Ik kom ook weer even om het hoekje kijken.. Jullie hebben de turbo er in haha. Even werken en zo weer heel wat pagina's verder geschreven Ik stem ook voor het lijstje.. inderdaad wat overzichtelijker!
Goed plan eviiii! Wondertjes 31 jaar zwanger van 2de kindje ( al een zoontje) 5w5d 3de echo vrijdag 13 september! Uitgerekend 4 mei 2014....
Staat genoteerd wondertjes! ik doe het ff thuis op een lijstje en als ik dan alle mensen heb plaats ik het
Yeah you go eviiii hahaha Jace, 24 jaar, 1e kindje, uitgerekend 09 mei ( kan nog veranderen he, want volgensmij klopt t niet helemaal), eerste echo 2 oktober!!!
Fijn Evii!!! Lucindalice, 31 jaar, 3de kindje (zoon, dochter, vlindertje), ziekenhuisbevalling o.b.v gynaecoloog, borstvoeding Uitgerekend op 13 mei 2 oktober intake en echo perinatoloog
oke heb er nu 5 inclusief mijzelf ik noteer morgen de rest en dan maak ik gelijk hier een lijstje. Voor nu gtst kijken en lekker even op de bank hangen. fijne avond dames!
Willemientje, 24 jaar, 1e kindje, eerste echo in oktober(datum volgt) vermoedelijke uitgerekende datum 17 mei
Hee leuk een lijstje! Suzanne 27 jaar, 2e kindje, zoontje van 10 maanden (6 mnd bv gehad), uitgerekende datum 16 mei (denk ik....) Nog geen afspraken. Na het weekend bel ik met de verloskundige Nu lekker met manlief serietjes kijken op de bank. Zoontje ligt heerlijk in dromenland. Even bijkomen van zo'n beenplak dag.
Stitch85, 28 jaar, derde kindje, keizersnede en vermoedelijke uitgerekende datum is 8 mei, Eerste afspraak bij de gyn moet ik nog maken
Ja inderdaad lucindalice! Ik heb me trouwens toch buikkrampen ineens zeg pffff hoop dat t niks ergs is.. Het is niet zo dat ik kapot ga vd pijn, maar voel ze wel flink... Oja en als klap op de vuurpijl weer ineens helemaal onder de netelroos!! Nu proberen uit te zingen..
AW Jace, dat is 2x niet fijn , krampjes mag hoor, maar niet fijn natuurlijk. Succes met de netelroos! Pfff, krijg weer flink volle en zware borsten, zat in de zwangerschappen in cup G , gelukkig weer terug naar E... Maar nu worden het weer joekels...