, dus nu even uitrusten...
@Lotje02, fijn die vrijheid! @Mir81, veel plezier met dansen!! Ik heb ontzettend veel last van bandenpijn momenteel. Niet fijn...
Hee meiden! Ik probeer alles mee te lezen maar ik kom gewoon tijd te kort . Wat leuk om te lezen dat sommige van jullie het geslacht al weten . Lijkt me wel praktisch voor het shoppen. Toch willen wij graag dat het een verrassing blijft. Lijkt me zo bijzonder om het pas na de bevalling te horen. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk. Bij een eventuele tweede zou ik het geslacht misschien wel willen weten. Hebben jullie het verlof al geregeld? Mijn laatste werkdag is 26 maart en dan hoef ik pas op 15 augustus weer te beginnen. Vooraf een weekje vakantie en na verlof nog 3 weken vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht! Daarna ga ik minder werken, dat lijkt me ook heerlijk aangezien ik nu fulltime werk.
@yunami: hier ook flink buikpijn. Of het bandenpijn is weet ik niet maar de vk zei al wel dat het met de groei van de bm te maken heeft. Niet fijn... Zolang ik rustig op de bank lig valt het mee maar als ik iets ga doen heb ik meteen buikpijn. Ik kan nu ook niks meer aan mn buik hebben. Randjes of elastiek van broeken zorgen meteen voor buikpijn. @ lolsmurf: ik heb mn verlof nog niet geregeld, maar mijn vriend is ook mn baas dus dat komt wel goed. Ik plak er ook vakantie achteraan denk ik, en dan ga ik 3 dagen in de week werken. We hopen deze week te horen of de koop van het bedrijfspand doorgaat en dan gaan we bij de zaak wonen, das ook veel makkelijker als de kleine er straks is. Ik vind het wel een heerlijk vooruitzicht, gewoon de hele zomer vrij.....volgens mij hebben wij de mooiste tijd uitgezocht voor ons verlof, nu alleen maar hopen dat de hittegolf pas na mei komt als wij allemaal bevallen zijn.
Hier precies hetzelfde lotje, het voelt ook echt als 'spierpijn' zeg maar. Mijn VK zei dat het echt de banden waren door idd de groei van de BM