Mei 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaJulia, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Klinkt idd als een bewogen dagje hihi! Wel lekker hoor!

Sophie was er weer om half 5 net als gisteren. Als ze zich straks weer eerder meld dan gaan we de voeding maar weer iets verhogen :).

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Das wel handig met flessenvoeding! En je weet precies hoeveel ze drinkt, dat lijkt me ook wel fijn. Ik ben best onzeker over of Robin wel genoeg eet. Volgens de vk regelt hij dat allemaal zelf en hij heeft ook meer dan genoeg volle luiers, maar als control freak wil ik dat graag ergens kunnen zien!

3. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Haha ja dat kan ik me voorstellen, maar plas luiers zeggen idd een hoop! ;)

Ik ging net naar de wc en heb voor het eerst mijn 'onderkantje' even bestudeerd... het huilen staat me echt nader dan het lachen...

Een van mijn binnenste schaamlippen is gewoon in tweeën gesplitst, een scheur zo groot... Ik snap niet goed waarom ze dat niet gehecht hebben, of wellicht hebben ze het wel gehecht maar niet goed? Ik voel me gewoon misvormd nu :(

Heb de VK even een mailtje gestuurd gezien ik het niet dringend genoeg vind om te bellen... Opnieuw hechten lijkt me toch niet mogelijk gezien het al geheeld is :( plus daarbij zie ik opnieuw hechten ook niet echt als optie met mijn fobie...

Ik kan echt wel janken... had voor mijn idee een perfect 'onderkantje' en nu heb ik 3 binnenste schaamlippen ofzo :(

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wat balen zeg! En wat vreemd dat ze daar niks aan gedaan hebben na de bevalling. Ben erg benieuwd naar de reactie van je vk.
    Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik hoop voor je dat het meevalt en misschien nog wat bijtrekt.

Ik heb deze week ook gekeken en op zich valt de schade hier wel mee. Ik denk niet dat het ooit nog wordt zoals het was....

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Nou dit kan niet bijtrekken, het is echt een jaap van heb ik jou daar :(
    Ben ook benieuwd naar wat ze zegt.

Fijn dat bij jou de schade mee valt, het is toch een hele impact allemaal.

6. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Jaaaa! Ik mag hier mee kletsen!:)

Mijn 2e nachtje als mama zit erop! Onze eerste nachtje met zijn 3tjes!

Om 24.00 meneer verschoond.. Net klaar poept die weer een broek vol! Hup nog een x dan maar! Flesje gaat er zowaar goed in maar komt er met de zelfde vaart weer uit.. Precies op zijn kleren natuurlijk! Dus hup ook nieuw shirtje! Nou om 00.45 lag die weer in zijn ledikant in diepe slaap!

03.00 huilt die ons wakker. Schone broek, doe ik m open begint die toch te plassen met een mega boog!! Over mij over ons bed over de vloer! Dus vriend kon aan de gang! En kleine uk pest mama en papa nu al! Fles in 1x op en weer in diepe slaap!

06.00 wakker vd wekker.. T hijs slaapt nog toch verschonen maar slaapt verder. Fles is totaal zinloos.. Dus hup be weer in. Nu is t bijna 8 uur en meneer slaapt nog als doornroosje!

Dus bij elkaar 6 uur slaap voor de 2e nacht lijkt mij heeeel goed?

Ben dat vloeien nu al beu! Elke x dat gedoe met die verbanden spoelen etc! Lijkt geen eind aan te komen!

In tegen stelling tot jullie vind ik mijn buik nu echt vreselijk!
    Maar goed ben pas 2 dagen na data;)

Yunami heb je al wat gehoord vd verloskundige?

7. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hihi wat een pestkoppie al, maar treur niet... onze dame heeft dat soort geintjes al talloze keren geflikt. Het is bijna raar als ik niet over m'n handen heen wordt gepist zucht...

Lekker dat hij zo heeft geslapen! Hoe bevalt jullie kraamhulp trouwens?

Vloeien komt wel goed hoor en die buik ook!
    Ik doe maandag weer even een foto update van mijn buik, dan is het alweer 2 weken geleden... wat gaat de tijd snel ineens.

Ik heb nog niks terug gehoord van de vk nee, maarja het is weekend dus ik verwacht er ook niet veel van ;).

Onze dame had weer een 'normale' nacht alleen ditmaal om 4 uur wakker ipv half 5. Nu ligt ze in de wipstoel klaarwakker te zijn en volgens mij is ze eindelijk aan het poepen... heeft ook weer 2 dagen geduurd...

8. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Nou ik heb het wondermiddel gevonden hoor... Mevrouw wilde dus nooit fatsoenlijk in bed slapen... Nu laat ik d'r een beetje indommelen in de wipstoel en leg een kruik in bed om het bedje lekker voor te verwarmen.

Dan de kruik eruit als Sophie er in gaat en tadaaaaaaa ze slaapt :). Kom ik tenminste ook nog aan het huishouden en mijn dutjes toe pfft!

9. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Haha wat een topper die Sophie en wat een slimme mama;)

Ik lag me nu al rot om haar prinses op de erwt! Voorverwarmd bed, alleen nutrilon dat word nog wat;)

Vloeien is al minder gelukkig! Maar hadden jullie ook dat je in t begin geen aandrang had om te plassen? Ga naar toilet omdat ik denk van ja nu moet ik wel een x en zodra ik ga zitten loopt t ook.. Soms zelfs al voor ik zit..:( komt dit ooit goed???....

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Pfff ja het is me er een hoor! Soms is ze net zo makkelijk als d'r papa maar vaak is ze net zo moeilijk als d'r mama ;)

Ik had wel dat ik niet goed voelde of ik naar de wc moest, maar niet dat ik geen controle had over m'n blaas. Maar ik ging dan ook behoorlijk vaak voor de zekerheid. Is nu wel stukken beter hoor dus komt zeker goed ;)

11. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ah fijn dat geeft hoop! Ja ik ook wel controle totdat ik bij de toilet ben en door me hurken moet zeg maar.. Dan wil t een enkele x al beetje starten!

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ zuster: het komt allemaal goed, met die buik( ben nu 2 weken verre en hij is aardig plat) met dat vloeien ( na 2 weken kan ik het af met een inlegkruisje, maar ik vond het in het begin ook vreselijk) en met plassen. ( doe braaf bekkenbodemspier oefeningen en het gaat al steeds beter) ik had ook dat het vaak al begon te lopen zodra ik wilde gaan zitten
    En ja, jongetjes vinden het leuk om alles onder te pissen! Hier ook al een paar x gebeurd! Mijn cm zei dat je er meteen een doekje op moest leggen als je de luier afdoet.

13. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hahaha ja piemelhoedjes!

Fijne mama dag allemaal :D
    Ik ben al verwend met een ontbijtje op bed, en 2 cadeau's (een van papa en een van Sophie haha) en er staat nog een maskertje en massage olie te wachten pfff voel me nu al in de watten gelegd!

Misschien zo nog even de deur uit maar het weer is echt verschrikkelijk. Ben nog aan het twijfelen.

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Haha, piemelhoedjes!!

Fijne Moederdag! Hier ook een ontbijten gehad en een babyfoon gekregen!
    Wij gaan straks ff met de hond naar het bos, ( nou ja, langs het bos over het fietspad, met de wagen) maar echt lekker weer is het hier ook niet. :(

15. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    He jammer dat het weer bij jullie ook niet mee zit maar toch ff lekker om er uit te zijn.

Wij zijn naar een overdekte rommelmarkt geweest, super tof! Sophie trok uiteraard veel bekijks dus ik braaf een trotse glimlach op mijn smoel toveren... :p ben hier niet helemaal voor gemaakt denk ik LOL. (Ben uiteraard heel trots op mijn kleintje, maar ben niet zo van de 'oooh' en 'aaah' hihi)

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Haha, herkenbaar yunami! Ik ben ook ontzettend trots op m'n mannetje en iedereen mag hem zien. Maar het ligt een beetje aan m'n bui of ik er wel of niet tegen kan.

Ben net maar snel ff alleen met de hond naar het bos gegaan. PapA heeft opgepast en voor de hond ook wel weer fijn om even al mijn aandacht voor zichzelf te hebben.

17. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hahaha ja precies! Lekker hoor ff samen met je hond! Lief dat de papa even op had gepast!

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ja was idd wel even lekker en we hebben een flinke ronde gemaakt. Conditie komt toch vrij snel weer terug, vorige week haalde ik het einde van de straat maar net. ;)
    Komende week wil ik ook weer even naar m'n paard. Ik mis haar... Ze is dit weekend wel lekker 2x naar het bos geweest met een stadgenoot, maar ik kan niet wachten om zelf weer lekker de bossen in te gaan!

Jullie nog wat leuks gevonden op de rommelmarkt?

19. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hey chickies, hoe regel ik nou dat we verplaatst worden naar de mama-corner?

Deel Deze Pagina