Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik heb eigenlijk nog redelijk geslapen zolang ik stil lag! Zitten nu flinke blaren op dus is een soort van op de blaren zitten;) vette gazen en koelkompressen werken goed dus denk dat het helemaal goed gaat komen:)

Wat leuk nog een jongen erbij!:) veel shop plezier!

@ within: dat overhemd heb ik ook gezien zooo leuk! Moet alleen nog even bevestiging krijgen dat het baby'tje in mijn buik ook echt een jongen is voor ik kan shoppen!

Fijne dag iedereen!

2. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Wat leuk Knibbel!

3. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Knibbel85, van harte met je zoon :D En alvast met je man mocht ik het tzt vergeten :)

@Within, leuke inkopen zo te horen! :D

Nou alle narigheid op een stokkie hier vandaag..
    Vanochtend naar de HA geweest gezien ik niet kon slapen door ontzettend veel jeuk, blijk ik een schimmelinfectie te hebben.. jippie. Nouja goed meteen een (zwangerschapsvriendelijke) kuur meegekregen dus hopen dat het snel weg is.

Daarnaast moet de vervelende muur in de babykamer echt helemaal afgestoken worden en er moet nieuw (dik) stucwerk op :( . Dit is zaak voor de verhuurder van ons appartement dus daar zal wel weer een week of 4 overheen gaan voor ze het onderhand komen doen... Helaas gaat het dus nog even duren voor de kamer af is, daar baal ik wel van.

4. Within

Within Niet meer actief

He dat is balen :( Zowel de infectie als de muur... Hopen dat beide snel opgelost worden!

Ik heb net (eindelijk) een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, kan nog net voor de kerst op 20 december!
    En ook de poppoli is eindelijk rond, daar moet ik 9 januari heen.

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Lieve meiden wat gaan jullie hard! Ik ben heel moe en heel druk dus zit niet veel achter de computer de laatste en komende tijd... Sorry...

Allereerst zustertje beterschap, brandwonden zijn echt niet fijn, wel prettig dat je zelf verpleegkundige bent!

Ik hoor mooie verhalen, jongens, meisjes, kloppende hartjes, mooie buiken, allemaal gefeliciteerd!

Hier gaat het redelijk, buikje begint te groeien echt heel leuk. Ik heb m'n kinderwagen en maxi cosi, gekocht via marktplaats opgehaald en alles lekker gewassen, ben er helemaal blij mee! Word wel steeds echter :D.

Yunami, beterschap en succes met klussen!!

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Knibbel, leuk, een zoon :)
    Yunami, niet leuk.... en dan nog eens interieurgedoe :(

Hier ook moe, ik kan niet volgen...
    Maar deze morgen wel een test gedaan en ziehier : ik denk dat ik het een knaller mag noemen :)

Bijgevoegde bestanden:

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Knibbel gefeliciteerd :D

Inneminne, lovely :D

8. Jade12

Jade12 Niet meer actief

WOW, dat is nog eens een knaller Inneminne!

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Inneminne: Ik denk dat je wel kan stoppen met testen....Donkerder ga je hem echt niet krijgen ;) Gefeliciteerd!!

@Zustertje: Jeetje dat is schrikken...Heel veel beterschap!

@Yunami: Wat een ellende allemaal. Balen dat je nu niet verder kan met het kamertje.

@Knibbel: Leuk een zoon! Had je zelf het gevoel dat het een meisje was? Ik heb al vanaf het allereerste begin het gevoel dat wij een jongen krijgen.

@Within: dat overhemd heb ik volgens mij ook gezien! Als hier echt zeker is dat het een jongen wordt, ga ik hem ook halen.
    Nog 20 dagen en dan weten we het........
    Volgens mij wordt het percentage jongens dan flink opgeschroefd.

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hihi lotje...
    ik heb nog 1 CB liggen, maar die bewaar ik nog even ;)

11. Within

Within Niet meer actief

Dames wat zijn we stil hier ^^

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @with
    in niet veel te vertellen

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Within: Hier flink pijn, vanmorgen is mijn verstandskies getrokken en dat was een flink gat. Nu is de verdoving uitgewerkt dus begin ik het te voelen. En ik wil liever geen paracetamol pakken, want de kleine heeft al een hoop stress van mij en een verdoving te verwerken gehad. Dus zo maar naar bed, proberen wat te slapen.....

14. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Lotje, probeer een waterijsje of ijsklontjes, dat verdoofd wat! Sterkte!!!

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Dankje Mir, daar heb ik nog niet eens aan gedacht met dit koude weer.....

16. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hap sneeuw helpt misschien ook wel, hahaha! :D

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lotje beterschap! Kan best zeer doen ja! :(

18. Within

Within Niet meer actief

Oh dat kan zeker zeer doen! Kamillethee helpt ook een beetje :)

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Gelukkig goed kunnen slapen vannacht en de pijn is al minder!

@ytest: ik las dat ze zo'n last van je rug hebt, balen zeg! Ik heb het met vlagen, als ik veel gedaan heb krijg ik last van mn rug en bil. Niet fijn. 😟

Zijn jullie inmiddels al wat aangekomen? Hier nog steeds niks... Mijn buik begint nu echt te groeien en ik eet ( en snoep😮) voor mijn doen behoorlijk veel. Maar ik zit nog niet eens op het gewicht wat ik had voordat ik zwanger werd.....

20. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ zustertje jeetje wat super heftig! hoe is het nu met je.? Ik heb een brandwond op mijn onderbeen door een stoomcabine, ook 2e graads, na 2 jaar zag je er nog nauwelijks nog wat van. Ik hoop dat het bij jou ook mooi geneest.

@ knibbel, gefeliciteerd, een zoon! Superleuk! Al flink wezen shoppen.?

@ yunami balen van die schimmel. En van je muur! pfff wat een rotklus.

@ Inneminne wow ja das een knaller hoor!

@ Lotje gelukkig heb je goed geslapen. blijf het altijd een ramp vinden, verstandkiezen trekken. is je gezicht niet mega opgezwollen.?

@ rugpijn dat is inderdaad heel irritant! ik werkte halve dagen omdat ik de hele middag sliep omdat ik zo moe was, nu gaat het met de moeheid echt een stuk beter maar moet ik smiddags alsnog plat omdat mijn billen en onderrug pijn doet. Ik probeer op mijn werk zo min mogelijk te bukken maar dat is heel lastig met kleutertjes..

@ aankomen ik ben nog steeds afgevallen.. maar ik ben er van overtuigd dat het er snel allemaal wel weer bij zit ;)

@ hier; gister de 20 weken echo gehad en alles was helemaal top! Hij loopt zelfs een week voor op groei en daar was ik heel blij mee want ik was bang dat de kleine niet goed gegroeid zou zijn omdat ik zelf weinig eet. En gelukkig is het nog steeds een jongen, was weer vol in beeld :D

Deel Deze Pagina