mei 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mar77, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Wie wil er net als ik vanaf mei proberen om zwanger te raken? Het lijkt me leuk om met een clubje te kletsen.

Ik heb voor 1 mei de afspraak gemaakt om mijn mirena te laten verwijderen en dan zien we wel. Ik denk elke maand te weten wanneer ik ongesteld zou zijn doordat ik toch elke 4 weken wat rood/bruin verlies heb, dus ik hoop dat dat na het verwijderen doorzet.

Voor ons wordt et de 2e en ik ben 37 jaar.

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij gaan we vanaf mei ook voor, het wordt voor ons de eerste.

Heb op 1 april mijn mirena laten verwijderen en wacht nu op mijn eerste cyclus. Hoop rond begin mei ongesteld te worden en vanaf dan gaan we er voor :D

Ik hoop voor je dat je cyclus na het verwijderen gewoon netjes blijft.
    Hoe oud is je eerste?

3. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Hoi LV-tje, gezellig.
    Lekker dat je mirena er al uit is. Nu maar hopen dat je cyclus snel weer klopt.

Ik hoop dat dat bij mij ook zo mag zijn. Mijn oudste is net 3.

Manlief vond 1 altijd genoeg, tot februari, toen heeft hij me op een hele lieve manier verteld dat hij toch graag een tweede kindje erbij zou willen. Wel spannend weer allemaal.

Voor jou de 1e. leuk hoor! Spannend he. Je wilt er niet te veel mee bezig zijn, maar het gebeurt toch.

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ah wat lief van je man. Het is idd ook weer spannend maar ook erg leuk.

Het er niet teveel mee bezig zijn lukt niet helemaal, helpt het forum ook niet echt mee haha.
    Veel kleine kinderen ook in onze omgeving, mensen die bezig zijn met zwanger worden of net bevallen zijn. Kortom, het klappert vrolijk verder en ondertussen wacht ik maar (on)geduldig af tot die eerste menstruatie. ;)

5. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Misschien komt die eerste menstruatie wel niet. Of ben je er echt op aan het wachten? Wij gaan hem niet afwachten en zien wel hoe het gaat.
    Ik vind dat ik lang genoeg heb gewacht vanaf februari. Hihi

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Als het goed is moet die wel komen, de kans zou heel klein zijn dat het toch al raak zou zijn.

Bij zit met medicatie waarbij ik accuut moet stoppen zodra ik overtijd ben, dus vandaar dat ik op zijn minst 1 cyclus wil afwachten. Zo is het iets makkelijker om je nod te bepalen en je niet een slag in de rondte te testen ;)

7. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Nee, dan heb je wel gelijk als je acuut moet stoppen met medicijnen. Dan zou ik ook een ronde afwachten.
    Voor mij maakt het niks uit. Ik wil geen kans missen. haha. Maar ga me (nog) geen slag in de rondte testen hoor.
    Toen ik de vorige keer zwanger was wist ik het de dag voor ik ging testen. Ik voelde gewoon helemaal zwanger. Is niet zo goed te beschrijven. Ik werkte aan avonddienst en mijn temp liep op terwijl ik niet ziek was ofzo, toen kreeg ik de drang om de volgende dag te testen en was het raak.

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Dan zou ik idd ook gewoon meteen gaan beginnen hoor.

Bedoelde idd dat als ik meteen was begonnen je continu aan het testen bent, want ja, je weet totaal niet wanneer je overtijd bent natuurlijk.

Was her de vorige keer snel raak?

9. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    ik geloof met 3 of 4 maanden. Dus wel snel ja.
    Hopelijk nu weer, maar ja, heb nu wel het gevoel dat de leeftijd nog meer begint te tellen:(

Deel Deze Pagina