mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames, dank voor al jullie berichtjes en gerusstellingen!
    Hier is het bloeden vanacht gestopt gelukkig en ook de krampen zijn weer weg. De VK verwacht een gesprongen vaatje wat erg heeft gebloed door de hitte hier.
    Nu volgende week maar hopen op een mooie echo!

2. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Jeetje samsie! Dat is wel schrikken.. en duurt het helemaal lang voor je de echo mag! Wel super dat het bloeden gestopt is!
    @ meelezen, echt jeetje wat lijkt me dat idioot zeg! Niet eens het lef om eerst te vragen of het zo is? Super vervelend! Misschien moeten we wel in een besloten club praten?
    Hier alles goed! Mega stuiterend want morgen is het eindelijk zo ver! De eerste echo! Helemaal zin in!
    Met tante gaat het langzaam beter. Nog steeds erg verward maar wat meer bij de tijd weer. Ik wou het na de echo vertellen, maar wacht nu tot ze weer helemaal de oude is. Verder weet bijna iederee het al! Kan het gewoon niet voor me houden! Hopelijk gaat de dag lekker snel vandaag!
    Owja die nipt test, wij doen geen extra testen.
    Fijne dag!

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hey dames
    Ik kom ook weer even boven water.
    Ik zit thuis omdat ik nu gewoon griep heb, alles doet zeer, verkouden naja de hele reut
    Heb aan mijn baas verteld dat ik zwanger ben en die reageerde erg steunend en positief. hij zou verder opt werk zijn mond erover houden voorlopig.
    vrijdag de 2e echo ik ben erg benieuwd. Hoop dat ik toch wat verder ben dan ze vorige keer hadden ingeschat.
    wij gaan het volgend weekend aan familie vertellen echt super zin in!
    Ik ken wel heel veel vrouwen die uitgerekend zijn in april mei dus blijkbaar ist een goede zomer geweest;)

succes allemaal!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hopelijk was het enkel n vaatje Samsie!

Beterschap Wilemientje

5. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Ndnk :D lekker genieten en die mooie echo komt vast de volgende keer.

Wat fijn Samsie! En hoop ook dat je een mooi knipperlichtje gaat zien volgende week :)

Besloten groep is iid wel een goed idee Hero. Nog 1 nachtje slapen....spannend.

Beterschap Willemientje, wat fijn dat je baas zo fijn reageerde. En idd, de zomer heeft weer veel kleine mini mensjes opgeleverd hihi :)

6. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ndnk
    Wat fijn van je echo! Gefeliciteerd :D Nu jezelf ff in het lijstje plakken ;) Lekker ook dat je een week verder bent, gaan dat eerste trimester wat vlotter ineens!

@Hero
    Hier morgen ook een echo! Spannend he :) En fijn dat het langzaam aan beter gaat met je tante. Zou leuk zijn als je het binnennkort aan haar kan vertellen, is toch wel bijzonder.

@Willemientje
    Beterschap! Goed de tijd nemen om uit te zieken. Hier wordt ook iedereen geveld door de griep!

@Samsie
    Gelukkig is het weer gestopt. Een week is ook weer zo voorbij. KUn je nog wel even genieten van je vakantie?

Me zoontje slaapt nu gelukkig weer evenn. KAn ik heeel even rustig aandoen. Zodra zoontje wakker is tussen 6 en half 7 moet ik altijd gelijk keihard aan het werk, maar gelukkig heeft hij nog lekker een ochtendslaapje!

Ik stond gister op de weegschaal en ben dus gewoon 1 kg afgevallen.... dat is toch niet helemaal de bedoeling? Is dat heel erg of moet ik me niet zo'n zorgen maken? Ik had altijd begrepen dat je niet moet afvallen tijdens je zwangerschap.
    Afgelopen 9 maanden heel erg gevochhten om de kilo's kwijt te raken en nu maak ik me er zorgen over haha!

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    gelukkig dat het bloeden gestopt is samsie. Is idd schrikken.

Beterschap willemientje

Jullie gaan echt als een speer

@trisomie 18 zijn niet levensvatbare kindjes. Dat zijn geen down kindjes.

Wat zouden jullie doen, als je dat hoort dat er een mogelijkheid is dat het kindje toch een handicap zal hebben?

8. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    7 nov afgevallen! Bofkont!! ik kom alleen bij

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks Hero :)
    En fijn dat het met je tante beter gaat.
    K las ook een naamsverandering I.v.m een meelezer?
    Wat een lef zeg! Echt te belachelijk! Ik herkende hier ook een verhaal op het forum van een oude vriendin. Heb haar gelijk een prive bericht gestuurd dat ik de link gelegd had door haar verhaal en dat ik hoopte dat ze het niet erg vond. Natuurlijk heb ik verder naar andere mensen niets gezegd....dat is haar taak en niet de mijne. Bovendien lopen we gelijk op dus is nog gezellig ook! Ik kan er niet bij dat sommige mensen zo achterlijk kunnen zijn en achter je rug om jouw verhaal aan je vrienden/familie doen :( Mag je idd ook best wat van zeggen!

10. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    #2010 JD74, 9 okt 2013
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
    Hallo allemaal, wat fijn om jullie positieve berichten te lezen. :)
    Ik heb vrijdag een echo gehad. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik voelde me zo onzeker dat ik toch maar heb gebeld en ik kon direct terecht. Alles zag er goed uit! Hartje klopt, hersentjes goed, maagje gevuld (zo onwerkelijk!), begin armpjes en beentjes.. Alles goed. Pfff, wat een opluchting dan hè? :)
    Op 17 oktober de termijnecho. Fijn dat we dan ook de groei sinds vrijdag kunnen zien.

Ik blijf het erg spannend vinden, maar heel langzaam begin ik het wel te geloven. Nog een paar weekjes en dan mag iedereen het weten. :)

Fijne dag allemaal!

11. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

2 dagen niet op het forum geweest. nu weer net bijgelezen. Wat gebeurd er veel.

@samsie; hopelijk een goede echo, lijkt mij wel eng om zo in het buitenland te zitten en dan die klachten. gelukkig is het waarschijnlijk toch een vaatje.

@ iedereen; Gisteren bij de Verloskundige geweest. Hele verhaal van mijn vorige zwangerschap verteld, er was veel begrip en bij onzekerheden mag ik altijd bellen.
    En ik was geen 8 weken en 2 dagen zwanger maar 8 weken en 4 dagen. Dus mijn uitgerekende datum wordt 16 Mei. 29 Oktober termijnecho.
    Wat was ik blij met mijn mooi echo. Echt al een mini mensje, armen, benen hoofdje goed te zien.

liefs

12. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Ik heb heeeeel veel zin in de echo! Jou verhaal JD74 maakt de zin niet veel minder moet ik zeggen! klinkt echt bijzonder!!

Als ik een verhaal zou herkennen zou ik het ook niet mijn taak vinden om de rest van de wereld te informeren. Erg jammer dat je zo toch op je hoede moet zijn! Als er meerdere het er mee eens zijn moeten we maar kijken hoe dat moet, zo'n besloten groep! Kunnen we wat vrijer uit praten!

Hier gaat alles verder prima. Probeer mezelf bezig te houden..dan is het sneller morgen! Ga zo even bellen hoe laat het ook alweer was.. Haha ik vergeet alles!
    @afvallen. Ik heb geen weegschaal.. maar aan mijn buik te zien genoeg reserves:p Ik denk dat ik rond de 70 kilo weeg. Mijn vriend noemt me sinds deze week fatty boo boo:p.. ik heb alleen maar trek in vette ongezonde dingen..;)
    Dadelijk maar een appel eten!:)

13. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hier ook onwijze vreetbuien, nu maar standaard een pak rijstewafels voor m'n snufferd staan:D. ik wil hoe dan ook niet weer 20 kg aankomen.....

14. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn JD74 en mama29! Ik heb ook zin in mijn echo morgen! Tot nu toe alleen maar beroerd enzo, morgen dan zien waarvoor dat allemaal goed is :D

@Hero
    Kan soms ook fijn zijn om geen weegschaal te hebben :) Ik heb juist veel trek in fruit en sla haha. Hoewel een patatje sate err nu heeeeel goed in zou gaan!!

@Besloten praten
    Hoe wil je dat dan doen Hero?

15. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @7nov12: Je kan zo'n club openen heb ik net even gezien en dan nodig je zelf mensen uit. We hebben die lijst met namen en weten ook wel wie we moeten uitnodigen. Vergeten we iemand dan kan die hierop vragen of via PB..?
    Niemand kan in die club lezen behalve de leden ervan. Dan kan je in ieder geval wat makkelijker je ei kwijt!

16. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

like!

17. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Goed idee!

18. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Goed idee wat betreft club.

Wat betreft eten: ik eet ook alleen maar ongezonde vette happen. Van de rest word ik misselijk :) Patat, kroket, jummie! Maar ben nog niet aangekomen gelukkig.

Net een echo gehad en de kleine was druk aan het bewegen met z'n armen en beentjes. En aan het ronddraaien enzo zodat de gyn haast geen foto van hem kon maken Super grappig Nu al eigenwijs! Ik ben verliefd denk ik!!

19. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn meiden al die goede echo's super!

Goed idee besloten club maar dan kunnen mensen wel meelezen toch of?

Ohhhh viezerikken ;) ik word al misselijk van al die vette happen hier doe ik het nog steeds met afbakbroodjes... Ik val niet meer zoveel af gelukkig.

20. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @ Floortje27: Je kan is naar clubs gaan en proberen een club te lezen. Dat lukt niet. dan staat er alleen voor genodigden! Ik ga je een uitnodiging sturen.

Deel Deze Pagina