@ Yunami.. verdorie! ergens kun je ze dat enthousiasme niet kwalijk nemen maar toch is het irritant!! @ Dnice 22.. nog een little princess! Gefeliciteerd!!!! @ Inneminne: LIEFIE!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! Kei blij voor je!!! We duimen voor een plakkerd!!!!!! Ennnnn hier mijn 17,3 aandeel: (voel haar al 2 dagen soms bewegen)
Inneminne wat leuk! Ik had ook een heel licht streepje, dus ik zeg gefeliciteerd!!! Ik ben paar dagen op vakantie met m'n vriendin en onze honden, zit nu ff op haar iPad, ff wennen hihi. Maar kan jullie niet missen... Dag lieverds!
Wat een mooi buik zeg ytest... ) Mir.. Veel plezier meis.. ) Nou ik word steeds zenuwachtiger.. Pff nog 3 nachtjes hihi wat zal ik krijgen jongen of meisje.. Hadden jullie een voor gevoel?? Ik heb het echt totaal niet..
Ooohhhh meiden wat leuk! Allemaal meisjes!!! En Inneminne dat ziet er goed uit zeg!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan . Gefeliciteerd!!!
@inneminne: gefeliciteerd meid!!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie! Mijn 1e streepje was ook licht, maar die worden steeds donkerder hoor. Ik ben echt zo blij voor je! @ yunami: tja we kunnen onze moeders hun enthousiasme niet kwalijk nemen, maar het is wel fijn als ze ook een beetje rekening met onze gevoelens houden. @milan: ik heb wel heel sterk het voorgevoel voor een jongen, geen idee waarom. @ mir: geniet van je vakantie, meid!
hihi dankjewel... en nu wat superglue zodat die blijft plakken haha, ytest... nu ik je buik zie, zie ik duidelijk wat me te wachten staat Zo zie je maar, deze maand liever niet zwanger geworden (vanwege aug vakantie) en wat doe je dan... zwanger worden... sjonge sjonge maar ik klaag niet
Helemaal vergeten te feliciteren oeps!! Inneminne natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Ik duim ook heel hard voor een plakkerd en dat je een prachtige zwangerschap tegemoet gaat en een mooie gezonde zoon of dochter mag krijgen, tis je zo gegund!! Buikfoto nog even vergeten, als mijn man zo wakker is maak ik er snel een Net nog met mijn moeder gepraat. Ze had er uiteindelijk wel begrip voor dus het viel allemaal reuze mee, pffffieeuuuwww!
Laat ons nog even weten hoe je volgende test gaat zijn Inneminne ben benieuwd! Net 2 uur vergoedingen lopen staren pffff krijg dr wat van.. maar ik ben er uit.. we gaan voor izz. Zijn jullie al klaar met die zorgverzekeringen?
Ik blijf bij het vgz.. Het schijnt dat ales je verschillende onderdelen verzekerd bij verschillende verzekeraars dat je voordeliger uitkomt.. Maat om eerlijk te zijn, ik heb er de kracht niet voor
@ytest: ik blijf ook gewoon waar ik nu verzekerd ben. Heb een paar dingen vergeleken en ben toen maar gestopt. Ik kan het ook niet opbrengen om alles helemaal uit te pluizen en te verspreiden.
Heb deze morgen opnieuw getest, lijntje is ietske vager, maar plas leek me ook minder geconcentreerd (minder fluo door mijn pillen = minder geconcentreerd; handig ) dan gisteren... dit weekend opnieuw testen
Je houd het spannend inneminne! Ik duim nog steeds voor je.. Zorgverzekering; heb gisteren het e.e.a uitgezocht. Ben voor het eerst sinds jaren geen wanbetaler meer dus mag eindelijk overstappen. Wat een gedoe zeg xD
Heel spannend, keep us posted! Ik ga voor je duimen, wacht een paar daagjes dan zou je hcg wat hoger moeten zijn. Voel je ook al wat zwangerschaps symptomen?
@zorgverzekering; hier zijn mijn man en ik super tevreden over de dekking en afhandeling van Avero Achmea, we zitten er al een aantal jaar. Niet goedkoop maar wel heel goed. We krijgen bijna alles vergoed. Waar kijken jullie bijvoorbeeld specifiek naar ivm kinderen/zwangerschapsdekking? Ik ben benieuwd.