mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL

Heb ik ook onwijs last van in men onderrug

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Floortje wat leuk hihi spulletjes kijken :D
    Pff ik heb ook nog echt een allergie.. Ik heb netelroos namelijk en daar krijg ik medicatie voor die ik eigenlijk niet mag slikken.. of beter gezegd lieverd niet.. moeiljk

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Jace Goed bezig, haha...allergie voor rood vlees...en toch vragen mensen dan he? Ik heb ook altijd het idee dat het op mn voorhoofd staat ofzo ;) Geen wijn, geen filet, niet te veel koffie...pilletje slikken...het is ook zo verdacht allemaal, haha
    Veel plezier met vertellen!

@Rugpijn....check, hier ook! Rugpijn, buikpijn, pijn en steken in de lies...ach...zal er wel bij horen!

@Floortje27. ...dan kun je altijd nog zeggen dat je voor een vriendin kijkt ;) Veel plezier!

4. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Toch nog even een vraag dames...
    Hebben jullie ervaring met allergie / medicatie tijdens de zwangerschap?
    Ik heb cetrizine gekregen voor mijn allergie ( netelroos, chronisch)..maar de dokter zei gisteren dat ik ze beter niet kon slikken vooral de eerst drie maanden niet.
    Ik zit dus al sinds gisteravond onder de bulten....PIJN ! Mijn hele lippen zijn dik.... En ik werk in een winkel, dus niet echt fijn :(
    Durf nu dus geen tabletten meer te slikken, maar heb begrepen dat er vrouwen zijn die ze geslikt hebben en geen schade aan het kindje. Volgens de dokter was er te weinig onderzoek naar gedaan.
    Gynaecoloog heeft me die medicatie voorgeschreven...
    wat moet ik doen??? :( :(

Vanochtend gingen ze weg... en nu zit ik ineens weer helemaal onder! Gelukkig nog maar 2 uurtjes werken :(

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

IK weet het vandaag eigenlijk wel zeker, ik ben ook weer zwanger!
    Gisteren een heel vaag positieve test gehad. Maar door de dag heen, vannacht en vandaag steeds meer symtomen en geen menstruatie. Morgen nog een testje doen, maar verwacht een mooi streepje :)

Voor mij is het al de tweede keer, heb een zoontje van 10 maanden. We wilden er niet te lang tussen dus waren we vast begonnen. Met het idee dat het ook best een tijdje kan duren. Maar de tweede serieuze ronde was het al raak :)

Nu vooral de hele dag misselijk, soort van wagenziek gevoel. Had ik de vorige keer ook. Toen hoefde ik niet te kotsen, dus hoop dat dat mij nu ook bespaard blijft.

6. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Jace bel de gynaecoloog, die zegt je of je het mag innemen. Als de gyn wist dat je gewoon zwanger wou worden, zal je deze medicatie gewoon kunnen innemen. Maar zeker vragen.

Over de lage rugpijn en steken, horen er bij deze week. Na deze week, zullen ze wat minder worden.

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    7nov volgens mij zaten wij vorige jaar in de november mama's hahah, hier nu in de mei mamas

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook toevallig :D
    Mijn zoontje is van 6 november.

Hij is sinds 8,5 maanden bezig met optrekken en langs randjes lopen. Dus ik hoop dat hij snel los kan lopen. Zou nogal schelen straks met tillen!
    Gelukkig kan hij ook kruipen als een raket!

9. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Soura ik heb de dermatoloog gevraagd of ze de gyn konden vragen welk ik mocht slikken tijdens zwangerschap...

maar toch je leest zoveel tegenstrijdige verhalen en ben gewoon bang dat mn kleintje iets krijgt hierdoor...

Probeer dus geen tabletten te slikken maar is erg moeilijk, ik zit helemaal onder..als de ene bult weg is, komt de andere weer..:(

Leuk, zwanger zijn ;)

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Jace Wat vervelend! Hoop dat het gauw beter gaat!

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    @ Jace hahaha geweldig allergie voor rood vlees, en iedereen geloofde het?;)

@bloem4, fijn dat hcg stijgt, heerlijk joh lekker genieten!!

@ 9 maanden boekje, heb hem ook en wil door schrijven haha maar wil het echt per week doen dus nog even geduld :D

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Even een update net de gyn gebeld. Die was zeer vervelend. Ik mocht schijnbaar niet zomaar met mijn vraag bellen omdat zij geen dossier van mij hebben ( álleen de dermatoloog)
    ze heeft me wel drie keer herhaalt dat dit toch echt niet te bedoeling is.
    Lekker dan

Uiteindelijk zei ze dat deze medicatie niet zo geweldig is en ik andere moet nemen. Vandaag mocht ik dan wel een slikken. Ik moest maar naar de HA. Terwijl die zegt je mag niks slikken! Krijg er wat van!

Ondertussen zit mijn hele lichaam onder en ik álleen maar aant huilen hier :( . Doet zo'n pijn :( Morgen maar weer een andere afspraak gemaakt mrt een andere dokter

Ik zal een foto bijvoegen hoe het uitziet dan hebben jullie een idee

Bijgevoegde bestanden:

13. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Oh bah jace, dat ziet er inderdaad pijnlijk uit. Misschien een stom idee hoor, maar is er niet iets homeopatisch voor?

14. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @twis heel lief dat je daaraan denkt maar ik heb de afgelopen 7 jaar al heel veel verschillende mensen gezien. Van dermatoloog tot natuurgeneeskundige.
    helaas helpt niks :(
    net toch maar een tablet geslikt en het word nu een beetje minder ..ik kan helaas niet anders pffff en ik ben zooo bang om iets fout te doen voor t kindje

Mijn man zegt jij kunt er toch niks aan doen?? Heel lief maar IK zit er wel mee..

Sorry dat ik jullie zo lastig val :(

15. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ochjeeetje dat ziet er ook pijnlijk uit. En zon stomme gyn tsjonge dan wil je toch juist wat steun! Je staat wel onder de dermatoloog dan zou ik die bellen en met de gyn laten kortsluiten wat handig is. Sterkte meis!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jeetje, ow daar schrik ik wel van :(, ziet er erg pijnlijk uit. Dikke knuffel!!!

17. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jace je maakt mij nu heeeel bang! Ik slikte namelijk ook tabletjes tegen allergie, en mijn allergoloog heeft juist cetirizine voorgeschreven omdat ik bezig was met een eventuele zwangerschap. Ik gebruikte namelijk eerst andere tabletjes.. Ik stop er nu dus ook maar acuut ermee. Op de site staat namelijk dat er niet voldoende resultaten zijn op het vruchtje, en het mag alleen maar op strikte indicatie gegeven worden. Gatsie.. ik gebruik dit dus ook al maanden :(

Ik zag trouwens ook nog ergens een vraag voorbij komen of je bij de huisarts zonder indicatie HCG mag prikken. Ik heb dit wel gedaan.. Maar mijn reden was dat ik al op dag 7 positief had getest naar mijn terugplaatsing en ik maakte mezelf helemaal gek. Heb ze gesmeekt of ik een bloedtest mocht doen. Gelukkig begreep de arts mij, maar het was niet normaal om te prikken aangezien de zwangerschapstesten ook al heel betrouwbaar zijn tegenwoordig.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Bloem, o wat naar van die tabletten!!!
    Ik was het met de hcg-vraag, dankje voor je uitleg

19. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje, wat gaat het snel hier! Kan het allemaal niet meer bijbenen haha! Vandaag gewerkt en ben net thuis...

Helaas vandaag op t werk bruin slijm, dus ben er bang voor. Vriendlief vanmiddag wel ff gebeld hoe de vork in de steel zit...ff een traantje gelaten bah, niet leuk om nu alleen te zijn... :(

Wel mijn ouders verteld en die reageerden op zich wel redelijk leuk/enthousiast maar ja t is nog in een vroeg stadium en aangezien ik enigst kind ben wil je het toch wel vertellen aan je ouders zodat als het fout gaat je op hun terug kan vallen aangezien vriendlief door de weeks in de kost zit...

Ik heb vanmorgen wel getest met Test-Point maar ook weer negatief...heb de HA ook gebeld en die geeft aan dat ik niet meer moet gaan testen want als het nu wel misgaat de HCG toch nog in mijn lijf zit en dat er niet zomaar uit is...morgen gaat dus de afspraak ook niet door en morgen/van t weekend maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Ben nog steeds wel erg misselijk en heb best wel zere borsten maar verder voel ik me eigenlijk goed maar tegelijk super slecht omdat ik bruin slijm heb tot op heden wat bij mij meestal een teken is van de ongi periode maar de assistent zei ook dat dit oud bloed kan zijn...

Pff...heel verhaal maar t zit me eigenlijk heel erg dwars! :(

Leuk dat er al dames zijn die het e.e.a. hebben gekocht! Ik heb alleen afgelopen maandag een speen gekocht voor vriendlief met Papa is the best en hij heeft van t zomer al een pakje gekocht van Manchester United, ga ook nog niks kopen eerst dit maar ff afwachten allemaal.

@Jace, jeetje meid ziet er niet fijn uit! Hoop dat het gaat lukken met evt. andere medicijnen o.i.d. want idd lijkt het me geen pretje om hier 9 mnd mee rond te moeten lopen!

Suc6 voor de rest en geniet er van, ik probeer positief te blijven maar valt ff niet mee! Sorry...

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Juli, ik heb met je te doen :(.... Hele dikke dikke knuffel :(

Deel Deze Pagina