Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oh ok dankje Krissiej..; wel ik weet dat de ontlasting nogal gevaarlijk is, maar die zie ik hier niet, doet ze buiten..
    en mij krabt ze niet, ik ben er braaf mee... :) beetje meer handhygiëne dus ...

2. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ja precies. Mocht je een kattenbak hebben, mag je deze niet verschonen vanwege de lucht-stoffen.
    Maar die had je niet dus niks aan de hand. Gewoon doen wat je altijd met je kat doet. Niks aan de hand, hoeft echt niet ervoor buiten te blijven, gelukkig ;)

3. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou meiden,

Hier is de foto van vandaag !! Erg he?.kan het echt niet meer binnen houden... ga morgen op jullie berichtjes reageren want ben SUPER moe!! Pfff....

Maar Yunami ik had het beloofd haha!!

Truste allemaal xxx

Bijgevoegde bestanden:

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Maar hoe doen jullie dat toch !
    Hier nog niks te zien... ofwel zijn jullie allemaal super mager voor je zwangerschap... en nu boem, zie je het onmiddellijk....
    Ik kan nog steeds in mijn broeken hoor ! :) ook een voordeel :)

5. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @inneminne Oeeppsss wat vervelend van je werk! Maar wel super dat ze zo reageren!! Hopelijk houden ze het ook nog even stil...
    De kattenbak gaat echt over de lucht dat je inademend als je het gaat verschonen dus de poes mag gewoon lekker binnen blijven Hihi... En niet in de slaapkamer zou ik ook even doen..
    Wat je allemaal niet mag eten/drinken... Pfff het is echt een waslijst!! Maar just ask... Ik was er net uit (dochter is nu 7 maanden) en nu begint het weer...
    Wil je ruilen? Ik wil toch graag een kleiner tot geen buikje eventjes Hahahaha..

@krissiej88 Hahahaha leuk hoor dat je ouders het al weten, dat is wel fijn toch? Ja, vrienden vertellen wij het pas bij 12 weken... Althans...watch my belly!! Maar je kan het gewoon vragen..

6. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Nu poging 600 tot slapen... Pff

7. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Inneminne, nou ik helaas nog maar net. Heb net 3 zwangerschapsbroeken via MP kunnen vinden die ik hopelijk maandag binnenkrijg want mijn eigen maatje 36 begint goed te knellen :(

@MevrS, jeetje wat heb jij al een mooie buik! Draag jij ook al speciale kleding of pas je nog in je 'normale' garderobe? Weltrusten!

Ik en mijn mannetje hebben net na het eten al een dutje gedaan (hij heeft nachtdienst en ik ben gewoon bekaf continue) dus ik kan er weer een uurtje tegenaan :)

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Ola, yunami, met een maatje 36 ben je allesinds slank.. vandaar dat je het sneller ziet :)
    ik heb maatje 40 en klein buikje, waardoor mijn leerlingen vroeger al eens dachten dat ik zwanger was haha...
    En voor de rest, beetje opletten met eten en zo... moet me wel lukken...
    Heb het gisteren nog aan mijn beste collegavriendin verteld en ze bevestigde : oooh het zijn de juiste collega's die het weten hoor, die kunnen zeker zwijgen... 't zijn ook de tofste... allemaal jonge mensen en die tips die ik kreeg waren best handig !! haha :)

9. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ik ook maatje 40, maar een plat buikje.. dus ben benieuwd wanneer dat buikje van ons dan gaat komen inneminne!!!
    Even een vraagje. Ik heb volgende week een cursus. schijnt dat je hier leert omgaan met stress, maar ook lichamelijke oefeningen zoals je achterover laten vallen en laten opvangen door collega´s dat soort dingen. Kan dit kwaad? doe dat toch liever niet denk ik ... hmmm..;)

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Hm krisje, ik denk dat het geen kwaad kan hoor...
    haha, gelukzak, plat buikje... ach, het zal nog even duren hier... en mijn buikje zit hoger dan mijn baarmoeder... dus die onderbuik zal wel nog goed uitzetten ;)

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    heb wel de indruk dat ik was vermagerd ben, al zegt de weegschaal iets anders... gewicht blijft stabiel... heb nog reserves hé...
    die veranderingen in het lichaam toch...

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ik ben dus 2 kg aangekomen sinds 2 maanden. Lijkt me iets te snel gaan dus ik let nu een beetje meer op wat ik eet. Zou ook aan het stoppen met roken kunnen liggen trouwens... :)

Heb weer een rot nacht vol krampen gehad, fijn die hele organen verhuizing :(

@Inneminne, ja maatje 36 en ik ben maar 1.65 m, dus denk door die combinatie van smal en kort dat ik sowieso een snel zichtbaar buikje heb inderdaad. Maar ik vind het niet vervelend :D

13. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @Yunami ik had ook een maatje 36 met 1.74m nu ben ik al op een krappe maat 38 met een luchtballon van voren hahahahhaha.... Aankomen doen we toch wel... En helaas gaat het nu 2x zo snel bij mij...

@inneminne wat leuk dat je collega's zo reageren! Dat moet vast een fijn gevoel geven...??

@krissiej88 hmmmzzz... Ik zou maar goed uitkijken met die oefeningen... Als je valt.........??? Snap je ;)

@ALLEMAAL. Waar komen jullie allemaal vandaan? Ik ben wel benieuwd Hihi... Ik ben 26 jaar oud en ik woon nu in Ridderkerk, dat ligt naast Rotterdam.

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @krissiej88, idd.. ik zou zelf ook geen risico nemen. Ik doe al niet eens mee met sport en spel activiteiten op school (zoals trefbal) gezien ik veel buikpijn heb en bang ben dan nog een bal hard er tegen te krijgen o.i.d. Liever geen risico's.

@MevrS, Ik ben 23 (in januari 24) en ben een verdwaalde Brabander (Eindhoven) in Heerlen en mijn partner is een verdwaalde Gelderlander (Arnhem) en is net 1 maandje ouder dan dat ik ben.

15. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Hey Mevr S, ja die reactie was wel leuk, haha, de stouteriken, maar 't zijn gelukkig collega's die kunnen zwijgen !
    Hm ik probeer ook niet te overeten,... als ik honger heb, dan eet ik.
    @yunami, goed dat je gestopt bent met roken ! Applausje !

Hm ik was van plan om begin september mijn aerobics terug op te nemen, maar plots van niet-sporten naar sporten gaan is ook niet zo goed, dacht ik... moet allesinds meer bewegen ...
    Suggesties?

16. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hier hetzelfde, reed fanatiek paard tot januari dit jaar, daarna niks meer gedaan.

Ik ga vanaf maandag weer een 5 km op een dag fietsen, dat is niet veel (naar station en terug) maar loop daarnaast ook de hele dag rond op school dus dat is al veel meer dan dat ik de afgelopen maanden heb gedaan.

Ik zou rustig wat rond gaan fietsen of wandelen om te beginnen denk ik.

Dat stoppen met roken is nog niet helemaal gelukt maar heb wel al giga afgebouwd in korte tijd, van 1 pakje per dag (ongeveer 20 sigaretten) naar max 5 sigaretten op een dag nu. Ik ga dinsdag even overleggen met de VK hoe nu verder want ik heb het er (ondanks dat ik het echt wil voor de beeb) best moeilijk mee.

Indien jullie tips hebben zijn die altijd welkom want ik wil het echt.

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oh toch al knap hoor, het is nog een kleine stap... en je bent rookvrij... goed dat je je VK raadpleegt!!
    Hm ik dacht ook aan fietsen of zwemmen.. .er is bij ons ook zoiets als aquagym.. en dan kan ik evt meedoen met de senioren :)

18. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hoihoi,

toch maar gewaagd om een fototje te maken... ben dan wel een maatje meer maar ja..
    Heb vandaag een zwangerschapsshirt gekocht en met de bedoeling om elke week een foto in dat shirt te maken tot dat de kleine er is.
    onder mijn grote "bobbel" is een klein bobbeltje te zien (onder de witte letters) dat is ons beebje :D:D by the wy heb een super vaag figuur haha :p heb namelijk een grote""bobbel"en daarna was het eerder plat haha en dus zit er dus nog een bobbeltje :D:D.
    merk het al wel in mijn broeken die zitten wat strakker om de taille...

19. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @Yunami hahaha Ahhh verdwaald of niet! Als je je er maar thuis voelt toch? Hahaha en wat goed van de sigaretten :) mijn moeder heeft bij ons alle 3 gerookt en is niet gestopt...ze rookte wel minder! Maar wij zijn allemaal gezond..

@inneminne Ahhh komt wel goed meid gelukkig is dat maar de eerste 3 maanden hahaha ;) ik wil ook sporten!!

@moonymuppet Ahhh wat een schattig buikje heb jij! Ik lach helemaal dubbel om je bobbels verhaal hahaha... hoe verzin je het hihi... is dat tshirt van de kruitvat? Deze week zijn de zwangerschapsafbreking shirts en leggings in de aanbieding!

@ IEDEREEN ik wil ook sporten!!! Maar je mag nu bijna niks meer doen dus ik ga maar op zwangerschapsgym en zwemmen zodat ik toch wat doe ;)

20. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    #140 sunset88, 8 sep 2012
    Laatst bewerkt: 8 sep 2012
    hallo, was ik weer. Ja ik ga het er maar op gooien dat ik( weer) last van mijn rug heb. dat ik bepaalde oefeningen niet ga doen.
    ik ben heel toevallig nu 5 wkn gestopt met roken!! en deze week hadden we goed nieuws... dus heel toevallig.
    Maar toch nog steeds is het moeilijk...
    Ik kom uit franeker.. zegt jullie natuurlijk niks, ligt vlak bij Leeuwarden in Friesland.

Deel Deze Pagina