Hier geen voorkeur voor het geslacht, we zijn al gezegend met n zoon en dochter.... We willen graag n groot gezin, zou het leuk vinden als er van beide geslachten nog wat bij komt
Juli wat erg! Dikke knuffel voor jou!!! @Lucin ik denk dat wij even ver zijn ik ben volgens mij 1 dag langer zwanger. Wij hebben ook geen voorkeur als het maar gezond is! Meisjes naam weten we al, jongensnaam is toch wel lastiger hoor! Vinden jullie niet?
Namen heb ik al wel wat. Voor een jongen weet ik het al maar een meisje vinden we lastiger. Ik wil wel iets origineels met mooie betekenis
@Soura BIjten doet hij gelukkig niet. Maar wel knijpen! En hard! HEt liefst mijn neus en dan nog een vinger in me neus... Maar hij heeft ook pas twee echte ondertanden. Boventanden komen sinds een paar weken nu door. Wel een weer een beenplakdag haha! Wij hebben wel een jongensnaam. Die wilden we niet gebruiken voor de oudste, vonden we niet passen. Maar bij een volgende jjongen gaan we die zeker inzetten. Voor een meisje weten we het nog niet. MAar de naam van onze zoon (H.ugo) hebben we ook pas in maand 8 ofzo echt vastgelegd.
Net voor het eerst gespuugd....vorige zwangerschap nooit gehoeven! Voelt wel als een bevestiging eigenlijk
Daar kan ik niet blij mee zijn, net chips gegeten en moest rennen naar het toilet. Gelukkig niet gespuugd maar die nasmaak en de gedachte bah. 7nov knijpertje hahah, die ken ik. Heb er eentje. Maar bijten is zijn favo bezigheid. Ze pakken je zo perfect met hun wijs en duim wauw. En ik ben kleinzerig dus soms schreeuw ik gewoon uit reflex. Ff iets raars, ik voel me zo slijmerig echt zo raar. Bah. Hebben jullie dat ook?
@Soura Slijmerig? DAt herken ik neit echt... wat bedoel je precies? IK voel me hangerig... Bleeh STraks eten bij me schoonouders. NOg even verborgen houden Toch wel weer de wijn wijgeren... Dat valt helaas wel altijd op. HOpen dat ze niet een lekkere biefstuk hebben gemaakt ofzo haha zal je net zien
Dankje dames, nee geen pijnstillers. Gewoon paracetamol nemen denk ik...maar ben niet zo van de pijnstillers en t is nu wel redelijk te doen. Het is nog niet zeker of het een vmk is, als bloeden voorbij is echo laten maken in zh of vlos en vrijdag weer naar de ha... Afwachten dus! Wij hadden ook al namen voor een meisje en een jongen en die houden we ook gewoon! Wat wel toepasselijk was gister, was een regenboog en onweer e.d. was echt een rotdag dus dat paste wel bij mijn 'mood' en die regenboog tjah denk niet dat ik daar veel uitleg voor hoef te geven... In ieder geval voel ik me wel erg leeg, niet meer misselijk pijnlijke borsten beginnen af te nemen...ik zorgde wel dat ik mijn eten verdeelde over de dag en hier werd ik minder misselijk van, misschien een handige tip! Ik ben ook inderdaad erg blij dat ik er met vriendlief over kan praten en vind het ook fijn dat hij zijn gevoelens verteld! Hij probeert er met de echo bij te zijn als dat mogelijk is, anders gaat schoonmoeders mee denk ik want vind het ook niet fijn om alleen te gaan... Suc6 dames! Hoop voor jullie dat het blijft zitten en een leuke zwangerschap mogen hebben! Hou het wel een beetje in de gaten hier, nu al nieuwsgierig naar volgend jaar mei ookal zal het wel een beetje pijn doen! Fijn weekend allemaal
7 nov slijmerig daar beneden. Hhhhh hangerig. Ik heb het bij geen enkel zwangerschap voor onze ouders achtergehouden. Ook de schoonzuster en broers wisten het gelijk. Vind het leuk, wanneer je dan niks hoeft te doen omdat je zwanger bent Juli, laat ons weten hoe de echo was. En ik hoop ook dat onze baby's bij ons blijven en dat jij zo snel weer zwanger zult zijn.
Dat hangerige herken ik haha. Hier verder nog weinig klachten, behalve een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Net nog even een testje gedaan. Deze is duidelijk donkerder dan de eerste Nog geen knaller, dus misschien morgen ochtend nog maar 1
Stuiterstuiter morgen cb digitaal! Heb wel ook kv's gekocht want als de cb maar 1 tot 2 weken aangeeft doe ik de kv ernaast om te kijken of in iedere geval het lijntje donkerder is dan de vorige. Ik zit namelijk misschien net op de rand van 2 of 3 weken bevrucht omdat ik twijfel over men ei Zin in! Nu lkkr uit eten met ml Fijne avond! Oh btw ik heb 1 heeel onsexy kwaaltje, ontzettend winderig haha niet dat het nu wat uitmaakt, ml durft geen seks te hebben omdat hij bang is dat hij iets verpest daarbinnen hihiii schatje is het
Hahaa ohnaa winderigheid en ruimt ook niet aangenaam nu hahaa. Manlief heeft er hier geen problemen mee maar ik durf zelf niet, jullie wel? Wat schattig van je man
Ben ik de enige die geen test meer heeft gedaan? Ik had een pakje die van kv 2 voor 9. Dat was het. Floortje de eerste keer hebben wij het pas na 7 weken gedaan. Ik was toen bijna 3 maand zwanger. Dat was echt een hele goede prestatie van hem. Daarna zijn we het blijven doen ' geregeld' tot 4 weken voor de bevalling.
@ Floortje, leuk als we gelijk lopen! Straks na de termijnecho's weten we het zeker @ Test, ik heb pas 1 zwangerschapstest gedaan, ook nog eens met avondurine... Maar ik vond hem duidelijk genoeg en voel me mega-zwanger . Wellicht volgende week nog eens @ Seks, gaat hier gewoon door hoor... Maar heel voorzIchtig aangezien m'n bekken en banden al enorm aan het verweken zijn...
Net uiteten geweest met onze kids en m'n ouders. M'n moeder wist het nieuws al, nu ook aan m'n vader verteld, maar hij reageerde wel gemengd . Hij vroeg of het wel mocht... Opzich snap ik z'n reactie wel, gezien mijn chronische ziekte en het abonnement op het revalidatie-centrum, maar toch deed z'n reactie zeer. Ik ga het nu niemand meer vertellen, behalve als ze het me vragen, want 9 van de 10 reacties zullen toch wel stom zijn....
Net een doos met zwangerschapskleding van zolder geplukt, want ik pas m'n broeken en bh's serieus niet meer ... Maar ik heb die kleding na de vorige zwangerschappen ondertussen wel gezien en wil nieuwe. Waar vind ik leuke zwangerschapskleding????
Ah lucindalice vervelend die reactie van je vader . Hij zal het vast goed bedoelen! Maar pijn doet het altijd als je zoiets hoort. Ik heb overigens besloten om verder te gaan kijken naar medicatie voor mn netelroos. Ik heb twee dagen geen tablet geslikt en mijn hele lichaam zat vol van top tot teen met "kwaddels ". ik heb echt zo'n pijn dat ik álleen nog maar aan het huilen ben. Lijkt alsof mn hele lichaam in brand staat Net toch weer een tablet geslikt, ikkon niet anders. Nu maandag kijken wat ze kunnen aanraden. Hoewel ik meerdere verhalen lees dat deze tabletten geen schade zouden toebrengen , zijn schijnbaar de verschillende gyn er niet met mekaar over eens.