Tuuuuurlijk mag je mee kletsen, hartstikke leuk !! Ik heb gehoord van de d.a. Dat ze een blaasontsteking waarschijnlijk op een andere manier behandelen ivm zwangerschap. Ging net na de wc en nu geen branderig gevoel meer, gelukkig! Af en toe heb ik ook jeuk " down there " pfffff word er gek van! Wat vervelend van je ma trouwens! Kan me voorstellen dat je bang bent nu. Ik heb t nog nooit meegemaakt en zelfs ik ben bang haha! Je hoort zoveel he! Ik zit nu op vier weken en twee dagen geloof ik
Fijn dat ik mee mag kletsen Hmm..jeuk kan ook wijzen op een schimmelinfectie...heb er zelf ook last van...is ook te behandelen Ja je hoort idd veel, het is echt een wonder als het goed mag gaan! Meer als positief blijven kunnen we niet doen...en dat vreselijke afwachten...
Ndnk ja ik was daar ook al aan aant denken. Heb eigenlijk álleen jeuk als ik me afgeveegd heb na het plassen ( sorry voor de details) ...en dat duurt een paar minuten en dan voel ik bijna niks meer... Dus misschien gewoon een irritatie? Nouja ik weer vanmiddag iig meer. Ik ga morgenvroeg ook nog een test doen, slaat nergens op dat weet ik haha. Maar ik geloof t zo slecht haha dus gewoon even nog een testje doen Ja ik lees het vooral veel op het internet daarom ben ik ook bang voor een miskraam. Maar goed laten we hopen dat het goed blijft , het is ook nog zo pril he, vier weken...
Welkom ndnk! Succes met je zwsch! Hopelijk heb je niks onder de leden jace. Ik denk ook dat het een schimmeltje kan zijn. Heb ik vorige zwsch ook heel vaak gehad. Komt omdat je hormonen schommelen. Ik ga overigens binnenkort mijn hcg ook weer testen hoor, want ik voel vrij weinig, net als bij onze eerste.. hihi.
Ja precies haha ik voel ook niet zoveel!!! Af en toe krampjes en soms beetje misselijk en zeer chagarijnig whahah
Dankje! Jij ook @Testen...heb er al 5 liggen in een week tijd... Volgende week wil ik nog 1 doen en dan nog een kv test in de week erop...voor de echo Maar verder gaat alles goedmet me haha @Kwaaltjes....jeukende buik, borsten, en ik schijn onredelijk te zijn waar ik absoluut anders over denk haha
Ik ben 30. Ik voel me nu ook echt zwanger, jullie ook? Voel vanalles rommelen in mijn onderbuik, opgezette darmen, boobies die groeien en jeuken... Heerlijk Ik heb er weer zoooooooooo ontzettend veel zin in om dit weer eens mee te maken. Vorige zwsch had ik werkelijk NER-GENS last van! Heb me nog geen seconde misselijk gevoeld of wat dan ook. Wát een geweldige tijd was dat
Ja ik ook misselijk. Borsten nergens last van. Wel zeer verstrooid vandaag zeg! Wij hebben Pas nieuwe (dure) velgen voor de auto gekocht en ik rijd vandaag over een stoepje die ik niet gezien heb! Gvd, stukje velg kapot. Manlief boos Echt een rot dag dus!!!
Hee meiden, Mag ik me ook bij jullie voegen? Ik heb op 20 augustus een terugplaatsing gehad van een A embryo. Resultaat: Zwanger!! Ben nu 4 weken en 3 dagen. (Je krijgt altijd 2 weken cadeau na terugplaatsing) Morgen ga ik mijn uitslag doorbellen en hoor ik wanneer ik mijn 1e echo heb. Waarschijnlijk is dit over 3 weekjes. Spannend! Liefs Bloem4
Wat leuk bloem! Van harte! Hier ook vier weken en één dag zwanger. Spannend allemaal he. Leuk dat je al zo vroeg een echo hebt. Ik mag over een maand, ook vrij snel.
Ja echt super spannend! Mijn echo is al wat eerder omdat ik ICSI heb ondergaan. Zo zijn er dus blijkbaar ook voordelen aan het traject aangezien ik al eerder een echo heb Zag dat je bij een verloskundige normaal na week 10-11 pas je eerste echo hebt? Jemig.. wat een onzekerheid zeg. Ik vraag me al af hoe ik de komende weken weer door moet komen haha. Afgelopen 2 wachtweken waren ook echt een hel. Geduld heb ik totaaaaaal niet!
Hoi dames mag ik me ook aanmelden? Vandaag positief getest jippiee! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Ja geen idee bloem. Mijn verloskundige maakt bij 8 weken een echo bij de intake en dan bij 12-13 weken een termijnecho ! Vind het wel spannend zeg Ik ben inderdaad in juli getrouwd, waren die dag 4 jaar samen en jullie? @Floortje gefeliciteerd leuk! Hoe oud ben je??
Hier ook nog een jong broekie haha! Binnenkort 23 jaartjes jong. Enne Floortje.. 27 vind ik nog niet oud hoor @Jace, wij waren op onze trouwdag precies 5 jaar samen