@ Soura, jeetje wat schokkend van je tante Fijn dat jij je goed voelt bij de gyn! Vraag me alleen af of het net zo leuk / gezellig / vertrouwd is als bij de Vk... Kijk Jace, hopelijk heeft Soura gelijk mbt gyns en wondermiddeltjes! Wbt de high tea, hij is voor n vriendin die sinds jan 2012 in Afrika werkt en nu even weer 2 weken in NL zit... En ik weet dat ik straks deze vriendinnen minder zie door de reisafstand die ik in de zwangerschap niet meer ga redden..... Grrrr... Waarom kunnen we nu niet normaal gaan lunchen :x zou er niets aan de hand zijn! En inderdaad de gezinsuitbreiding is onze beslissing, ik moet er even wat feller in worden en de mensen met de stomme reacties maar laten voor wat ze zijn, want wij zijn wel gelukkig met onze zwangerschap!! Huh, heb je nu al erwtensoep op staan? Ik zou hem wel lusten hoor , goede tip!! Maar rot dat je zo misselijk bent ... Dikke knuffel!!
M'n man wilde vandaag grondwerk gaan verzetten in onze tuin, maar het is zon vies weer .... We gaan de tuin kindvriendelijker maken, hij is nu echt heel mooi, maar verre van leuk voor de kids en nu met de derde op komst wil ik dat erg graag geregeld hebben en n strookje voor de honden maken voor als ik ze straks niet meer kan uitlaten met m'n bolle buik en gammele bekken Jullie nog leuke plannen?
Mooie testen, nu mag je stoppen hahahhaha. Is dit jullie eerste baby? Bij de vorige deed ik 7 testen hahahhaha. Nu gewoon 2 die een doosje waren. Wat kunne wij vrouwen onzeker zijn.
Luc, u bent welkom voor de soep. Ja op zondag heb ik een kookdag. Dan eten we in luxe. Grondwerk, het regent. De gyn, is niet zo gezellig. Soms kijkt hij, echo en zegt mooi. Ze gebruiken ook nog vaak van die oude apparaten. Dat je echt bijna niks ziet. Voordeel is, dat hij vaak geassisteerd wordt door een Co. En die geeft je echt alle tijd. Maar de gyn zelf, nee daar is het to THE point en klaar Ik heb geen plannen, maar wel volle wasmanden en lijnen. Dus ik ga vandaag eens naast de kookdag een wasdag houden.
Hoi Allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het lijkt me ook leuk om hier mee te praten met andere aanstaande mama's Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. De hele week al rommelende darmen en een soort wagenziek gevoel. Gelukkig nog niet spugen Ik moet zeggen dat ik SUPER blij ben met de zwangerschap. Maar ook best onzeker. Het geeft mij een fijn gevoel om mijn darmen en wagenzieke gevoel te voelen, want dan weet ik dat het goed zit. Hebben jullie dat ook? Zal blij zijn als ik de eerste echo heb! Ivm iui hebben wij al een vroege echo, met 7 wkn.
Goedemorgen allemaal! Vanmorgen getest en volgens de kv test mag ik mij hier melden! Erg spannend, en blijf steeds het gevoel te hebben dat ik ongesteld word.. zo'n zeurende buikpijn Maar we gaan het het zien! Ik zal ju is kijken voor een hippe banner!
O heerlijk Soura! Dankje dat ik aan mag schuiven Ik ben ook dol op koken! Vandaag wordt het Indonesische kippensoep met zelfgebakken palembang kroepoek en pandanrijst met gefruite uitjes Jammer dat de gyn minder gezellig is ... Ik ga de vk's wel missen vrees ik... Maar goed, een gecontroleerde zwangerschap en goed begeleide bevalling zijn toch belangrijker.. Hier staan ook nog 6 wasmanden te wachten en n rek hangt nog vol.... Gefeliciteerd en welkom Suzanne!
Gefeliciteerd allemaal! Ik meld me bij deze ook aan Ik ben nu 5 weken zwanger 14jaar de pil gebruikt en meteen de eerste ronde raak, kan het bijna nog niet helemaal geloven..
@ Tessa, welkom!!! Ik ben ook de 13de uitgerekend, maar pas 4+5, dus dan ben jij waarschijnlijk de 11de uitgerekend denk ik?
Wat leuk! van harte Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitrekenen eigenlijk omdat ik meteen de eerste ronde zwanger ben geworden. Ik heb dus geen idee hoe lang mijn cyclus is, ben nu maar uitgegaan van 28 dagen..
Welkom nieuwe dames. Ik ben vannacht tante geworden we gaan morgen kijken bij mijn nieuwe neefje. Dinsdag gaan we lekker op vakantie en als we terug zijn de volgende dag de eerst echo. Spannend
Goedemorgen allemaal, Wat een gezellige regenachtige dag! Ik vind de herfst echt leuk en kan er goed op slapen, hihi @Nieuwe dames Welkom en gefeliciteerd @Testen Ziet er goed uit dames! Tjah...ik test meer vanwege een missed abortion in afgelopen juni...het stelt me gerust...dus van mij part doe ik 10 testen...als ik daarme doorkom tot de 1e echo is dat alleen maar goed denk ik... Morgen nog een cb....hopen voor een 3+ Als die goed is, stop ik met testen @Tessa wow zeg, in 1x...Wat heerlijk! En dank voor de felicitatie! @Hero...bijzonder he zo'n positieve test!! @Suzannev Dus extra spannend eigenlijk, fijn dat het gelukt is en op naar de eerste echo Dank voor de felicitatie! @All Hier rommelende darmen, diarree en af en toe misselijkheid..en vreselijk veel lucht...pfff stinken Hebben meer mensen al wat gekocht? Nog mensen die gaan vertellen? Hebben mensen leuke ideeën over hoe ze het gaan vertellen?
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van stemmingswisselingen? Pff gister knallende ruzie met mijn vriend, kon niet meer ophouden, vervolgens een enorme jankbui! Gezellig hoor haha
Gefeliciteerd met je neefje Twiss! Hier ook stemmingswisselingen hoor... Maar niet heel extreem ofzo Hier nog niets gekocht, denk ook niet dat dat snel gaat gebeuren, hebben nog zoveel van onze andere 2. Ben wel nog steeds druk bezig met positie-mide vinden....
@twiss gefeliciteerd! Ik ben 2 weken terug tante geworden. Echt heel leuk! Ik heb ook stemmingswisselingen.. heel irritant haha en die darmen gaan ook goed tekeer..ach ik heb het er voor over.. Vriend moet nog wennen aan het idee maar dat komt goed Vanaf wanneer bel je met de verloskundige eigenlijk? En moet ik eerst naar de huisarts bellen?
@ Twis88 Gefeliciteerd met je neefje! Heerlijk lekker op vakantie @ NdNk Ik heb sokjes gekocht, ingepakt en aan mijn vriend gegeven, kon het niet laten om iets te kopen hihi. Ik wil het graag aan mijn ouders vertellen, geen idee nog hoe...
@ Hero, je kunt gewoon je vk bellen, meestal krijg je dan rond 8 weken je intake. De huisarts hoef je niet direct te bellen, maar het is wel handig als je het even meldt ivm voorschrijven van medicijnen etc. Mocht je die nodig hebben tijdens de zwangerschap @ Tessa, wanneer wil je het ze gaan vertellen?
Wat erg Soura van je tante, pff onvoorstelbaar! Willemientje mooie testen! Vanaf welke week geeft de cb 2-3 aan? Die wil ik missch ook nog doen! Ik heb een romper met i love papa gekocht en wat gekregen vande ouders. Verder koop ik ool niks eerst de echo afwachten. Nieuwe dames welkom en gefeli!! Ik heb de vk de dag na de positieve test gebeld en met 9 weken en 1 dag de eerste echo. De huisarts licht ik niet in, andere dames dan? Pff gelukkig nog weer even in slaap gevallen.