mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig dat jullie blijven testen. Ik durf niet meer te testen haha. Heb nu een prachtige test liggen, zolang ik geen gekke klachten heb of ongesteld word vertrouw ik daar maar op.

Maar het is nog zoooo onwerkelijk!

Vandaag was ik een mailtje naar mijn moeder aan het sturen (zij weet nog van niets) plots schreef ik uit het niets 'echo' zo raar. Me hoofd is er toch druk mee bezig en ik vind het heel moeilijk om geheimpjes voor me te houden :)

Gaan jullie bij de intake met de verloskundige ook je man/vriend meenemen? Wij twijfelen nog een beetje omdat het nu allemaal wel al bekend is.

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige keer mee gedaan met moeders voor moeders. Maar ik vond het zo'n gedoe! Slechte communicatie en afstemming. Vond het echt vervelend. Denk daarom niet dat ik nog een keer mee ga doen. Was erg teleurgesteld in de rompslomp. Jammer, vind het wel een mooi initiatief! Maar ik heb mijn steentje een keer kunnen bijdragen denk ik dan maar.

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ja ik wil dat me man mee gaat maja hij werkt erg veel dis word soms erg lastig denk ik:0

4. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @bloem mij hebben ze ook nog niet gebeld van MvM.. Even afwachten dan maar

@echo bij ons is het de eerste zwangerschap dus ik wil wel graag dat ml erbij is. Hij vind het zelf ook wel leuk geloof ik ;)

5. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Mijn vriend heeft zelfs heel de dag vrij genomen de schat! Ik ben al vrij die dag en we hebben om 8.30 echo en om 9.00 intake :D

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames veel gekletst! Mijn vriend gaat ook mee naar de intake en echo's.
    Hebben jullie al veel symptomen? Oh ik zit me echt druk te maken bah. Ik heb alleen zere borsten en tepels en soms ook weer niet, ik voel nog maar weinig, jullie dan? Of zal dit later pas komen. Hopelijk kan iemand me een beetje gerust stellen

7. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Op veel buikpijn na voel ik ook nog niet zo veel hoor floor.

Vannacht was een fijne herhaling van gisteren:( zooo onrustig en wakkeee van buikpijn/krampen. Men hele kaak is verkrampt doordat ik zo gespannen heb liggen doen, misschien wel liggen tandenknarsen ofzo kweetniet. Hoort dat wakker liggen van krampen er ook bij? Heb daar nog niet vaker iemand over gehoord. Hoop dat het aankomende nacht niet meer gebeurd.

Mijn man gaat niet mee bij intake, hij gaat wel mee bij eerste echo

8. djoon

djoon Niet meer actief

@willemientje, niu hier het zelfde ik was om 4:15 wakker plassen en toe weer proberen te slapen lukte maar niet toen ging het hagelen en onweren dus toen lukte het al helemaal niet en net nog wel in slaap gevallen mja me wekker gaat al want moet er al uit! Ik ben moeee. Gelulkig maar een half dagje dan miss nog ff slapen en dan vergadering s' avonds :(
    En een droge mond nu weer en me buik begint weer.
    Wel eigenlijk een heerlijk gevoel want dan zeggen me hersentjes weer kijk je bent echt zwanger:)

9. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @willemientje: ik heb er zelf niet echt last van. Wat ontzettend vervelend joh. Hoop voor je dat je vanavond beter slaapt!

Hier weet ik nog niet wanneer de echo is. Heb gister een mail gestuurd voor een afspraak. Hopelijk kan me vriend mee.
    Vandaag ga ik een shirtje bestellen met grote neef als tekst. We doen ons neefje dat shirtje aan als we het gaan vertellen. Ben wel benieuwd hoe de reactie zal zijn..:)

10. djoon

djoon Niet meer actief

Hero, spannend zeg:) en waneer ga je her dan vertellen??:)

11. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb vannacht voor t eerst sinds een week door kunnen slapen. Ik lag ook wakker van mijn maag/buik. Maar vannacht dus een keertje niet.

Verder zijn mijn borsten wat beurs. Maar merk het vooral aan mijn buik en darmen. Soms komen er echt harde geluiden uit mijn buik!

Wij zijn ook aan een serie bezig. Wij hebben borgen net afgerond, was Ik helemaal weg van. Nu kijken we the killing. Ook een deense serie.

Mijn vriend gaat ook mee naar de echo. Hij werkt ook heel veel maar op donderdag kan hij wel heel even weg gelukkig.

Ik ben ook benieuwd of de uitgerekende bevaldatum Nog wijzigt! Even de echo afwachten.

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

@Meegaan echo Mijn vriend gaat zeker mee naar alle echo's. Hij wil dat gewoon niet missen...misschien later in de zwangerschap bij controle ik dan alleen ga, maar nu zijn die echo's nig veel te spannend.

@Slapen...de ene nacht redelijk, andere goed....heerlijk!

@Willemientje Normaal hoor dat je je zorgen maakt! Elke vrouw heeft dat...we willen natuurlijk een gezond kindje...;) Buikpijn, steekjes, rommelende darmen, diarree, obstipatie, pijn bij te snel opstaan,...hoort er allemaal bij ;)

@All Gisteren schoonouders verteld....leuk! De test gegeven met 3+ :D Ze reageerden heel blij!

Ik geloof dat iedereen de lijst wel bij wilt houden....handig is dan om de laatste die ik gemaakt heb in kleur, waarvan 7nov. op volgorde heeft gezet, om die te quoten en aan te passen....kleur blijft er dan wel in staan...je moet alleen de qoute weghalen...Heb er heel veel werk aan gehad :p
    Fijne dag allemaal...

13. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Ik wil het niet aankomend weekend maar het weekend daarop gaan vertellen. Mijn schoonouders wonen best ver van ons vandaan en dat weekend hadden we al afgesproken daar heen te gaan. Ben echt heel erg benieuwd. Ik denk dat ik die zondag dan ook even langs mijn ''pleegouders'' ga. Spannende tijd zeg!:)

Goed idee om de lijst nu zo te houden als die is. Leuk al die kleurtjes! :)

14. Miex77

Miex77 Nieuw lid

10 sep 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik weet sinds gisteren dat ik in verwachting ben van ons derde kindje. Totaal onverwacht. Ik moet het nog even laten landen, maar ben heel gelukkig dat dit ons is gegund. Toen ik gisteren voor de zoveelste keer de senseo aandeed zonder het koffiekopje eronder te zetten en ik voor de derde keer mijn autosleutels in de koelkast had gelegd :$, gingen alle alarmbellen rinkelen en heb ik een digitale test gekocht. Bij mijn andere zwangerschappen had ik mij hoofd ook in mijn bips zitten, vandaar dat ik dacht, ik ben zwanger... Ook had ik nog wat andere kwaaltjes en nu vallen de puzzelstukjes ook in elkaar.

Ik ben wel een beetje bang voor de reacties die komen gaan, want in maart van dit jaar ben ik bevallen van een zoontje, dus hij zal veertien maanden zijn als ik ga bevallen. Erg jong, dus het zal zwaar worden. Mijn andere zoontje is overigens nu ruim 2,5.
    Ik ben denk ik half mei uitgerekend. Ik hoop gezellig mee te kletsen hier.
    Groetjes,
    Miex

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom Miex! Hihihi, geweldig verhaal :)
    Er zit 13 maanden tussen mijn zoon en dochter, maar de 1ste is te vroeg geboren en de ander te laat, dus er zou zelfs maar 1 jaar tussen hebben gezeten. En weet je, het is geweldig! Lichamelijk was de 2de zwangerschap wel zwaar, maar ik vind het geweldig dat kleine leeftijdsverschil :)

16. Miex77

Miex77 Nieuw lid

10 sep 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hey Lucindalice,
    Wat leuk om te horen dat het geweldig is dat kleine leeftijdsverschil. Ik vind het weer zo spannend allemaal! Ook al is het de derde keer (eigenlijk vier, twee jaar geleden vmk), het lijkt iedere keer nog spannender. We hebben een hoop te doen de komende maanden. Er moeten wat kamertjes verbouwd en aangepast worden. Maar dat is alleen maar leuk.
    Ik begin al weer misselijk te worden trouwens, dat heb ik de afgelopen maanden niet gemist....
    Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miex, ik heb ook het idee dat het elke keer spannender wordt hoor... Dit is nu ook m'n vierde zwangerschap.
    Flinke verbouwing dus nog bij jullie :)
    Ik ben lichtjes misselijk, maar zodra ik ook maar mezelf ietsje weeïg voel eet ik wat, dat helpt gelukkig nog

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Gefeliciteerd Miex! Succes!

Vervelend dat je wat misselijk bent. Hopelijk valt het mee voor je. Ik ben nog totaal niet misselijk. 1e zwangerschap trouwens ook niet. Hopelijk blijft dat zo.

19. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Welkom miex , lekker mee kletsen :D
    Hier af en toe misselijk maar zo snel als het komt gaat het ook weer weg Gelukkig..

20. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    #600 soura, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    Jullie gaan als een speer! Welkom meix

Ik heb een zoontje van 9 maand. En ben nu ook weer zwanger. Gewoon niks van aantrekken hoor!

Hoe gaat het hier met iedereen. Nog exact een week en dan heb ik de eerste echo.. Kan niet wachten

De eerste zwangerschap, ging me man elke echo mee. Nu is hij zelfstandige en moet hij elke dag z'n winkel openen. Dus eens zien of ik nu ook in de avond een afspraak kan krijgen.

Slapen, dat gaat deze 2 dagen eigenlijk goed. Wel net zo moe wakker als de avond ervoor.

Is jullie buik ook net een ballon? Voelt echt alsof hij kan ontploffen

@ testen nou ik heb vandaag ook maar weer getest. Zo wat een prachtige test.... Hoe kan ik die plaatsen? Iemand een idee

Deel Deze Pagina