Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    MamaJulia, ze kunnen nu toch nog onbeperkt omdraaien? Of misschien geeft die van jou geen schopjes maar kopstoten, kan natuurlijk ook. ;)

Happy2013 een fijne echo toegewenst vanavond!

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ja klopt. Misschien oefent ze en haar kopstoten en haar linkerbeentje, kan ze toch nog bij Ajax. Oh wat zal d'r vader blij zijn ;)

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    even inbreken..... Ben een mei mama 2012 en als ik zo jullie buikjes zie begint het gewoon alweer te kriebelen..... Geniet allemaal maar volop van jullie wondertjes! Voor je het weet mag je het heerlijk knuffelen!

4. Within

Within Niet meer actief

Even quoten:

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Inneminne, nog niet te druk maken he meis? In de 8e week is het nog niet zo duidelijk he. Maar slim van je om het even na te laten kijken als je twijfelt!

@MamaJulia, Ja denk het wel :) en leuk om te lezen dat er iemand is die super blij is met haar meloen buik hahaha :D mij zit ie continue in de weg en ik mis mijn strakke plankje haha. Je kan even op internet zoeken, er zijn heel veel sites die je plaatjes kunnen laten zien met hoe groot de baarmoeder is (en tot waar hij komt) :). Bij mij schopt ze ook wel eens tegen het schaambeen/de blaas. Ook niet om vrolijk van te worden maar oke ;)

@Happy2013, Veel plezier bij de echo en hoop dat de zenuwen voor niks zijn ;)

@Mamavan3boys, hihi bedankt :D

@Within, oei dat is heftig!! Ik zou toch ff direct naar de VK gaan, toch ff controleren! Hoeft helemaal niks aan de hand te zijn maar dan weet je het zeker. Beterschap met de pijn :(

Zo ondanks de aanhoudende vermoeidheid toch ff 16 baantjes getrokken in het zwembad(na 2 weken vakantie door de feestdagen) en nog een 3e laag verf er tegenaan gegooid :D. Moe maar voldaan haha.
    Kleine is alweer 2 dagen rustig na 2/3 dagen adhd bewegingen dus vanavond op bed ff kijken of mevrouw nog even wilt trappelen.

6. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Within, ik zou de verloskundige even bellen en even lekker een warme kruik tegen je buik aanhouden of een warme douche of bad nemen. Doe vooral heel voorzichtig want je gewrichtsbanden zijn al extra soepel nu met de zwangerschap...

7. Within

Within Niet meer actief

Gebeld, ze komt zo even langs

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal lekker dat ze even langs komt!

9. Within

Within Niet meer actief

Ja idd.. Zit nu helemaal te trillen. Net mijn man op z'n werk gebeld, die komt nu ook naar huis.

Schrik komt nu pas aan denk ik :(

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Fijn dat ze langskomt within. Kan me voorstellen dat je helemaal zit te trillen :( hopelijk zakt de schrik snel weer.

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Within

Within Niet meer actief

Dankjewel :)

Wat een mechanisme.. Ik maakte me meer zorgen om mijn schoonmoeder die reed dan om mezelf en nu ik tot rust kom stort ik zelf in.. Ze belde net al of alles goed ging. Op dat moment wel, tot ik mijn man belde..

13. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Gaat het wel een beetje dan nu Within? Is de vlos al geweest?

14. Within

Within Niet meer actief

Ja ze is geweest.

Was vooral schrik, buik is nu redelijk ontspannen. Hartje geluisterd, was goed. Kan alleen flinke spierpijn verwachten.

15. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Gelukkig maar.. Rustig aan, lekker een warme douche/bad/kruik en vroeg onder de wol. En morgen veeeeeeel drinken, helpt de afvalstoffen sneller afvoeren en dus je spierpijn sneller verminderen.

Belangrijkste is dat die kleine jongen van jullie helemaal in orde is. Fijn om te weten!

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    even iets laten weten ...
    Yunami, ik mag om de 2 weken gaan tot ik 12 weken ben...
    en alles is in orde... hartje gehoord :) oef oef... nu mag ik mezelf niet meer opjagen...
    Ik lees morgen wel eens bij ;)
    xxx

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje is zojuist helemaal goedgekeurd!!!!
    De echomevrouw moest wel heel veel moeite doen om alles te bekijken, maar er zijn geen gekke dingen.
    Ze is alleen stront eigenwijs en ligt het liefst helemaal onderin mijn buik helemaal opgekruld.
    Dus met haar hoofd op haar borst en dan het liefst zo dicht mogelijk in mijn blaas...
    Geen wonder dat ik als ik niet uitkijk ieder kwartier naar de wc kan rennen voor 3 druppels....

Maar helemaal gezond en goed op schema dus!
    Ze is nu geschat op een gewicht van 355 gram!

Wel is nu mijn hele buik beurs van het duwen en trekken om alles goed te kunnen zien...

18. Within

Within Niet meer actief

Haha ook al zon eigenwijze houding! Mannetje hier lag dubbel gevouwen met z'n voeten voor z'n hoofd.. Of dat nou lekker ligt?

Fijn dat alles goed is! En nu maar lekker doorgroeien!

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @inneminne en Happy: fijn dat alles goed is!

@within: alweer wat bekomen van de schrik? Hoe gaat het nu?

20. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is Within, Inneminne en Happy!

Ons meisje was ook zo eigenwijs! Ze draaide de hele tijd weg.

Deel Deze Pagina