@Aora, ik zal me er eens in verdiepen! @Inneminne, oei ik groei site al geraadpleegd toen het gehuil begon, maar dat sprongetje zou al lang en breed over moeten zijn. Ik kan me dus haast niet voorstellen dat het dat was/is. Ze is nu 8 weken en 1 dag. Wat vervelend dat je zo weinig uren over houdt... hoop ook dat er nog wat in verandert! De kindercardioloog luisterde even en toen zei ze al direct 'dit is absoluut niks ernstigs'. Ik bleef nog steeds sceptisch maar toen ze begonnen met een uitgebreide echo zagen we het al snel, idd VSD maar in zeer minimale mate! Er hoeft dus niks aan gedaan te worden want het gaatje was zoooo klein en volgend jaar moeten we nog even op controle, het zou vanzelf dicht groeien .
Oooh dus toch goed nieuws hé! Ik denk dat er in het oei ik groei boek ook een aantal pagina's aan 8 weken gewijd zijn.. dus misschien ook een moeilijke periode voor de baby! Hopelijk is ze snel wat rustiger !
Zou kunnen dat ze met 8 weken weer een sprong hebben, maar gezien het al 3, bijna 4 weken aan een stuk door is zonder een periode waarin het minder is geweest ben ik er heel sceptisch over. Ik moet nu een huildagboek bij houden van het CB maar daaruit (en wat ik ook al gewoon dacht en had aangegeven) is wel heel duidelijk te zien dat het altijd begint op het moment dat ze moe is en in bed ligt en gewoon niet stopt tot ze weer een fles in d'r mond heeft. Daarna begint het zelfde liedje gewoon weer van voor af aan... Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het een inslapen probleem is zeker nu ik het ook nog in het hele schema zo duidelijk terug zie. Maarja dat dacht ik 3-4 weken terug dus ook al pfft
Oh god ik vergeet het hier helemaal haha. Ben helemaal into Facebook inneminne! Is leuk!! Denk je er nog eens over? Het aftellen voor jou is begonnen zo'n beetje, spannend hoor.... Logisch dat je moe bent, die befaamde laatste loodjes hè, die wegen zwaar! hou vol en geniet nog even hoor. J lijkt op S qua slapen, in haar bed slapen is een groot probleem, als manlief vakantie heeft, maar eens flink aanpakken, ik heb er nu ook de energie niet voor en zeker niet nu de kids vakantie hebben en ik ze alle vier thuis heb. Dus J slaapt veel op mij, in de draagzak en in de wagen lukt soms ook als ik wandel, maar zodra we dan thuiskomen is ze weer wakker.... Zij moet t duidelijk ook allemaal nog leren. Komt wel goed! Fijn weekend!