mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hier weer thuis van het werk. Nu lekker twee dagen vrij :)

@jace ben benieuwd naar je testje morgen ochtend!
    @willemientje, fijn even een echo, ook dat je dan wat zekerder bent want die krampen zijn waardeloos s nachts!

Hier om 8.30 de echo en daarna gelijk de intake , dus das wel lekker:)

2. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @mama29
    Wat vervelend dat je bij je eerste zwangerschap depressie had! Ik hoop ook voor je dat het nu beter gaat.

Brandend maagzuur weet ik niks voor. Misschien even bij voedingscentrum kijken wat je wel mag? Ik heb er nog niet echt last van. Wel honger maar geen trek. Dan word ik een beetje misselijk. Verder best veel licht in me hoofd dus zal mezelf moeten dwingen om te eten.
    Slikken jullie ook foliumdingen? De vk had het er over en mijn schonezus had het over gravitamol ofzo? Wat moet ik nou slikken?

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Van davitamol heb je mamacompleet die kun je slikken gewoon bij elke drogist hebben ze het

4. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Yes Yes,

Ik heb de verloskundige gebeld en mag ook eerder!
    Nu 1-10 intake+echo:) en 21-10 termijn echo...

5. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    @Willemientje: Ik heb het ook soms zo koud, kan me dan echt niet verwarmen .. en dan heb ik ook momenten dat ik echt warm heb zoals je beschrijft :D maar denk dat het meer dan normaal is.. je lichaam is vollop aant werk dus gaat al je energie naar het maken van je beebje hé ;)

Ik heb daarjuist mijn tweede BN gehad bij de dokter, morgen de uitslag !! Maar de dokter was heel erg positief dus ben wel blij :)
    Hier in belgië heb je idd geen Mvm, vind ik wel spijtig anders had ik dit zeker gedaan!

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! :D

@Jace, hoe voel je je verder? Netelroos al wat gezakt? Hoop dat je morgen een knaller hebt!

@Tessa, Wat fijn dat je eerder kan! Twee aparte afspraken voor termijn echo is normaal geloof ik.

@Willemientje Fijn! Zeker omdat je erg ongerust bent, is het fijn als je wat eerder kan. Hopen op een goede echo!!

@Soura....jaaa nog een weekje...me too! :D Hopen op een goede echo!

@All....Hier verder prima! Rugpijn en pijn in de lies...das anders dan bij eerste zwangerschap. Nu de dagen aftellen tot de eerste echo! :p

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Sterr, ook van België? Leuk hè!

Ndnk. Ik kan echt niet wachten. Konden we maar thuis zo een apparaat gebruiken.... Zou ik elke dag een kijkje kunnen nemen.

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ Leeftijd? ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo

Oktober
    1 Tessa86
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 Intake vk

9. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ja gewoon een teken dat het goed zit daarbinnen...een seintje ofzo hihi...groene buikuitslag? :p:p

10. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo

Oktober
    1 Tessa86
    2 Jace 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 Intake vk

Hoi allemaal, mn info ook even compleet gemaakt! Probeer de verhalen goed bij te houden maar het zijn al aardig wat pagina's haha :D
    Hoop dat t goed gaat met jullie! Hier wel oke, erg moe van het werken... Gelukkig nog een dagje en dan 2 dagen vrij!

@brandend maagzuur, Rennie n idee?
    @buikkrampen, dat had ik een week geleden ook erg heftig, ook s nachts, maar is nu veel minder..

Daarentegen zo ie zo weinig klachten meer, had paar dagen geleden ook een erg opgeblazen gevoel en echt maagpijn, maar zodra ik at ging dat beter.. Verder nu geen klachten meer, wat je ook weer ongerust maakt. Op de moe-heid na dan, maar dat kan ook weer van het werken zijn! (altijd fijn onregelmatige diensten;))
    Maar we wachten maar in spanning af, nog een week precies tot de echo!

11. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 7nov12 intake

Oktober
    1 Tessa86
    2 Jace 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 Intake vk

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen bleek ik mijn broeken niet meer goed te passen. Ik heb al zo weinig kleding! Vanavond maar ff shoppen online en wat bestellen. Nu nog wel voor zorgen dat mensen niet zien dat ik positie kleding draag!

IK heb last van duizelingen en opvliegers! Misschien dat me bloeddruk weer wat laag is, was de vorige keren ook steeds zo. SOms wel 100/50 ofzo.

Echt snertweer! VInd het eerlijk gezegd ook wel weer gezellig. LEkker binnen met een kop thee :)

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hoi meiden!
    Alles goed met jullie?

Voor de meiden die ernaar vroegen : de netelroos is nog steeds hetzelfde. Ik slik nu elke dag een halve tablet (5mg) ipv om de dag een hele, gaat redelijk.
    Morgen naar de huisarts hè eens kijken of deze wél mee wilt denken.

@ test ik hoop ook op een knaller morgen? Misschien een stomme vraag, maar ik ben best bang voor een missed abortion ...wie is nog meer zo onzeker?

Hier is de joggingbroek die ik gekocht heb : Tricot broek puur katoen Zwangerschapskleding - Kiabi - 9,99

Ze hebben daarnog meer zwangerschapskleding en best goedkoop. Joggingbroek kost bv maar 10 euro. Ik heb die nu al gekocht omdat mijn buik zo opgezet is. Ik lijk soms wel al drie maanden zwanger ofzo . Hebben jullie daar ook last van??

Zo ik ga nog even rustig tv kijken en lekker op tijd naar bed. Heb het ijskoud al de hele dag!

14. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0

September
    13 Wondertjes 3e echo
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    2 Jace 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 termijnecho

15. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Normaal voel ik me altijd een beetje down als de herfst zich weer aankondigt, nu helemaal geen last van. Huispak aan, kaarsjes, pot thee...heerlijk:)

16. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    #636 Sterrr, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    hé meid, ja ik ben ook van belgië :D Heel leuk dat je een HCG bepaling krijgt, hier doen ze het toch standaard? tenzij je het echt niet wil natuurlijk :) Maar ik ken echt bijna niemand hier die het niet heeft gedaan bij een zwangerschap.

Wann heb jij je uitslag ?

Ik voel me verder prima, beetje menstruatie krampjes en ik heb zoooooveeeel honger!! :p

17. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vorige keer was ik hier steeds heel erg bang voor. Haalde mezelf allerlei rare verhalen in mijn hoofd (windeieren enzo...) De eerste 12 weken was ik gewoon NIET relax. Toen ik het hartje had zien kloppen op de echo, durfde ik een beetje blij te zijn! Pas met 13 weken werd ik echt blij en durfde ik te genieten!

Nu heb ik er gelukkig minder last van. Komt denk ik wel doordat ik al zo'n schitterend kereltje heb. Wat er ook gebeurd, dat mannetje pakken ze niet af :)

18. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ik ben ook best ongerust hoor jace.. Komt vast goed!

Nou heb ik dus weer vergeten wat ik allemaal wilde zeggen...:( mijn geheugen is een drama;) handig ook voor de klas! Haha

Nou fijne avond dan maar. Hopelijk heb ik morgen zinnigere reacties;)

Succes met je test morgen jace

19. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Hoi! Ik ben 21 jaar 9 mei uitgerekend en dit word ons eerste kindje! weet het geslacht nog niet,hihi. Groetjes!!

20. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Sterr, volgens mij ben je verkeerd. In België krijg je dat idd gelijk. Maar die hormonen. Hahah. Ik had vorige week maandag bloed laten trekken en ik had niet eens gevraagd hoeveel dat Het was. hij zei tussen 3 en 4 weken. Meer heb ik niet gevraagd, was al overdondert.

Ik sta niet op de lijst... Mag ik er ook op

Soura 2e kindje, ik denk begin mei met keizersnede. En ik wil zeker weten wat het wordt

Nou meiden een fijne avond. En wat is het koud.

Deel Deze Pagina