Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ Ytest mooie buik hoor! Overduidelijk!

@ Zorgverzekering ik blijf waar ik zit. Ben goed verzekerd voor de dingen die aankomend jaar gaan gebeuren en voor een lage prijs dus voor mij is het prima. Ga eind volgend jaar wel kijken of ik dingen kan laten vallen

2. Within

Within Niet meer actief

Ik focus me vooral op tandarts, fysio en kraamzorg nu. Heb jaren geen aanvullende verzekering gehad, dus tandarts is echt nodig. Ben doorverwezen naar de cesartherapeut voor bekkenklachten, dus wel zo makkelijk als die er volgend jaar ook weer bij zitten. En extra kraamzorg is nooit verkeerd als je zwanger bent :)

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Net even een verse buikfoto gemaakt. Als ik het niet vergeet zal ik eens vragen of mijn vriend een betere wil maken. Dat gepruts zo met die ipad haha --> 17 weken 3 dagen

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Inneminne: Je houdt het wel spannend! Misschien eens een ander merk test proberen? Mijn eerste testen waren ook supervaag en toen heb ik een ander merk gehaald en was de streep opeens heel duidelijk. Maar een streep is een streep hoor!

Hier vanmorgen een extra controle gehad. Vannacht flinke buik/rugpijn en vanmorgen wat bloedverlies. Toch maar de vk gebeld en ik mocht meteen komen. Hartje geluisterd, was goed. Urine gecontroleerd, was ook goed, bloeduitslagen waren goed. Maar omdat ik regelmatig bloed verlies wilden ze toch kijken of ze konden zien waar het vandaan kwam. Dus naar gyn. Echo gemaakt en alles was in orde met de kleine. Die was ontzettend druk aan het zwemmen!
    Daarna met een eendenbek naar mn bmm gekeken en ze zag meteen dat het bloed daar vandaan kwam. Met zo'n wattestokje wat weefsel weggehaald en meteen begon het flink te bloeden.
    Volgende week de uitslag van die kweekjes, maar ze verwacht niet dat daar iets mis mee is. Conclusie is een ontzettend gevoelige bmm. Die heb je of die heb je niet, dus ik moet er rekening mee houden dat ik mijn hele zwangerschap buik/rugpijn en bloedverlies zal hebben. Het kan gelukkig absoluut geen kwaad.

Tijdens het maken van de echo heeft ze gekeken of ze kon zien wat het geslacht is, het was nog erg vroeg om te kunnen zien en beeb wilde niet stilliggen dus het kon niet met duidelijkheid gezegd worden. Maar ze dacht een JONGETJE!!!! :):):)
    (dat is ook mijn gevoel) Dus nog even afwachten tot de 20 weken echo, maar ik denk wel dat ze gelijk heeft!!

5. Within

Within Niet meer actief

Leuk, een jongen! Nu maar hopen dat hij meewerkt met de 20 weken echo :D Balen van je BMM, maar zolang je weet dat het niks ernstigs is..

@riverr: Wat een mooie buik :D

Valt me wel op dat het ook aan de kleding ligt die je draagt, soms komt mijn buik veel mooier uit dan :)

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Dank je within! Bij mij zie je het soms ook erger in het ene shirtje dan in het andere..
    Hier nog eentje met het verschil in 4 weken tijd.

7. Within

Within Niet meer actief

Inderdaad... mijn mooiste foto's heb ik wollen tuniekjes aan ^^

En je ziet goed verschil ja, je buik is nu wat ronder ook lijkt het?

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ Lotje wat klote van dat bloedverlies.. maar het heeft een reden die gelukkig geen kwaad kan. Volgens mijn verloskundige heb ik ook een gevoelige baarmoedermond, ik bloed namelijk ook bij het minste geringste. Na het niezen, na sex, of vaak ook als mijn ontlasting wat moeilijker gaat. Rot het die onzekerheid, want dat is wel wat ik er toch telkens even van word.
    En wat gaaf, waarschijnlijk dus een jongetje! Super!

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja ronder en hoger. Maar gelukkig draag ik nog steeds vooruit. Niet dat het wat uitmaakt maar 1 van de 1e dingen die mijn moeder zei toen ik een beetje begon te groeien was oh jij gaat vast rondom dragen. Ik heb al geen maatje 36 dus ik zag mezelf gelijk tonnetje rond worden.. Niet dat het wat uitmaakt eigenlijk want het is voor een goed doel maar toch ;)

Ik vind het wel grappig om te zien dat je lichaam zo veranderd. Ik had normaal op bepaalde plekken best vetjes, nu verdwijnen ze. Ik ben nu 5 kilo afgevallen dus dat werkt uiteraard ook mee.

10. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de huidtherapeut die mijn huid helemaal gereinigd heeft. Zij denkt ook dat het komt door de zwangerschap...zij gebruiken producten van Dermalogica (skin smoothing cream) en Oil Absorbing lotion van Coresa.

Heb dit naar mijn huwelijk toe heel braaf gebruikt en was toen echt pukkelvrij..nu dus maar weer mee begonnen. Hoop dat ik er uiteindelijk stralend uitkom :)

11. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Within, wat een gedoe idd.

@Inneminne, spannend joh, ik duim heel hard mee!

@Shk, ik heb gekeken naar bevallen in het ziekenhuis zonder medische noodzaak gezien ik persé in het ziekenhuis wil bevallen. Daarnaast heb ik ook gekeken naar het aantal uren kraamzorg wat ik extra kan krijgen. Bij IZZ krijg ik alles volledig vergoed en 10 extra uren kraamzorg. Maar IZZ is alleen als je (of je partner) in de zorg werkt. Tanden zijn we beiden nu ook goed aanvullend verzekerd en fysio heb ik ook meegenomen voor zowel mijn man als mij. Fijn zeg zo'n behandeling, moet ik binnenkort ook maar eens doen want iedere dag komen er wel weer 1 of 2 pukkels bij pfff :(

@Riverr, jeetje ik ben jaloers op je buik!! Wat mooi rond!! Ik plaats die van mij zo.

@Lotje02, gelukkig is er 'niks' aan de hand en alles goed met de kleine en wat leuk zeg een jochie!! Ben benieuwd of ze gelijk krijgt over een paar weken :)

Buikfoto was gisteren dus niet meer gelukt maar gaan we zo na de lunch meteen maken :)

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    wel meibuikies;

ik gebruik kv2v5... die zijn al héél gevoelig hé.
    Misschien haal ik wel nog eens een cb; maar bij ons zijn de apotheken deze namiddag gesloten en heb nu geen zin om naar kv te gaan of zo...
    heb nog 1 2v5 test, 1 2v10 test (die was vager gisteren)...
    dus ik moet geduld hebben... maar had sowieso ook een streep hoor ;)
    jullie doen me twijfelen ;)

Symptomen : soms krampen in onderbuik, witverlies (geen rozig :D; was vorige keer ook zo) en mijn borsten steken soms...

hmm ben nu aan het twijfelen, misschien moet ik toch nog richting kv gaan... denk denk denk ;)

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    CB zegt positief 1-2 wk :) oef oef

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Yes! Gefeliciteerd!

16. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeej gefeliciteerd!!!

17. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Gefeliciteerd :))

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Dankjewel :D
    nu durf ik mijn banner te wijzigen ;)
    xx

19. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Inneminne, GEFELICITEERD!!!! :D :D

Zo ik heb eindelijk weer een buikfoto :)

We zijn ook wezen shoppen voor de baby kamer.. laat ik nou echt een roze freak zijn dus zie hier het resultaat, 3 muren verf, 1 muur behang :)

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @inneminne: gefeliciteerd!!! Dus nog heel erg pril, vandaar die lichte streep! Maar super om het dan in letters en cijfers te zien he?

Deel Deze Pagina