mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Welkom miex! En gefeliciteerd!

Hier gaat het goed. Mag nu lekker naar de tandarts:( pff wat heb ik daar een hekel aan.. verder vrij weinig kwaaltjes nog, klein beetje misselijk.
    Soura volgende week al! Super! Ik wacht nog op reactie van verloskundige. Denk dat het pas ergens half oktober word.

2. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Ha meiden, net alles bij gelezen met een pot thee:)

Ik lees veel herkenbare kwaaltjes...Gisteravond heb ik me zo rot gevoeld, buikkrampen ik werd er helemaal naar van. Vooral na het plassen voelde ik een soort kramp dat even aanhield. Nu gaat het wel weer maar omdat ik altijd heel gevoelig ben voor blaasontsteking (ook een keer opgenomen geweest met nierbekkenontsteking) ga ik vanmiddag toch maar even langs de huisarts.
    Ik heb het trouwens ook al 2 dagen koud! zat er vanmorgen over na te denken om de kachel aan te doen:)

Inmiddels hebben we besloten om het nieuws over 2 weken aan mijn ouders te gaan vertellen. We hebben een foto van de clear blue digitaal gemaakt en deze laat ik afdrukken als puzzel. Met de tekst 'in mei een kleintje erbij'. Mijn ouders mogen dan de puzzel gaan maken, ben benieuwd naar hun reactie hihi.

@Miex Van harte gefeliciteerd! en welkom hier!

3. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    #603 mama29, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    Ik doe mee dames

4. Miex77

Miex77 Nieuw lid

10 sep 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties en natuurlijk ook voor jullevalle felicitaties. Succes Hero bij de tandarts! Ik mag me morgen melden voor een behandeling. Mag je eigenlijk een verdoving als je zwanger bent?

5. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Tessa wat een leuke manier om te vertellen!
    Welkom mama 29 en gefelciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

Tandarts overleefd. Had geen verdoving nodig, was alleen een hoektand maken. Je zou het even aan de tandarts zelf moeten vragen of dat mag miex. Volgens mij wel alleen foto's maken niet of beschermd.
    Ik heb de middag vrij gekregen dus kan mooi het huissie even schoonmaken. Vriend komt morgen pas thuis dus vanavond even lekker de afstandsbediening voor mezelf hahaha:p.

Owja en dat koud hebben..daar heb ik ook last van. Loop al in winterjas buiten:$

6. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook een nieuwe kwaal bij.. moet er snachts wel 8 keer uit om heel nodig te plassen! Heb de afgelopen nachten ontzettend slecht geslapen, dus het was heel zwaar vanochtend met opstaan haha.

7. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hero87

Ik ben nu 4 weken en twee weken zwanger.

Hoe krijg je die leuke banner onder je berichten

8. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels zelf gevonden

9. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht

Ow leuk! Dan zijn tegelijk uitgerekend! Een paar pagina's terug staat de lijst, die kan je kopieren en jezelf er tussen zetten.
    Heb je al een afspraak bij de verloskundige?

10. djoon

djoon Niet meer actief

@welkom miex

@kwaaltjes, ik ben heel moe mja slaap slecht! Lig nu lekker in me bedje! En werk met kleine kinderen dus vannochtend was best zwaar en heb ook last van me rug:(

@hier, ik heb me aangemeld voor MvM en heb morgen een bel afspraak met mijn gyn:) ben benieuwd waneer ik mag komen!
    Verder was het echt gek om te zeggen tegen die vrouw van ja volgens mij ben ik in verwachting haha:)

11. djoon

djoon Niet meer actief

@tessa86, wat een leuke manier! Waar laat je dat doen?
    Ik wil denk ik een rompertje ofzo met opa en oma en dan vertellen! Maar waneer weet ik niet vl wil namelijk nog wachten!

12. djoon

djoon Niet meer actief

@mama29, leuk gefeliciteerd:) we schelen 1 dag haha:)

13. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Een rompertje is ook leuk! Ik zag op de site van prenatal leuke:)
    Foto puzzel kan gewoon bij de Hema, was ook niet duur €9.
    Mijn vriend heeft ook nog niet zo'n haast om het te vertellen hoor, hij zou best kunnen wachten tot 12 weken...Maar ik niet haha

14. djoon

djoon Niet meer actief

@tessa, leuk leuk:)
    Ja mijn vriend zijn standpunt staat nu nog muur vast;) haha maja ik ben ook nog maar 4 weken en 1 dag:)

15. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd!

Hier ook een hele opgezette buik, broeken zitten niet echt lekker meer.
    Verder ook heel erg pijn aan mijn borsten, misselijkheid valt mee tot nu toe.

Ik ga morgenvroeg toch nog een test doen, heb ze vandaag gekocht bij de kruidvat. Ik werd een btje onzeker van mijn laatste test, omdat die lichter was....hopen op een knaller morgenvroeg !

Ook ik heb het koud trouwens. Heb al een nieuwe winterjas besteld en een joggingpakken met band....heerlijk :) en dat nu al na 5 weken haha

16. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Ow heel verhaal getikt valt Internet weg..zo jammer weer.
    Maar 10 oktober mag ik voor de echo en 14 okt. Voor de intake. Hebben jullie daar ook 2 aparte afspraken voor? Heb maar op me werk verteld dat er een kies getrokken word en ik daarna nog op controle moet;).
    @jace waar heb je die joggingsbroeken vandaan? Ik ben me ook maar langzaam aan het oriënteren op broeken met banden.

17. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Hero87

Ik heb vanmorgen met de verloskundige gebeld en heb een afspraak voor 8 Oktober. Gelijk een afspraak van een uur met echo.

Wel spannend weer. Vorige zwangerschap mogelijk een depressie gehad en daarna een postnatale depressie, dus hopelijk iets meer begeleiding. Ik sta er zelf nu wel anders in dan 3 jaar geleden, dus misschien valt het allemaal mee.

Vandaag ook gelijk me aangemeld bij MvM.

groetjes

18. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Gefeliciteerd mama29. Ik hoop dat je nu idd wat meer begeleiding krijgt. Depressie is nooit leuk. Zeker als je niet kan genieten van je kleine.

Jace hoe gaat het met de netelroos?

Ik verga van de maagzuuuurrrr. Wat zou ik kunnen doen. Het brandt gewoon. En eten gaat ook niet goed. Help me

19. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Trouwens Super de meiden die zich hebben aangemeld voor MVM. Dat hebben wij in België helaas niet

20. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hey dames

Wat leuk om van iedereen zo op de hoogte te blijven
    Welkom trouwens nieuwe dames!

ik mag volgende week vrijdag een vroege echo komen doen:) omdat mijn cyclussen zo wisselend waren het afgelopen halfjaar en ik me best wel zorgen maak over die pijn snachts. Super fijn! hoop dat er echt al iets te zien is want als het vroeger is dan 6 weken dan kan dat niet toch? mijn banner loopt wss ook dus niet helemaal goed maar die pas ik na het bezoek aan de vk wel aan!

hier ook nog niet heel misselijk. af en toe een vlaag, maar met wat eten idd zo weer over. Wel fijn dat meer dat nog niet hebben want ik vroeg me al af of het bij mij niet te lang duurde voor het komt haha... waar je al niet op kan zitten wachten.

ik heb juist meer vlagen koud en bloedheet. zoals nu heb ik het steenkoud maar snachts steeds bloedheet hihi raar lijf zo met zo'n zwangerschap

Ik ga nog even werken..

fijne avond alvast

Deel Deze Pagina