Haha nog een testverslaafde. Ik heb er ook al teveel gedaan. Ik twijfel nog voor vanavond. Een lekker avondje op de bank, of gaan zwemmen. Ik denk toch dat het samen op de bank word. Het is er ook weer voor!
Oeeh ja inderdaad lekker op de bank met zn tweetjes kaarsjes aan en genieten, das het echte leven!! Ik heb trouwens ook als 'kwaaltje' heeeel veel dorst!!! Nog iemand daar last van? Liep in de stad vorige week jeetje alsof ik weken niks had gedronken, wist niet hoe snel ik wat moest kopen haha
Ik heb ook een afspraak bij de verloskundige, 27 september! Ben benieuwd wanneer ik dan voor een echo kan Vandaag gewoon weer gewerkt. En het is best moeilijk om te doen alsof er nniets aan de hand is... plannen voor het jaar maken enzo. Maar dat zal wel wennen denk ik. Hier nog steeds weinig klachten, echt raar. Vorige keer was ik echt beroerder.. maar ja kan nog komen. Wel lekker dat ik me nu zo fit voel met een kleintje om me heen. Vanavond lekker met manlief op de bank serietje kijken. Haha zijn de laatste tijd verslaafd aan serietjes kijken. Doen jullie mee aan moeders voor moedeers?
@ Bloomy, dat heb ik ook hoor...draag al zwangerschapsbroeken...mn oude broeken zitten gewoon te strak nu. Super Stitch! Op naar 1 oktober Thanks Jace! Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je vader woensdag mee gaat, altijd wel fijner met nog 1 iemand extra. @ Willemientje, naar die kramp en onzekerheid! Hoop dat dat snel wegebt. Fijn Evii weer zo'n knaller . Hihihi, ja jij mag het spits afbijten straks in mei @ Testjes, ik heb er nog steeds pas 1 gedaan, het voelt echt enorm goed deze zwangerschap, dus vertrouw er gewoon op @ Suzanne, o zwemmen is ook heerlijk, maar veel plezier op de bank. @ Evii, ik drink nu ook graag liters water Zo, eten staat in de oven, zo even eten met de kids, ze op bed leggen, dan komt om 1930u manlief thuis en vanavond komt de grondwerker om te bezien wat hij voor onze tuin kan betekenen. Op de revalidatie weer aan n therapeut het blijde nieuws verteld . Zij denkt gelukkig goed mee en reageerde heel fijn
Wat is hier alweer veel bijgepraat !!! Ik kan bijna niet volgen.. sorryyy.. @Willemientje: Die felle kramp kan zijn doordat je baarmoeder aan het groeien is, had het ergens anders ookal eens gelezen en dat kwam ook gewoon van de groei van je baarmoeder dus maak je maar niet teveel zorgen Zolang er geen bloedverlies is ofzo en de kramp niet blijft aanhouden dan zal er niets ergs zijn (fout kan het altijd lopen, zelf zonder krampen) Ik heb vandaag echt een belabberde dag, voel me zo moe en doordat ik zo moe ben heb ik ook kou.. kan me moeilijk verwarmen!! zijn er nog meiden die dit hebben? heb vandaag ook niet zoveel trek in eten zoals voorbije dagen, maar ga straks maar toch even goed eten (liefje heeft iets lekkers klaargemaakt voor mij OOoh <3 ) Voor de rest moet ik heel vaak plassen en eigelijk maken wij niet echt ruzie.. wel loop ik wat lastiger en zeg ik sneller waar het op staat maar mijn vriend weet duidelijk dat het door de hormonen komt en lacht er dan eens mee hihihi Ik heb volgende dinsdag men eerste echo op 6weken en 3 dagen, maar dit komt door mijn verleden hoor!
Ohja en nog een vraagje, mag je nog noodmuskaat doen in de puree als je zwanger bent? had ergens gelezen dat je dit best niet gebruikt tijdens je zwangerschap... hmmmm!
@bloomy, ik heb er ook last van ik zie bij me zelf echt zo'n bol buikje! En spijkerbroeken zitten niet lekker gelukkig heb ik nog heel wat anders denk dat het nu 3 maanden jurkjes word
Meiden bedankt voor jullie sterkte wensen heel lief Willemientje ik heb ook wel eens zo'n krampen, schrik me dan ook dood. Maar zolang ze weggaan en geen bloed, zou het wel goed zitten, toch? 7nov ik heb me al aangemeld voor moeders voor moeders, afgelopen zaterdag. Ze zouden me binnen een week bellen, ben benieuwd. Testjes : ik heb geen test meer gedaan, word er te onzeker van als de streep lichter is... Misschien koop ik morgen nog die vd kruidvat, ik weet hetnog niet Hier : heb 4 okt een afspraak bij allergoloog in nijmegen. Helaas nog even wachten, dus woensdag naar de huisarts en toch kijken of ik deze tabletten redelijk veilig kan slikken.. Hopen dat deze ha eens meedenkt. Echo : ik ben inderdaad ook zo bang dat er geen hartje klopt ofzo bij de echo. Of dat ik helemaal niet zwanger ben, haha. Slaat nergens oP natuurlijk want heb meerdere malen een streep gehad
Hè meiden. @ koud. Ik heb het vandaag zo koud... Brrr. Zit met ren badjas en stokjes aan op de bank en een pot thee. Dus ik begrijp je. Eetlust is hier ook nul nul nul. Alles wat ik ruik is echt vies. Bah. Meiden, hoevaak willen jullie nog testen? Want ik begin nu te twijfelen of dat ik niet nog een test moet kopen. Maar voel me zo beroerd. De buikkrampen. Weet even niet wie er meer last van had. Maar wat voor een kampen zijn het. Want ik had ook wat krampen zaterdag. Ik kon gewoon bijna niks doen. Hier kijk ik graag naar die waar gebeurde programma's. Zoals achtergesloten deuren! Heerlijk....
Ik zit vandaag op 6.1 en had een knal test. Was ook bang dattie lichter zou zijn maar was echt donkerder dan de c streep. dus denk dat je nog best een testje kan doen hoor Hier ook meeega verslaafd aan series!!! Vampire diaries, true blood, homeland etc wat kijken jullie?
Hoe berekenen jullie eigenlijk je uitgerekende datum? Ik heb het berekend met de calculator van zp en kwam uit op 8 mei. Maar zowel de huisarts als de assistente van de gynaecoloog kwamen uit op 1 mei. Dus nu ben ik of 5+4 of 6+4 zwanger. Maakt op zich niets uit, maar als het 1 mei is, dan word ik een april mama @jace, hopelijk kan de HA iets vinden wat je wél 100% veilig kan slikken. @lucindalice, wat fijn dat je therapeute mee wil denken en positief reageerde! Kan je lekker op je roze wolk blijven zitten @sterr, volgens mij mag je wel nootmuskaat, maar geen grote hoeveelheden. Hetzelfde als met kaneel, je mag het hebben máár geen grote hoeveelheden.
Eerst keken we game of thrones, maar dat is ff afgelopen. Toen 3 seizoenen borgen gekeken. Nu kijken we homeland , lekker spannend Tijdens mijn verlof vorige keer keek ik lekker naar desperate housewives. @krampen Dat is naar he. Maar ja die buik moet ook aan de slag. Je geduld wordt zwaar op de proef gesteld he zo in het begin
@series kijken we hier ook graag! Sinds kort hbo en hebben game of thrones gekeken en zijn nu newsroom aan het kijken. Ook houden we hier van animatie films als wrack it ralph ed. Homeland.. hmm die ik ga even opzoeken vd week. Hier beginnen de kwaaltjes wat vorm te krijgen. Word misselijk van mijn eigen rij vaardigheid. verder milde krampjes en moe. Kan hetnog niet het geloven dat ik zwanger ben.. maar dat zal wel komen hopelijk.
Dames wanneer is moeders voor moeders bij jullie langs geweest? Ik heb me afgelopen woensdag aangemeld en tot op heden nog niks van ze gehoord! Vandaag even gebeld en moest alsnog afwachten op een telefoontje. Nog 4 dagen en dan zit ik op de 6 weken en zou ik kunnen starten met plassen.
@suzannev, oow ja ik heb er ook elke dag al 2 gedaan:0 Morgen proberen niet te testen en dan woensdag nog1 @dorst, ik heb niet persee meer dorst en moet ook niet vaker plassen( moet zowieso altijd vaak) maar heb wel steeds s'ochtends een super droge mond en vieze smaak! En dan honger als een paard @koud, ja hier nog een maar bij mij herft het ook heel de middag geregend op tijd naar bed met lekker me winter pyama
Ik kikk niet naar series. Oke afventoe gtst. Verder houd ik heel erg van expeditie robinsson heerlijk! En op de woensdag dokter tinus of de liefdes programma Hier ben ik heel moe en me buik voel ik de hele dag! En heb een beetje best vies afventoe een kwajkje afscheiding veel geler dan anders herkent iemand dit? Tis niet heel veel maar zo afventoe een drupje
Wat lieve dames zijn jullie toch weer btje gerustgesteld. Ik ben ook gek op testjes hoor haha Voelde bij mij ook steeds wel erg goed maar nu iets minder vetrouwen. Laten we idd maar uitgaan van het goede Wij kijken expeditie robinson elke donderdag! En natuurlijk boer zoekt vrouw hihi Volgens mij komen vk's altijd met andere datum dan de berekeningen op internet ik hoop ook dat ik stiekem toch ietsje verder ben dan ik nu denk We zullen zien dames! Fijne avond!