mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

Hier precies hetzelfde gevoel zoals hier boven. Ik denk gewoon, mocht het me niet gegund zijn dan is het zo. Ik heb ook een lieverd van een kleine.

Maar bij m'n eerst... Ooh ik huilde gewoon omdat ik dacht dat het fout zat. Ik zei telkens tegen m'n man: ik heb helemaal geen symptomen hahah, terwijl emotioneel zijn een symptoom is. Pas nadat ik hem voelde schoppen, was ik wat opgelucht.

2. djoon

djoon Niet meer actief

Ja ik ben ook heel bang! Maar denk ook klein beetje nuchter van als het niet goed is tsja dan ist zo!
    Maar dan ist nog steeds heel erg!
    Ik hoop dat we allemaal in mei een mooi gezond kindje mogen krijgen

3. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik kan mezelf gewoon niet indenken dat t weer mis gaat en ik weer met lege handen sta. Heb nu echt het gevoel 'het MOET' goed gaan! Zooo benieuwd naar de echo, dat we dan ook echt wat zien dan alleen een posi test:)

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Spannend! Ik hoop het ook voor ons allemaal dames!
    Ik heb vannacht goed geslapen op 1 x eruit voor plassen na:) geeft me wel goed gevoel dat ik snachts steeds een x moet plassen omdat ik dat voorheen echt nooit had!
    Ook wakker geworden met hele zere borsten, werd wakker op men buik en dat vinden ze blijkbaar niet meer zo prettig;)

Fijne dag weer dames

5. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Willemientje het is wat met onze symptomen he! Ik hoef niet altijd s nachts eruit eigenlijk. Plas wel overdag een stuk meer .

Zo nu klaarmaken voor naar de dokter. Wish me luck girls

6. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Goedemorgen!
    Ik was gisterenavond mega beroerd.. dus lag er vroeg in. En werd wakker met megaa dorst.. nu gaat het alweer stukken beter dus even hondje uitlaten en met frisse tegenzin naar het werk:p.
    @jace ben benieuwd naad je test. Ik ga er vandaag nog 1 halen. Die met weken indicator. Kan ik die ook gewoon in de avond doen?
    Lees nu je bericht pas. Heel veel succes bij de dokter! Hopelijk kan deze je beter helpen:)

7. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    He meiden ik wilde jullie mijn knal-test niet onthouden natuurlijk. Ben weer blij :D

Bijgevoegde bestanden:

8. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hero87 dankjewel. Ik hoop het ook!

Je kunt in principe alle testen s avonds doen en zeker als je al wat langer zwanger bent.... Maar ik doe zelf gewoon altijd s ochtends. Er zit dan toch meer van dat hcg in je urine als je s avonds doet moet je drie tot vier uur van te voren niet teveel drinken en niet plassen... Succes :)

9. djoon

djoon Niet meer actief

Ik moet altijd al veel plassen dus merk het niet:)

Ik heb vannacht ook redelijk geslapen:)

En vannochtend met clear blue getest en die zegt: 2-3 weken:) jeeehh

@jace, veel succes!!

10. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Okee dan wacht ik tot morgen ochtend.
    Moet zo de vk bellen om de intake afspraak te verzetten. Mijn vriend kan niet, en hij wil wel graag mee naar de afspraak. Hopelijk kan de afspraak op dezelfde dag als de echo.
    Mooie test jace! Ik zal morgen ochtend die van mij komen spammen:)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Mooi Jace en Djoon!!

Wilde vanochtend gaan testen, maar ben het gewoon glad vergeten :( Lekker suf...

12. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Goedemorgen

Ik wilde me ook aanmelden. Mijn datum is 19 mei als goed is. 31 jaar 2de kindje

13. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Ik wil graag ook in het lijstje

Ik ben 29 jaar, uitgerekend op 18 mei, 2e kindje, intake en 1e echo op 8 oktober.

Vanmorgen mijn positiekleding maar weer even uitgezocht, kleding is nog niet nodig maar moest toch echt mijn meegroeibh's weer aan. Zo last van mijn borsten, ze zijn alweer een cupmaat gegroeid.

liefs

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren en welkom!

@jace, een mooie knaller!

@hier, heerlijk geslapen maar ik moet er tegenwoordig 's nachts vaker uit om te plassen. Gisteravond nog tot laat bezig geweest met laminaat leggen (we zitten middenin een verbouwing). Zometeen weer verder en vanmiddag gaan we shoppen voor meubels.
    Gisteravond kreeg ik een appje met 'proficitat' hihi. De eerste in de familie weet het dus via zp. Vandaar de wijziging in mijn handtekening :) in ieder geval al iemand die erg blij is :D

Langzaamaan komen hier toch steeds meer luchtjes voorbij waar ik niet blij van word. Smeerworst, champignons, gesmolten kaas, pannekoeken en tomatensoep zijn dingen waar ik écht even voor omloop. Herkenbaar voor jullie?

15. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @stitch: Jeetje via Zp.. ik hoop het toch nog even stil te houden. En ben eigenlijk best makkelijk te herkennen aan mijn naam :S.

Maar goed ik ben zoo verstrooid bezig! vanmorgen hond uitlaten..laat ik de sleutels binnen in huis liggen:O gelukkig was buurman wakker dus kon de reserve gebruiken! En daarna loop ik de winkel binnen, tas vergeten. Tas pakken sta ik bij de kassa...Geen pinpas! geen idee waar die ligt en geen tijd meer om thuis te kijken! pfff dat herken ik niet echt van mezelf!

16. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hahaha jaaa lekker ochtendje zo op die manier haha...
    Ik ging laatst ook boodschappen doen zonder portemonnee en gisteren was ik de beslagkom ipv de ovenschaal aan het invetten haha..

@jace, mooie knaller meid!! Heerlijk heb je toch gelijk beter gevoel he:)

17. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik doe vanaf vandaag mee met MvM! Gelukkig een mooie test gehad!

Bijgevoegde bestanden:

18. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    stitch85 dat is raar dat iemand uit je familie je herkent?

Hero87; heel herkenbaar vanuit mijn vorige zwangerschap.

Bloem 4 dat is snel al meedoen, is toch vanaf 6 weken? maar super mooi toch die twee streepjes

Ben net even naar de winkels gelopen met mijn dochter, dat merk ik zeg. Mijn conditie lijkt ineens minder, en begin nu al last van mijn onderrug te krijgen.
    Ik duik straks mijn bed in, dan kan ik vanavond aan het werk zonder dat iemand merkt dat ik moe ben en kreupel wordt. HAHAHAHAH

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ja klopt. Volgens die vrouw zijn er tekorten aan zwangeren dus die 3 extra dagen waren ze ook al blij mee. En ik doe het graag :)

20. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ah! Nog meer kletsmogelijkheid :)

Ik kom me graag melden hier.

Ik ben 31 jaar, 2e kindje, 2e zwangerschap, uitgerekend rond 15 mei. De eerste echo is op 3 oktober.

Deel Deze Pagina