Haha ! Pfff ik moet puzzelen... normaal houden we 3,5 uur aan tussen de voedingen maar vanochtend kwam ze om half 6... heb dus nu maar 4 uur tussen alle voedingen gepakt omdat ik anders niet uit kom... hopen dat het lukt.
Nee qua tijden, we hadden echt al een week of 3 vaste tijden die ze zelf goed aanhield. Toen de nachtvoeding weg viel de afgelopen nachten kwamen we dan nog steeds goed uit, maar omdat ze zich vanochtend te laat voor een nachtvoeding maar te vroeg voor een ochtendvoeding meldde red ik de 'normale' tijden niet want dan zit er te lang tussen en dan krijst ze het uit van de honger. Had het ook al in het andere topic gezegd maar hier nog eens: Bij bol.com heb je nu 6 pakken pampers voor 40 euro, dat is 6,67 per pak!! Goedkoop dus
Ik kan geen pakken pampers maat 1 vinden op de website van bol.com . valt maat 2 veel groter? Ik ga nu even naar het weeguurtje van het CB, kijken of R. beter gegroeid is. Ik heb even een buikupdate gedaan in het andere topic. En straks reageer ik wel even op iedereen, ik ga nu eerst even heen.
Maat 2 is van 3 tot 6 kg en scheelt denk ik 1,5 cm met maat 1 (van kont tot buik). Niet veel dus voor mijn idee. Wij hebben nog een stuk of 10 maat 1 luiers en dan stappen wij over naar maat 2.
Zo vakantie is nu echt over van manlief en hij is zojuist richting werk gegaan. Baal er wel van want dat betekend dat mijn vakantie ook over is en ik er weer alleen voor sta . Ben net nog even een 45 minuten van huis geweest, even heerlijk met de hond het park opgezocht en genoten van de zon en rust. S is een beetje zeurderig in bed, slaapt maar jengelt af en toe... maar ja dat hoort er ook bij natuurlijk. Ik had ook het idee dat ik een tandje door zag komen... kan dat al met 4 weken? Edit: Lees dat het wel eens voorkomt.. nouja moet 4 juni naar CB dus dan vraag ik het wel.
Wow dat Zou wel erg vroeg Zijn dan! Heb je wel paracetamol in huis voor als het echt een tandje is? Ik bestel die maat 2 al gewoon op gaan ze toch wel haha! Hier hubbies vakantie ook om. Vandaag voor t eerst de hele dag alleen... Maar geloof dat t me goed afgaat.. Al is t wel lastig plannen qua tijd enzo! Gelukkig is huis schoon, net half uurtje ook in t park geweest met hond en kind.. Best lastig een wandelwagen en een stuiterende hond haha! T slaapt nu nog even in de wagenbak zo weer flesje en dan op naar de winkels.. Denk dat ik maar niet mee uit eten ga vanavond.. Word wel erg druk dan allemaal! Ik ga lekker lui op de bank hangen. Series kijken en misschien kan ik dan ook eindelijk een nieuwe banner aanmaken! Iemand nog tips waar ik leuke kan vinden? Ps. Eindelijk mooi weer! Genieten!
Ja hebben we in huis, maar ik ga niks gebruiken tot ik het zeker weet. Zou idd extreem vroeg zijn dus hoop dat ik me vergis. Je bent er maar druk mee zeg! Ik durfde nog niet met onze stuiterbal hond en kleine alleen weg dus heb de stuiterbal uitgeput toen manlief er nog wel was hihi. Snap ook dat je af ziet van het etentje voor een bankhang avond, die zijn heilig wat mij betreft hihi! Ritme heb je vanzelf te pakken, komt helemaal goed hoor En leuke banners hebben ze op lilypie, ik heb eigenlijk nooit verder gekeken dan die site
Yunami: zie je een soort witte streepjes in de kaak van Sophie? R.heeft dit namelijk ook onder. bij de voortandjes zie je 2 witte streepjes. Dit zijn nog geen doorkomende tandjes, maar wel de plek waar straks de tandjes door gaan komen. Het schijnt dat die streepjes straks in de hele kaak komen. Pas wanneer het scherp voelt, schijnen het tandjes te zijn.
Hier is manlief ook weer aan het werk gegaan vandaag. Q heeft het een beetje lastig vandaag, dus ik loop al de hele dag met een baby op de arm. De was ophangen was niet gemakkelijk haha. Valt wel op dat het huishouden doen met zo'n kleintje niet altijd even makkelijk is in je uppie.
@Floral, Ja dat, maar ook op een paar plekken dat het echt roder en gezwollen lijkt. Ik heb niet gevoeld om eerlijk te zijn want ze was HARD aan het huilen dus was even te druk met troosten en nu ligt ze lekker diep te slapen Zal straks eens kijken als ze me de kans geeft ! @DNA, oe lastig! Heb je geen buikdrager? Dan heb je je handen vrij voor het huishouden en kun je Q toch bij je dragen . Werkt hier prima!
@ Yunami: ja we hebben er eentje te leen gekregen, maar Q verzuipt nog in dat ding. Nog eventjes afwachten. Welke heb jij?
Ik durfde de draagzak niet aan vandaag.. Ben bang dat die eruit kukelt of stikt omdat die zo klein is.. Dus elke x maar de wagen gepakt voor t uitlaten van het hondje.. Ga nu even tukken hopelijk blijft t tot 00.00 slapen en dan nog wat uren erachteraan haha! Goede nacht!
@DNA, de ByKay draagdoek, bevalt echt super @Zustertje, weet je dat ik helemaal vergeten was dat ik de hond uit kon laten en S mee in de draagdoek kon nemen... oh wat ben ik toch weer blonDT... Hoe is je nacht geweest? Zo manlief heeft weer 2 dagen vrij, wat een luxe! (moet de andere 4 wel gewoon werken hoor ). Ik ga me eens bedenken wat we met dit heerlijke weer kunnen gaan ondernemen... iemand suggesties? (Oh en inmiddels slaapt S al 5 nachten door )
@ Yunami: heerlijk he doorslapen! Onze Q heeft vannacht van 1 tot 8 geslapen en toen heb ik haar toch maar wakker gemaakt Ze heeft wel de laatste 2 flessen melk volledig uitgekotst
Oh lekker zeg! Jammer van dat spugen! Hier is net ook de halve of hele fles terug gekomen. Mutsie maar meteen in bad gedaan bahbah.. Zo en nu echt even klaar maken om de deur uit te gaan, al weet ik nog steeds niet goed wat. Wordt waarschijnlijk wandelen en een terrasje..
Ow shit vergeten de luiers te bestellen! Yunami: Haha ja is wel zo handig toch hond uitlaten met draagzak.. Nu moet ik t zelf nog aandurven haha! En zijn t tandjes? Fijn dat Sophie Het gewoon nog steeds zo goed doet! DNA: ook al zo fijne nacht gehad lekker! Jammer van het spugen! Hier: nachten blijven flink gebroken.. Nog steeds elke 3 uur.. En nu weiger die na 06.00 nog te gaan slapen haha heel fijn! Morgen ga ik kijken voor een inbakerdoek/ zak ding. Jullie hebben allemaal swaddle me toch? Iemand ervaring met de Puck à baby? Die ken ik namelijk van mijn werk.. Yunami wat zijn jullie nou uiteindelijk gaan doen?