Hier nog een die benieuwd is. Hopelijk is het bloeden gestopt. Trouwens over wat die da zei. Is niet helemaal waar. Ik weet nog bij mijn miskraam, zo vroeg in de zwangerschap. Was binnen een week de test negatief. En zelfs al met het bloedverlies, een veel lichtere test. Aangezien we in het begin nog niet, zoveel hcg hebben.
Hey meiden, ik dacht dat ik hier al eens geschreven had, maar kan mijn berichtje niet terug vinden! Zou ik hier mogen meepraten? IK weet sinds 30augustus dat ik terug zwanger ben Ik had 2 dagen voor NOD al een mooie test in handen, een dag na nod had ik al een knaller Ben eergisteren (woensdag) bij de dokter geweest voor een bloedafname om mijn hcg te bepalen (dit kan je trouwens gewoon zomaar doen hoor, had hier ergens gelezen dat iemand dit vroeg) Ik laat het immers doen door mijn verleden (2miskramen) en mijn dokter staat er ook op dat ik het laat doen, dus gisteren mijn uitslag gekregen en mijn HCG staat op 1416 op 4weken en 4 dagen ben heel erg blij met het resultaat!! De dokter zei: duidelijk zwanger!!! proficiat! Hihi.. zo ben ik toch net iets meer gerust !! Bij mijn vorige zwangerschappen begon ik steeds met een heel laag hcg en die zijn ook steeds misgelopen.. maar nu heb ik er gewoon een beter gevoel bij deze zwangerschap! Aan de meiden die medicatie nemen voor allergie, zeker opletten want ook ik moet normaal medicatie nemen voor allergie maar doe het nu niet op aanraden van de dokter!!!!! Vind het zo erg voor Jace, ziet er zo pijnlijk uit! Veel beterschap en hopelijk is het snel weer genezen !! Zijn hier nog dames die hun HCG hebben laten bepalen?
Vanmorgen weer een test gedaan omdat die twee dagen terug zo vaag positief was. Je zag een streep maar het was niet heel duidelijk een knaller ofzo. Vanmorgen weer gedaan. Iets duidelijker maar nog niet echt super ofzo. Irritant hoor. MIsselijk, pijnlijke borsten, niet ongesteld, vreemde eetlust, duizelig, slecht slapen. ALlemaal net zoals de vorige keer. ME man neemt vandaag nog een test mee, dan ga ik zondag nog eens testen. IK ben dan wel zwanger maar wil gewoon ff een knaltest in handen hebben! IK ben er weer over uit trouwens. DIe eerste periode is verschrikkelijk irritant voor iemand met weinig geduld. HEb het vorige keer als een hel ervaren tot 12 wkeen, vooral emotioneel. NU vind ik het weer lastig hoor.
Kan je uw positieve test niet eens tonen op foto? een tweede streepje is toch gewoon positief? het is lastig eh als je zo geen duidelijkheid hebt...
Ik krijg het niet goed op de foto. IN het echt zie ik duidelijk de vage streep. Op de foto veel minder goed. Dus post hem maar niet, dan gaat iedereen zeggen dat ze niets zien haha. Ik wacht wel ff af. Ben wel overtuigd dat ik nu zwanger ben. Maar hopen dan dat het ook allemaal maar goed zit ....
@ 7nov, balen dat je die streep niet ziet... Hoe ver zou je al moeten zijn? Anders huisarts voor hcg?
T is hier denk ik over een uit, veel bloed verloren vannacht en vanmorgen. Had voor de zekerheid een maandverbandje in gedaan en die zat vol...nog steeds pijn in mijn buik maar op dit moment niet misselijk maar nog wel zere borsten. Heb gelukkig wel redelijk kunnen slapen, ook mede doordat ik er gister heel vroeg uit was om te gaan werken. Vriendlief belde toen ik bijna sliep, miste hem al en toen nog meer en dat was ff een niet leuk momentje... Weet niet wat ik ga doen, moet de HA sowieso bellen maar moet ik dan ook de verloskundige wel bellen?! Iemand advies?
Waarom zou Clearblue helpen? Bedoel je de digitale? MIjn man is huisarts, hij heeft heel wat testjes liggen op zijn werk IK denk dat ik gewoon te vroeg ben voor een knaltest. WAarschijnlijk toch later geovuleerd dan ik dacht. VOlgens mijn nieuwe berekening zou ik dan zondag een goede test moeten hebben. DUs dan was ik nu ook wel vroeg.
@Juli Wat naar! Leef erg met je mee. Ik zou de huisarts even om advies vragen. Dan daarna eventueel nog de verloskundige bellen. Maar is het nu net zoals een normale ongesteldheid zeg maar? En de verloskundige weet hoe moeilijk vrouwen het hebben in deze prille periode. Dus even overleggen kan geen kwaad, daar hebben ze wel begrip voor hoor.
Ik heb het idee dat het erger is dan als ik ongi ben/word...heb naar mijn mening ook ergere pijn in mijn buik... Weet ook niet hoelang het duurt voordat alles eruit is, maar als ik nu ongi ben geworden had ik nooit afgelopen woensdag een CB test kunnen doen en dat deze positief was...
Ja dan noem je het mss geen ongesteldheid meer... Had je zo'n vroege test of een gewone test? MEt die vroege test heb je een groter risico dat je alsnog ' ongesteld' wordt omdat het allemaal zooo pril is. Normaal had je dan niet geweten dat je zwanger was, het duurde dan net ff langer totdat je ongsteld werd. Maar los van al die theorieen is het voor jou nu echt helemaal niet leuk! EErst een positieve test en dan waarschijnlijk toch mis
Had ClearBlue woensdag en die was positief, stond zwanger 1-2 En had maandag al met Kruidvat 2v5 getest en ook positief. Maar was ook t/m gister misselijk overdag, en had zere borsten e.d. en dat heb ik nu ook nog wel maar misselijk niet meer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de boel weer op orde is in m'n lichaam...
Heb je HA gebeld en moet vanmiddag daar naar toe...kijken wat ze zegt. De verloskundige kan ik momenteel alleen op de mobiel bereiken dus moet ik even afwachten wat de HA vanmiddag gaat zeggen...