Floral ik geef flesvoeding. Bedje staat omhoog Indd en wij houden hem een kwartier omhoog na de fles. Mort zeggen ene keer gaat het beter als de andere.. Hier spreken we ook rond flesjestijd af en hij gaat zeker van hand tot hand mits diegene wel een tijd stil kan en wil zitten met hem na de fles ivm spugen. Wij kiezen hiervoor zodat hij niet alleen aan ons gewend raakt en door niemand anders getroost en dergelijke kan worden. Zeker met het zicht op dat ik weer ga werken straks. Ook hier heel even gewandeld: lees 10 minuten. Oh man die druk die dan ontstaat is echt niet fijn! En erna gaan zitten is praktisch onmogelijk ziet er heel lomp uit haha! Nou ik hoop op een goede nacht voor iedereen en alle baby's! Hier maar is kijken wat we vanavond gaan doen.. Is geen zak op tv zag ik al... Zucht!
@ worging: hier precies hetzelfde. R. Ligt nu ook ook in de box te slapen en anders bij een van ons. @ vasthouden: hier hebben de meeste hem wek vastgehouden. Maar er is ook vooral naaste familie geweest. Maar soms hou ik hem ook bij me of leg ik hem in de box. Hier ook lekker gewandeld vandaag en ijs gegeten op het terras! Heerlijk!! En nu lekker gezond aan de friet!!
@Within, nee dat is zeker zo! Nog fijn gewandelt? @Zustertje, ja precies zo denken wij er ook over . Ik ga gewoon vanuit huis werken maar vind het net zo fijn als onze dame gewoon bekend is met andere mensen en vasthouden enzo . Jammer dat je zo'n druk krijgt van het wandelen . @Lotje, klinkt als een heerlijk dagje !! Hoop ook dat iedereen een fijne nacht heeft! Onze dame heeft last van wat verstopping in de darmen. Buikje helemaal opgezet en ook wat rood rond de kringspier. Toch even overlegd met de VK en nu op advies maar water aan het bijgeven, hopelijk helpt het want het is zo sneu . Je ziet echt dat ze wilt poepen en dan huilt ze omdat het niet lukt arm ding. Hopelijk komt het snel op gang.
Aah yunami geef d'r maar een dikke knuf van mij! Hoop dat t werkt! Nou ik ben al de hele avond aan t huilen.. Denk dat ik een blaasverzakking heb.. Heb gegoogled en symptomen komen overeen.. Echt vreselijk! Ook heb ik met een spiegeltje gekeken en alles ziet er netjes uit behalve dat ik bovenin binnenin dus een verdikking zie.. Soort bol die eraan hangt.. Dinsdag de vk bellen.. Ik baal echt zoo erg! Want die pijn gaat dan dus niet zomaar over... En dan te bedenken dat ik van mijn wond 0.0 last meer heb Zucht wou echt dat dit allemaal voorbij was en in lekker aan de wandel kan met de kleine.. Nou ik ga weer even verder huilen.. Goeie nacht!
@zuster; ach meid, dikke digitale knuffel voor jou! Wat balen zeg! De kv zei al dat we nu heel vatbaar zijn voor blaasontsteking. Hier mocht daarom ook niemand boven naar de wc, alleen ik. Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel lekker met je kleine kunt wandelen.
Arme Sophie! Hoop dat ze het er gauw uitkrijgt! Zijn volgens mij ook homiopatische druppels voor... Kindicol druppels | bij verstopping/obstipatie baby of kind | VSM Kind Jeetje Zus dat is niet fijn. Ik weet niet of er acuur wat aan gedaan moet/kan worden, anders zou ik vandaag al bellen hoor! Hoe eerder hoe beter lijkt me! Ben benieuwd of jullie een beetje geslapen hebben.
Ah zuster balen! Hou het goed in de gaten hè? En anders gewoon vandaag al bellen... Liever een keer voor niks dan te laat zijn straks. Weet niet of het snel behandeld moet worden..? Wandelen; ja was heerlijk. Tussendoor even stop bij schoonouders gedaan voor flesje en een bak koffie en toen lekker naar huis. Slapen; tja... Hij kwam om half 3, uiteindelijk heeft ie van half 4 tot vanmorgen 8 uur weer bij mij gelegen. Hij sliep, ik wat minder
@Zustertje, oeh bah wat rot . Waarom wachten tot dinsdag als je zo'n pijn hebt meis? Dit is toch wel een gevalletje dat je ook op een 'feestdag' mag bellen? @Mir, bedankt voor de tip! @Within, fijn dat de wandeling zo geslaagd was en jammer van de nacht goed je rust pakken vandaag dan he ! Hier ook weer een standaard nacht, voeding om 1 uur en daarna om half 5 en vanochtend om half 8. Tussendoor geslapen en tot half 11 in bed gelegen . Vandaag een lekkere pyjama dag en flink bankhangen!
Hier redelijk geslapen, r viel na de voeding van 9 uur als een blok in slaap en was niet wakker te krijgen, dus hij heeft tot half 1 geslapen. Daarna bij ons in bed gelegen tot half 3 en om half 6 weer wakker om te drinken en om 9 uur. Dus mams heeft lekker kunnen slapen!
Lekker zeg dat je gisteren zo'n goede nacht had Hier gaat alles goed, onze dame heeft gisteren een volle luier gebouwd en was direct van de klachten af, gelukkig! Weer een standaard nacht hier, 1 uur en half 5 en dan om half 8 haar echt wakker moeten maken. Ze drinkt nu wel continue 100 cc leeg dus dat gaat nu ook top. Dadelijk gaan we na de voeding lekker de stad in want het weer is hier best oké. Verder begin ik echt een bloedhekel te krijgen aan social media, iedere foto die je er op zet is blijkbaar niet meer van jou en kan lukraak door iedereen verspreid worden. Eerder nooit over nagedacht omdat onze foto's niet gedeeld werden enzo maar nu is de fam zo enthousiast en trots dat ze zomaar overal belanden. Heb de hele boel er dus maar vanaf gehaald want onze privacy is gewoon 0,0 zo en dat vinden we beiden niet fijn... Zo, zeurmodus uit.
Sorry mama's had gister echt even geen zin om op zp te zitten. Zat zo in de rats over die pijn en nog steeds maar heb me er nu wat meer bij neergelegd. Vrijdag naar de vk ervoor! Yunami: goh dat is asociaal! Hier word netjes gevraagd of ze een foto erop mogen zetten. Maar moet zeggen dat ik het ook geen enkel probleem vind. Maar is toch jammer dat jij nu geen foto's van Sophie erop kan zetten door je familie? Misschien is duidelijk maken dat je t zou waarderen als ze t zouden vragen van te voren? Maar dan moet je hier wel foto's spammen hoor want ik blijf wel benieuwd
Oooh ik was dit topic weer vergeten.. Slecht.. Dank je yunami Er ligt hier al 2,5 uur een heel wakker kindje naast mij.. Gelukkig wel een heel gezellig wakker jongetje
Hier slaapt ie wel.. maar alleen bij mama op de arm. Papa is vandaag weer gaan werken dus zijn lekker met z'n tweeën.. Vannacht was hij zo moe dat hij niet wilde slapen.. half 2 geworden uiteindelijk en half 6 begon hij weer. kort nachtje maar na z'n voeding nog tot 10 uur geslapen. Was ook wel even nodig, gisteren een uur in de regen in de rij gestaan voor een tentoonstelling van Game of Thrones. Fibromyalgie is weer in alle hevigheid terug dus vandaag een rotdag... @foto's; je kan ergens instellen dat je foto's niet gedeeld kunnen worden.. vraag me alleen niet waar..
@Zustertje, goed dat je naar de VK gaat er voor, hoe is het nu? Hopelijk wat beter. Fam/Schoonfam is gewoon erg enthousiast en trots denk ik. Heb het wel besproken met mijn fam, maar niet met de schoonfam en daar heb ik ook he-le-maal geen zin in zucht. Dus heb alles er maar gewoon vanaf getrokken, is het makkelijkste. Ik ga donderdag voor de fam heel wat foto's doorsturen via mail (om af te drukken etc.) en zet daar wel in dat wij het echt niet op prijs stellen dat het allemaal zo gedeelt wordt. Niet dat al die foto's straks alsnog op internet komen want dan ben ik er echt heel snel klaar mee... Ik stuur je wel privé berichtjes met foto's @Riverr, haha beter nu lekker wakker dan vannacht @Within, bagger van de korte nacht en vet zeg zo'n tentoonstelling, ik ben een giga fan van de serie haha. Wel jammer van de fibromyalgie en dat je nu zo'n rot dag hebt . Helaas kan ik niks vinden over het delen, heb zelfs al op hulppagina's gekeken maar die optie schijnt er (nog) niet te zijn. Vind het echt stom gezien je je privacy echt pot dicht kan zetten, maar je kan het delen (nog) niet uitzetten... zucht.
Ik heb voor de trotse oma en overgrootoma een mapje met foto's gemaakt. Zo kunnen ze toch showen en bepalen wij welke foto's naar buiten gaan. Mijn familie plaatst niet ongevraagd foto's en schoonouders weten niet wat social media is! @ within: gaat het nu weer een beetje?? Hoe was de tentoonstelling? Hier nog een fan van de serie! @ zuster: hoe is het vandaag met jou?
Hmm vraag me nu toch wel af waarom jullie fam allemaal zo lief is dat ze niks ongevraagd plaatsen en die van ons niet.. nouja ik zal het in de mail aanhalen en hopelijk werpt dat de vruchten af.
Mijn ouders/zus die kennen me goed genoeg om te weten dat ik dat gewoon echt niet wil. Waar ik wel van baal, en dat is juist weer het tegenovergestelde, is dat m'n schoonouders, en vooral m'n schoonvader, zo weinig belangstelling hebben voor ons mannetje. Sm komt nog wel langs om met hem te knuffelen of belt, maar m'n sv vraagt nooit naar hem en heeft hem alleen vastgehad toen ie net geboren was. Als ie hier is gaat ie ook niet even bij hem kijken... Mijn schoonzus had me al gewaarschuwd want bij hun kinderen was het net zo. Ik dacht toen dat ik het niet erg zou vinden omdat hij aan mijn ouders een geweldige opa en oma heeft, maar nu heb ik er wel moeite mee dat iemand ons prachtig mannetje zo negeert. Vooral voor mn vriend want die is zo trots op zn zoon en dan kijken zn ouders amper naar hem om. En mijn ouders zitten 3x in de week een uur in de auto om hun kleinzoon te zien!
De tentoonstelling is klein maar wel gaaf om te zien Je mag er maximaal 15 minuten binnen zijn, maar dan heb je wel de tijd om rond te lopen tussen de originele attributen en kostuums. Zo gaaf gemaakt allemaal met zoveel details... Pronkstuk is de troon, al is dit wel een replica en niet de originele uit de serie. Mocht je er nog heen willen is hij komend weekend ook nog open, in de posthoornkerk in Amsterdam. Toegang is gratis, alleen sta je wel in de rij
Klinkt erg leuk! Helaas geen tijd in erheen te gaan... Wij gaan komend weekend voor het eerst naar oosten oma in Limburg. Ben erg benieuwd, een uur met de auto!! We hebben gisteren al geoefend met de maxicosi in de auto. Ik vind het best spannend om te rijden met zo'n mannetje in de auto!
@Lotje, oh dat is ook heel vervelend wat naar voor je partner ook! Even reizen dus, maar een positief iets.. de kleintjes vinden het vaak heerlijk in de auto met die bewegingen en slapen veelal aan een stuk door . @Within, gaaf zeg! Helaas is Amsterdam voor ons een beetje ver anders ging ik er graag even naartoe Hier een hele rustige nacht.. manlief heeft me zowel bij de 1 uur voeding als bij de half 5 voeding laten slapen. Hij kreeg me niet wakker.. oeps. Heb hem wel gezegd dat ie me echt wakker moet maken want hij heeft volgende week 2 nachtdiensten en ben echt bang dat ik dan ook niet wakker word haha.. nouja komt vast wel goed!