Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Hier het nieuwe topic!!!
    Iedereen is "binnen de tijd" bevallen!!!
    Hieronder ook nog ff het lijstje:

Bevallen:
    02 jan: Ladypink: Branco Elvis Martinez- 1395 gr -40 cm-31w
    15 feb: Tara26: Tygo Lorenzo- 2053 gr -42 cm
    20 feb: Flotsje: Tim Devrim- 2410 gr -49 cm
    21 feb: Lennylenn: Indy Sienna- 3260 gr -50 cm
    28 feb: Shenoby: Kirsten Grietje Arinde- 2750 gr - ? cm
    28 feb: Sjoelke: Amber- 3895 gr - ? cm
    28 feb: Christa24: Lorenzo Marinus - 3080 gr - ? cm
    28 feb: Cis: Joey- ? gr - ? cm
    01 mrt: Ellenore: Olivier Lennart- 2820 gr- ? cm
    01 mrt: Baylee: Zita - gr - cm
    02 mrt: Debski: Nina- 2885 gr - 50 cm
    02 mrt: Trui: Xander- 3980 gr - 52 cm
    03 mrt: Yippieajee: Eva- ong 6 pond & Vanja - ong 4 pond
    06 mrt: Lisacar: Bhodi - 3980 gr - cm
    08 mrt: Lin80: Jesse - 4340 gr - ? cm
    08 mrt: Mamaloe26: Niels - 3175 gr - 53 cm
    08 mrt: Suenne: Veerle - +-3500 gr - 49 cm
    09 mrt: Ellentje: Owen - 4024 gr - 50 cm
    11 mrt: Imsala: Diego Aidan - 3740 gr - 51 cm
    11 mrt: Brasileira: Marlon - 3490 gr - 50 cm
    11 mrt: Cindy1981: Mats Finn - 3280 gr - 51 cm
    14 mrt: Biancje: Quint- 3435 gr - 50 cm
    16 mrt: Mickey80- een jongen-?????
    18 mrt: Mamaantje -Angelica Armanda - 3520 gr -?cm
    18 mrt: Ingef - Bram - 3850 gr - ?cm
    18 mrt: Mwag - Finn - 3795 gr - 53 cm
    20 mrt: Joan - Lenthe Livine - 3500 gr - 50 cm
    22 mrt: Micha - Danique - 3640gr - ?cm
    23 mrt: 31december2008gestopt - Tygo - ? - ?
    24 mrt: Raw - Norah - ? - ?
    25 mrt: Zip - Amy - 3980gram - ?
    25 mrt: Jesje1982 – Noa – 3600 gr – 47 cm
    27 mrt: Nemo81 - Brent - 3490 - 52 cm
    27 mrt: Romana – Jena – 4085 gr – 53 cm
    28 mrt: Annekevdz - Kasper - 4350 - 52 cm
    28 mrt: Jen89 – Emily – 3745 gr – 51 cm
    31 mrt: Kartvelibaia – Nika – 3593 gr – 51 cm

Boys: 22 Girls: 16

Er ontbreken nog een paar gegevens bij sommige maar dat moeten ze zelf maar ff aanvullen als ze willen!!!

Nu ga ik maar vort eens slapen..... spreek jullie hopelijk snel hier weer!!! truste!!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo even een berichtje zodat ik later het topic weer kan vinden.
    hier gaat alles redelijk goed alleen heb ik het erg druk gehad en heb ik beide meiden momenteel ziek.
    dus komt het er niet zo van om te posten

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!!!!

Hier ook 2 zieke jongens en een zieke man....slapeloze nachten....

*zucht*

Spreek jullie snel!!!
    xxx

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het is wat met jullie zieken Shenoby en Ellenore! Hier gaat alles goed, maar begin ik ook wel te merken dat de nachten wel erin hakken... ach, zolang het met de kids goed gaat, geniet ik nog volop!

Hierbij ook even een fotootje van onze mooie knul!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anneke mooi mannetje hoor :)

@ ellenore ja tis echt niet fijn.
    tot overmaat van ramp zijn we hier nu alle 4 ziek.
    pffff

6. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Ik heb het topic ook weer gevonden.
    Vanmiddag heb ik feet van mijn Oma. Ze wordt 90.
    Ga ik lekker met m'n meisje pronken. Hihihihi

Tot snel.

Liefs

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Gevonden!!

bah, ik zie een hoop zieken!! Beterschap!

anneke, dat ziet er uit als een heerlijk mannetje!!

sjoelke, veel plezier vanmiddag!! Lekker pronken :D

Hier was de kraamhulp gister voor het laatst, toch wel een raar gevoel, maar de dag loopt nu weer en het komt vast allemaal goed!

fijn weekend allemaal!

o ja ben morgen jarig, maarre daar doen we maar even niet zoveel aan dit keer ;)

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    nog ff een vraag:

Komen jullie ook aan de 8 voedingen per dag?

Al met al red ik dat volgens mij nooit.
    Ik maak mevrouwtje overdag vaak wakker voor de voeding, omdat haar dag/nachtritme nog een beetje door de war is. Aanleggen duurt vaak een poosje, omdat ze het nog een beetje moet leren (haar tongriempje is doorgeknipt) dan duurt het voeden 10 tot 15 minuten en ben ik al zeker een half uurtje verder. Dan een schone broek, en eventueel nog een toetje. Meteen weer wegleggen in bed daarna zou een optie zijn, maar ik heb na de voeding een erg wakker meisje en al met al zijn we tussen het wakker maken en weer op bed leggen (en ook daadwerkelijk slapen) een goed uur tot anderhalf uur verder. Dat betekent weer dat ze dus maar anderhalf uur slaapt voordat de volgende voeding moet komen.........ben moeder van de tweede, maar vind dit toch een lastig lunt, de hoeveelheid voedingen en relatief weinig slaap tussendoor!

Hoe doen jullie dat?

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mwag: super meid! weer helemaal up to date met een nieuw topic!! thanx!

shenoby: he meid wat vervelend, ziekenboeg! heel veel beterschap en logisch dat je dan minder reageert! ik kon het zelf ook amper bij benen...en hier is niet eens iemand ziek...;)

ellenore: he meis...ook al ziekenboegje! heel veel beterschap en sterkte!

Anneke: wat een lekker ventje zeg! hij ziet er lekker mollig uit! hoe gaat het verder? en is ronja al wat gewend?

sjoelke: nog gefeliciteerd! jeetje, 90 jaar da's al een hele leeftijd he?.. en iedereen smoorverliefd op jullie mooie meid?

zip: gefeliciteerd met je verjaardag meid! en gek idee inderdaad he dat de kraamhulp weer weg is... moest zelf ook wel even slikken hoor... ze was zo leuk! maar zodra je weer wat ritme vind, gaat het vanzelf weer he?

hier wat betreft de voedingen soms 7 en soms veel meer. Ik voed gewoon op verzoek en hou de plasluiers in de gaten....zolang je meisje goed plast en verder tevreden is en goed groeit zou ik me geen zorgen maken hoor! en als je dat wel doet misschien even een lactatiedeskundige mailen? zij kan je misschien ook helpen met het aanleggen? hier ook best nog wel onzeker hoor...ook al is het de tweede! ben het allemaal al weer wat vergeten lijkt het wel...;)

zo, eindelijk weer eens wat uitgebreider gereageerd....had/heb het zo druk soms! Bram is een heerlijk ventje, maar hij mag graag bij mij zijn... ligt veel te lurken aan de borst en is daarna vaak nog wat onrustig...lang leve de draagdoek! heb ik tenminste de handen vrij om ook nog wat in huis te doen enzo... verder is hij al weer heel goed gegroeid! Hij woog afgelopen donderdag alweer 4 kg! hij doet het echt goed... met kris gaat het ook prima, is eigenlijk wel weer zichzelf, alleen af en toe nog wat snel boos en verdrietig...maar dat kan ook gewoon vermoeidheid zijn... Met mij gaat het ook goed. de hechtingen zijn eindelijk opgelost en dat is wel prettig. De wondjes zijn mooi genezen en doen bijna geen pijn meer. Ook pas ik mijn oude spijkerbroeken alweer!!! wat een verschil met de vorige keer zeg! er moet echt wel weer wat af aan kg's, maar dat komt vanzelf wel! Het slapen is ook al iets beter, bram drinkt overdag de laatste dagen heel veel en slaapt dan 's nachts een ruk van 6 uur door.. dat voelt zo luxe! Nou, nog even mijn bakkie thee opdrinken en dan ga ik de kleine wakker maken voor zijn badje!

liefs inge

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Shenoby: hoe is het nu met jullie ziekenboeg? Wel heel efficient allemaal tegelijk ziek, maar lekker is anders, hoop dat jullie allemaal snel opknappen!

@Sjoelke: wat gaaf, 90 jaar is echt een hele leeftijd. En kon je de mensen een beetje wegslaan bij de kinderwagen?

@Zip: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Hoe jong ben je geworden? Ik red de 8 voedingen per dag wel. Vind trouwens wel dat dat veel is, maar Kasper komt ook wel vaak en is dan redelijk snel vol, dus daardoor... Het is overdag soms wel om de 2,5 uur. Vannacht voor het eerst om de vier uur, waardoor we een iets langer stuk in één keer konden slapen. Heerlijk!Het scheelt wel dat het aanleggen hier gelijk goed is. Het doet even flink zeer, want zit wel met enorme stuwing en een heftige toeschietreflex, maar vervolgens kan hij ook gewoon door!

@Inge: Klinkt alsof het hartstikke goed gaat bij jullie. Lekker! En nu al in je spijkerbroeken passen klinkt ook goed, dat wil ik ook! Ik heb me vanmorgen voor het eerst weer gewogen. Van de in totaal 14 kilo die ik erbij had gekregen, is er nu 7,5 af. En dat in nog geen week, ben ik niet ontevreden over. Het gaat hier eigenlijk wel heel erg goed. Ronja is al aardig gewend aan het hebben van een broertje, al heeft ze ook wel haar jaloerse momentjes. Als ik het voedingskussen pak, weet ze dat er echt een tijdje aandacht voor Kasper aan zit te komen, dan wil zij er eerst een tijdje op liggen bij mij op schoot. Kasper is erg tevreden, inderdaad mollig en zit al weer bijna op zijn geboortegewicht. De verloskundige denkt achteraf dat ik misschien een milde vorm van zwangerschapssuiker had, dat hij daardoor zo flink is en dat ik daardoor ook op het laatst die sterke schommelingen had in mijn eigen bloedsuikers, waardoor ik dan trillerig werd enzo. Ik vind het wel echt relaxter hoor, zo'n tweede kind krijgen. Tuurlijk heb ik wel mijn onzekerheden enzo, maar vergeleken met de eerste keer is het echt zo gemakkelijk!

Gisteren zijn we er voor het eerst op uit geweest als compleet gezinnetje. Het was ook zulk heerlijk weer. We waren even naar de kinderboerderij! Kasper lag heerlijk ontspannen in de kinderwagen, Ronja vermaakte zich uitstekend. Voor mij zelf hakte het er nog wel flink in trouwens, dat viel me wat tegen. Daarna even heerlijk anderhalf uur geslapen, dat had ik wel echt nodig. Zo grappig met Ronja: ze kent de dieren uit een boekje. Gisteren zegt ze bij het zien van de schapen: Boeeeeh! Goed, nog niet helemaal goede geluid bij goede diersoort, maar zoooo schattig. Tegen de kippen: Kok kok kok... Slimme meid!

Nog iemand leuke plannen voor vandaag? Hier niets op de planning, denk dat alleen mijn ouders en schoonouders weer even langskomen. Die genieten zo van hun kleinkinderen, mooi is dat!

Meiden, een fijne dag weer!

11. siske89

siske89 Niet meer actief

*Breekt even in*

Hallo iedereen,

Eerst en vooral allemaal een dikke proficiat met de geboorte van jullie kleintjes. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en met hen!

Ik heb al een paar mensen gecontacteerd via privé-bericht omdat ze de geboorte van hun kindje aankondigden in het geboorte toppic. Maar nu kom ik hier ook nog effe iets plaatsen. Ik verzamel geboortekaartjes omdat ik persoonlijk vind dat ieder geboortekaartje een uniek verhaal met zich mee brengt en zoveel vreugde inhoud.

Moesten jullie mij een geboortekaartje van jullie kindje(s) willen bezorgen mag je mij altijd een privé-berichtje sturen. Dan stuur ik je mij adres door. Ook andere geboortekaartjes die jullie niet meer bijhouden zijn steeds welkom.

Groetjes,

*Breekt weer uit*

12. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hallo dames,

Ik ben ook een Maart mama, mag ik hier meeschrijven?

13. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hallo!!

ff een vlugge reactie....

@ zip: nog proficiat met je verjaardag!!!!

@ anneke: wat een mooi mannetje!!! onze finn heeft dat pakje ook!! en fijn dat alles goed gaat!! leuk zeg, de kinderboerderij!!! wij hebben hier in de buurt een gratis klein dierentuintje.is meer een opvang voor dieren (kamelen, hyena's, wolven, lama's en vogels en knaagdieren enzo) en is elke eerste zondag van de maand open vanaf mei t/m sept. vind ons nichtje ook zo leuk!!! over een maandje kunnen we weer gaan!!

@ sjoelke: proficiat met je oma!!!

@ inge: je oude broeken alweer aan.... die van mij gaan nog niet helemaal dicht... mijn hangbuikje zit nog wat in de weg..... maar ik ben wel al 14 van de 20 kg kwijt.... nog 6 en dan nog 15-20 wil ik er kwijt.... mijn zusje trouwt in september en ik wil niet als een koe op alle foto's staan.... dus de chips voortaan maar laten staan en als mijn wond genezen is maar weer eens wat gaan sporten en lekker veel met finn gaan wandelen.....

@ alle zieken: weer een beetje beter???

verder gaat het hier kei goed!! net finn gewogen op het bureau. 4280 gr alweer!!! dus dat gaat goed!!!!
    nu ff wat gaan opruimen en dan moet ons manneke alweer eten!! ik mag nu wel gaan proberen om de 4 uur te voeden dus dat scheelt me alweer een hoop tijd op een dag.... krijg je toch tussendoor weer wat meer gedaan dan wanneer hij om de 3 uur moet.... ik hoop dat ie het er mee eens is....

fijne dag!!!

14. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Heee dames daar zijn jullie, ik was jullie even kwijt!

Pfff ff een update van mijn kant, we hebben 2 zware weken achter de rug, Nina dronk heel slecht aan de borst en ik was de wanhoop nabij, ik stond bijna op het punt om te stoppen met de bv. Zo jammer dat het met haar zo moeizaam loopt en bij Jesse ging het super!
    Nu blijkt dat ze spruw heeft ... we kijken even aan hoe het nu verder moet, zij krijgt nu medicijnen en ik kolf overdag af zodat de melkproductie op gang blijft. Ik hoop zo dat ik er straks gewoon mee door kan gaan.
    Verder sliep ze ook ontzettend onrustig en huilde ze veel zonder echte reden. We hebben haar gisteravond ingebakerd en ze heeft heerlijk geslapen en mama en papa ook weer een keer! pfff daar waren we echt aan toe!
    Nu is het afwachten wanneer ze gaat doorslapen, onze zoon sliep al met 4 weken door maar ik zal ook moeten accepteren dat dat met haar niet zo snel zal gaan.

Ik hoop er snel weer wat meer te zijn meiden en ook op iedereen te kunnen reageren! ;)

@ Biccy Tuurlijk mag je hier meeschrijven meid ... vertel wanneer is je zoon/dochter geboren en hoe heet hij/zij?

15. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hoihoi,

@Debski, onze zoon is geboren op 11 Maart, Thomas Cornelis :) Mijn
    bevallings verhaal staat onder 'geboren' :)

Thomas heeft/had ook spruw, wat medicatie voor gehad en het schijnt bijna weg te zijn, maar meneer had verder geen last met eten, hij eet als een bootwerker!

Hoe gaan bij jullie de nachten? Geven jullie allemaal bv? Ik geef kv.

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie antwoorden over de voeding! Heb besloten toch maar weer te gaan voeden op verzoek, wat zou betekent dat ik niet aan de 8 voedingen kom, maar volgens de lacatiekundige geen probleem, als de plasluiers maar voldoende blijven. Mijn meisje is tevreden, dus het loopt wel los nu. Vannacht en de nacht ervoor kwam ze maar 1 x en dan vroeg in de morgen weer!
    Tja, wat wil een mens nog meer?!!

inge, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Lekker hoor dat de hechtingen weg zijn! Bij mij hebben ze er 3 uit gehaald vorige week, ze prikten veel teveel! Bram alweer 4 kg!! Wauw! En gelukkig dat Kris zijn ritme ook alweer een beetje heeft! Julian is nog erg druk in zijn gedrag, maar tegen Amy is hij heeeeel lief. Hij is 's avonds ook echt bekaf, maar dat is nog wel logisch met zo'n verandering!

anneke, hoe is het met de stuwing? Zou nu toch wel wat minder moeten zijn toch?
    Ik ben 31 geworden gister, we hebben mijn ouders nog even gehad en mijn zus, maar meer ook niet hoor! Vond het wel prima zo!
    Jullie zijn er dus al heerlijk op uit geweest. Amy kwam net op het verkeerde moment en uiteindelijk is het wandelen erbij in geschoten, maar deze week gaan we zeker even lekker naar buiten!
    Heb je je laaste dag kraamhulp vandaag?

Biccy, welkom meid. Wanneer is de kleine geboren en een jongen of meisje?? Zie dat je dat al opgeschreven hebt ;) Ik geef bv.

mwag, Goed zo Finn!! Geef je bv??

debski, jullie krijgen het wel te verduren zeg. Zwaar.... Gelukkig krijgt ze nu medicijnen. Word jij ook behandeld?? Lukt het nu niet om haar aan de borst te hebben door de spruw? Omdat je schrijft dat je kolft?
    Fijn dat het bakeren lukt!! Ik ben ook op zoek naar een bakerzak! Ons meisje slaapt overdag wel rustig maar 's nachts wil ze nog wel eens met haar armpjes maaien. Zoonlief heeft ook in de bakerzak geslapen en dat werkte uitstekend. Beterschap!

Zo, ben weer een beetje bij!

Fijne dag allemaal!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Biccy: welkom hier, tuurlijk mag je meeschrijven! Gaat alles goed met Thomas? En met jou? Hier gaan de nachten nog in etappes, logisch want Kasper is nog maar een weekje oud. Er zit nog niet zoveel tijd tussen de maaltijden... ach, dat komt vanzelf. Ik probeer overdag een beetje bij te slapen en dan red ik het prima. Ik geef wel borstvoeding, dus voed op verzoek.

@Mwag: Hema rules! Het is een lekker zacht pakje ook he? Voed jij op verzoek of op een vast schema? Wat lekker dat het zo goed gaat met Finn. Genieten dan he?

@Debski: leuk dat je er weer bent meid. Wat vervelend van de spruw van Nina en dat het zo moeizaam gaat met je borstvoeding. Hoe gaat het met jouzelf nu? Ben blij voor je dat het inbakeren heeft gewerkt. Het is natuurlijk voor zo'n kleintje ook heel vervelend om zichzelf steeds wakker te maken.

@Zip: heb je een goede verjaardag gehad meid?

Hier alles goed. Vandaag de laatste dag kraamzorg en Frank is voor het eerst een halve dag aan het werk. Ronja is naar de kinderopvang, dus het is nog steeds heerlijk ontspannen hier. Mag niet klagen. Kasper is een heel tevreden kind en hij zit al bijna weer op zijn geboortegewicht. Denk dat ik vanmiddag even de hond ga uitlaten met de kinderwagen, lekker even een stukje wandelen in het zonnetje. Is het bij jullie ook zulk prachtig weer?

Tot snel weer!

18. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi meiden!!

Allereerst, Biccy, nog van harte gefeliciteerd met je zoon! Ik ben echt dol op de naam Cornelis! Ik geef ook kv. (friso)

Inge, nu al in je oude broeken??? Jaloers!!!! Ik heb echt een hangbuik en die kan ik nog niet in mijn broeken kwijt hahahaha. Ik moet ook heel erg wennen aan het minder snoepen...
    Maar, ik heb de drive om te gaan sporten, dus vanavond ga ik los! Wat fijn dat het zo goed gaat met de beide mannen.

Anneke, meid wat lekker dat je er al op uit kunt! Dat je moe werd is wel logisch, maar jou "kennende" houdt het je niet tegen. Dus toch misschien een lichte zwangerschapssuiker. Ronja al gewend aan haar broertje, helemaal super! Straks geeft ze alleen nog maar kusjes en knuffels, zo zijn meiden denk ik :)

Zip, nog gefeliciteerd meid! Wij komen niet aan 8 voedingen, maar dat is waarschijnlijk ook alleen bij bv, of niet. Olivier drinkt 5x 120cc en 1 keer een nachtvoeding van ca 100cc.
    Hij weegt ongeveer 3600gr nu. Lekker dat die kleine meid van jou zo goed slaapt!

Mwag, wat is die kleine van jou aan het groeien. Goed zeg!!!

Oei, ik schrijf zo verder, iemand heeft honger :)

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Zip: we waren tegelijk met reageren, grappig! Maar mooi dat je een lekkere verjaardag hebt gehad! Ik kan het je aanraden om erop uit te gaan, geniet er maar lekker van (al merkte ik ook wel dat het duidelijk meer energie kost dan normaal). Met mijn stuwing gaat het al een beetje beter... nu liggen mijn tepels open, ook niet fijn... ach ja, de geneugten van het moederschap. Hoop dat dat ook snel weer bijtrekt. De bepanthen gaat in ieder geval hard nu!

20. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Ellenore; Hij is vernoemd naar onze vaders, mijn vader is in 2009 overleden dus ik wilde hem graag de naam Cornelis meegeven :) Daarnaast is Thomas zowel in het NL als in het Engels makkelijk, dus het vernoemen naar mijn man zijn vader was makkelijk besloten :)
    Wij geven Cow & Gate, - for hungier babies. Omdat Thomas op gewone voeding heel onrustig bleef en bleef vragen om eten, hier doet hij het goed op verder.

De nachten hier gaan soms goed en soms minder goed, hij slaapt wat langer, maar wel als de voedingen zo getimed zijn dat de laatste rond 10u gegeven word, dan blijft hij nog een uur / ander half uur wakker en dan slaapt meneer ineens door tot 3.30 / 4u :)

Vanmorgen kwam hij om 7u voor zijn fles, en wilde daarna niet meer slapen verder, soms weigert hij pertinent om in zijn wiegje te slapen, of bij mama in bed, (jammerrr daar ging mijn rust kans ;) ) en als hij een beetje krampjes heeft of probeerd een grote boodschap te doen, wil hij alleen maar in zijn wipstoel. Dat is zo'n stoel die vibreert en daar slaapt hij heerlijk in, alleen wil ik hem daar dus geen uren in hebben, omdat dat slecht voor zijn rug schijnt te zijn.

Gekke is dat hij snachts wel gewoon (nu dan) in zijn wiegje wil slapen....
    Overdag is het of de stoel, of de box of bij mama.

Nou, meneer zal zo wel wakker worden voor zijn fles denk ik, misschien krijg ik hem daarna wel in zijn bedje ;)

Deze is van vanmorgen :)

Deel Deze Pagina