mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Ja ik vind het ook laat hoor, nog 7 weken wachten:( Maar ik heb ff zitten lezen op de site van de vk en er staat idd dat ze de eerste echo pas rond week 10-11 doen hier..

Ik kan me voorstellen dat je anders voelt vandaag! Is een hele spannende tijd zo die eerste weken, zeker als je een keer mee hebt gemaakt dat het mis ging! Doe lekker rustig aan vandaag..
    voel trouwens ook van alles hoor, soms menstruatieachtige krampjes die uitstralen naar mijn rug, dan schrik ik me meteen rot!

2. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    HAHAHa ook zo'n foute opmerking:p

@lucindalice lijkt me ook een apart gevoel voor je vandaag.
    Ik hoop voor ons allemaal dat het deze x goed mag blijven gaan, en we in mei allemaal een prachtig gezond baby'tje ter wereld brengen:)

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Haha ik ben ook hartstikke wispelturig. Kan ineens hartstikke boos worden! Maarja.. dan moet meneer ook maar netjes zijn was in de wasmand gooien ipv op de grond naast het bed. Dat heb ik al heeeeeel vaak gezegd!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Suzanne en Tessa, op naar gezonde mei-2014-kindjes :)

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier gelukkig nog erg weinig last van hormonen. Heb het nu ook eigenlijk te druk met de verbouwing en de bende in huis op te ruimen dat ik er niet zo heel erg op let. Ben wel erg afwezig soms en erg druk in mijn hoofd. Manlief biedt me al regelmatig zijn Ritalin aan:cool:

@tess :$ 21 oktober pas???!!! Respect voor jouw engelengeduld:)
    Toen bij de eerste zwangerschap bleek dat we ook zolang moesten wachten zei manlief bij de intake dat we het termijn niet zeker wisten. (Dit wisten we echt wel zeker) Toen moesten we meteen de volgende dag met spoed omdat een nekplooimeting in ons geval aangeraden werd. (Ivm medicatie manlief was de kans op aangeboren afwijkingen groter)

6. djoon

djoon Niet meer actief

Zo even een banner gemaakt:)
    Vandaag precies 4 weken zwanger:)
    WAAAAHHHH:)
    vanmorgen was me test al wat duidelijker woensdag een digi en dan rondje bellen:)

7. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Haha das wel een goeie;)
    Ja ik vind het ook wel laat hoor! pff zal geduld moeten hebben..

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hormonen had ik altijd al last van dus nu niet anders haha.
    Hmz ik zit mezelf de hele tijd onzeker te maken, zal het wel goed zijn, verheug ik me niet teveel want straks klopt er met de echo geen hartje, heb ik wel genoeg symptomen. Bahhh, hebben jullie dat ook? Gelukkig mag ik zo werken haha.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Djoon, mooi die banner!!

@ Floortje, eerlijk gezegd heb ik wel in m'n achterhoofd dat het niet helemaal goed kan zitten, maar ik ben vooral bezig met op m'n roze wolk te zitten, ik wil gewoon elke dag van mijn zwangerschap genieten. De vorige ronde 'voelde' ik dat het niet goed zat, ben alleen maar nerveus geweest en toen kreeg ik n miskraam, voel me nu nog soms rot over die onrust. Nu geniet ik van elke dag, dat genieten nemen ze me in ieder geval niet meer af!

Zo direct weer naar de revalidatie, zal wel weer pittiger worden. Ben benieuwd wat de therapeut vandaag gaat zeggen...

10. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    meiden, even een vraag. Ik ben nu ca 4 weken en 4 dagen zwanger van de 2e. Bij mijn zijn mijn darmen echt enorm opgezet en moet ik de knoop van mijn broeken al los doen, anders knelt het echt. Ik ben normaal eigenlijk erg slank..
    Is dit normaal?? hebben jullie dit ook??

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @bloomy, ja dit is normaal hoor! Lekker die knoop open gooien en je buik de vrijheid geven.
    Ik draag graag broeken met elastiek en veel leggings dus op zich merk ik er weinig van. Zaterdag wilde ik een nette pantalon aandoen maar die zat ook totaal niet lekker...

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    :D ik heb op 1 oktober een afspraak bij de gyn, en een eerste echo!

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing [/B]
    Noah1 ○ Leeftijd? ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Muppet83. 29 jaar . 2e kindje. uitgerekend op 12 mei. ziekenhuisbevalling
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    23 Eviii 1e echo
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo

Oktober
    1 Stitch85 gyn + eerste echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    10 Floortje 1e echo

[/QUOTE]

14. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    thanx stitch85! Fijn dat het iets normaals lijkt te zijn.

15. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Lucindalice vandaag een "belangrijke " dag voor jou dus. Ik hoop dat je hem goed doorkomt. Maar ik duim ook voor iedereen dat we in mei een gezonde baby op de wereld mogen zetten!

@bloomy hier de eerste zwangerschap en zelfs ik moet mijn knoopje open doen. Broeken zitten gewoon écht niet lekker meer vooral als ik gegeten heb

@ziekenhuis : Nijmegen wisten niet wie ik moest hebben voor mn medicijnen, zij gaat het voor me navragen. Toch weeeer de dokter gebeld en nu ook woensdag pas een afspraak, maar dan wel met een vd leukere doktoren. Mijn vader gaat mee om me te steunen. Er moet nu wat gebeuren. Vanochtend weer onder de netelroos, weer een tablet moeten pakken. Wel maar een halve dit keer en die hielp gelukkig!
    Ik hou jullie op de hoogte...

16. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Jeetje Jace wat een gedoe! Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
    Super fijn dat je vader mee gaat om je te steunen!

17. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    hey dames
    hier een onwijs onzeker gevoel..
    werd vannacht ineens wakker door enorme krampen. kon niet eens meer normaal liggen of zitten, deed zo´n pijn! nu weet ik wel dat krampen er een btje bij horen maar dit was echt niet leuk meer. Ml ook helemaal bezorgd. Ik dacht echt dit is het dat, tot zover onze blijdschap, maar ben nog geen druppel bloed verloren.
    De komende dagen dus even alert zijn of zwangerschapssymptomen afnemen of blijven...:(
    pff lijkt me zo verdrietig als we uiteindelijk bij de verloskundige komen en er is gewoon geen hartje meer ofzo..
    dat kan toch? dat je een miskraam hebt zonder dat je meteen bloed verliest?

iig is de pijn na een kwartier wel langzaam weg getrokken en ben ik weer in slaap gevallen maar vind het wel een naar gevoel.

gelukkig volgende week intake bij vk:) kan ik daar al mijn angsten neergooien;)

hoeist hier verder met iedereen?

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    ai wat vervelend willemientje! Hopelijk is alles goed in jouw buik. Spannend dan volgende week bij de vk.

Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes, alleen het lijkt of mijn broek met het uur strakker gaat zitten.... vervelend! Maar verder nog niet misselijk, moe of humeurig. Ik kan alleen niet wachten om het goede nieuws aan onze ouders te vertellen!!

19. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Sterkte Jace!!

En het is heel herkenbaar Willemientje. Ik heb het niet heel erg gehad. Maar met vlagen krijg ik ook krampen in mijn buik en mijn rug en maak me dan ook gelijk zorgen. Natuurlijk ook, omdat het allemaal nieuw is, en we in een kwetsbare periode zitten.
    Elke keer als ik me misselijk/wagenziek voel, dan ben ik weer een soort blij en geeft t me weer meer vertrouwen dat het goed zit.
    Wat duurt t lang he, tot die eerste echo. En dan mag ik gelukkig al met 7 weken. De dagen kruipen voorbij hihi

20. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Jeetje willemientje wat eng:( ja krampen kunnen erbij horen. Heb je erg last van je darmen? Misschien waren die heel erg bezig?!

Pff jace Gelukkig hielp je tabletje.. fijn dat je vader mee gaat!

Hier vandaag weer gewerkt.. eng om me boven aan het lijstje te zien staan qua bevallingen hahaha... hoor de exacte datum 23 september.
    Alweer de 6 weken in gegaan. . Gaat stiekem best snel.. zag net action testjes liggen die kosten ook geen drol.. ik als echte testverslaafde die net nog even gedaan, geweldig de knaller was er eerder dan de controlestreep :D
    Zo lekker even douchen , pyamaatje aan en op de bank! Heerlijk! Jullie nog plannen vanavond?

Deel Deze Pagina