@ bloem4 mooooie test!! Hier vandaag heel weinig kwaaltjes.. vind het gewoon eng.. wel nog pijnlijke borsten en heb het koud.. maar ben helemaal niet misselijk waar is anderen over hoor.
Ik ga niet helemaal teruglezen, is me teveel werk. Jace: prachtige knaltest! Stitch: dat is balen zeg Hier op zp heb ik gelukkig geen bekenden zitten die meelezen en het dus kunnen weten. Bloem4: prachtige MvM test Ik hoop vrijdag zo'n mooie te krijgen.
Update : dokter gaat nogmaals uitzoeken bij de apotheek of ik deze tabletten kan slikken. Helemaal zeker weet je het natuurlijk nooit. Ze was iig heel lief en snapte de situatie. Ze vond het niet echt nodig om nu al vaker op controle bij de gyn te gaan. Ze zei als er iets mis is ziet de vk dat op de 13wk echo en dan stuurt zij me wel door. @MvM mij hebben ze nog steeds niet gebeld bloem. Ik ben benieuwd.....
Hoi allemaal, Effe kletsen hoor! Wauw! Wat een mooie knaltesten! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven. Ben vandaag niet zo misselijk als gister, wel HONGER!!! Oja, en vandaag eens een keer niet de autosleutels in de koelkast gelegd..... Maar mijn telefoon lag er wel in.... Er kwam ineens een beltoon uit de koelkast... Tjonge, word echt gek van mezelf, nu al.... En mijn zoontje van 2,5 vraagt zoveel aandacht, het lijkt wel alsof hij het nieuws al weet, haha! Nu ligt ie lekker te slapen, mijn andere zoontje ook, dus even heerlijk een momentje voor mezelf. Ben vanmorgen bij de tandarts geweest, en mijn tandvlees is er zeer ernstig aan toe, ontstoken. Nou, zei de tandarts, dat zijn echt nog de naweeën van je vorige zwangerschap. Uhm... Tja, heb toen gezegd dat ik in verwachting ben... Nou, mag gelijk iedere zes weken op controle komen. Ook wel weer goed natuurlijk om het extra in de gaten te houden. Ik ga volgende week trouwens de verloskundige bellen. Nog even een weekje om het nieuws goed tot ons door te laten dringen. Dat is nog niet helemaal gelukt. Nou, wazzie! Fijn om even lekker van me af te schrijven!
Hallo allemaal, Allereerst gefeliciteerd allemaal Ik ben Linda, 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Op 7 oktober moet ik voor het eerst naar de Vk voor intake + 1e echo. Mijn uitgerekende datum is 18 mei. Ik vindt het reuze spannend, kan niet wachten tot het 7 oktober is
ik stond gisteren ook bij de winkel zonder portomonee en had de meusli in de koelkast gezet. Vorige keer was ik ook al zo verstrooid. Welkom nieuwe zwangeren trouwens! Beiden ook het tweede kindje, leuk. Voor het overzichtje: ik mag 10 oktober voor het eerst naar de VK. Kan iemand mijn naam een andere kleur geven, dat lichte blauw is haast niet te lezen. Pff, vannacht gedroomd dat mijn dochtertje verdronken was, lag op haar buik in het bababadje. volgens de oppas kon ze goed alleen spelen, ik ging kijken in mijn droom en trof haar koud en stijf aan in bad.... Die heftige dromen had ik vorige keer ook zo. Ik kan er nog een beetje emotioneel aan worden als ik eraan terugdenk
ik heb ook binnenkort me eerste echoo jeeeh zo ff lijstje opzoeken ik mag idd pas meedoen met 6 weken. Ik voel niet zoveel alleen dat ik hele moeie ogen heb en rugpijn auw auw lastig werken met jonge kids Mja alles voor dit hele mooie doel!! Verder niet meer trek en niet meer plassen en vind ook nog geen dingen vies ofzo.
Jace wat fijn meis! hoop dat er nu een positief antwoord komt! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina hier mijn testjes
Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing 7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing! Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR] Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei ♡ Het wordt een verrassing September 13 Wondertjes 3e echo 16 Djoon MvM 17 Soura 1e echo 17 Noah 1e echo 17 Sterr 1e echo 19 Twiss 1e echo 20 Willemientje vroege echo 23 Eviii 1e echo + intake 25 Bloem 1e echo 26 Suzannev 1e echo 27 Djoon 1e echo Oktober 1 Tessa86 intake+ 1ste echo 2 Jace 1e echo 2 Lucindalice intake perinatoloog 7 LindalovesMo intake + 1e echo 10 Floortje 1e echo 10 Hero87 1e echo 14 Hero87 intake 21 Tessa86 termijnecho
Hoi meiden, Jeeetje wat veelmgeklets ik kan het niet eens bijhouden met werken erbij haha. Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames! Jace mooie test en fijn dat je je begrepen voelt en ze met je meedenken. Wat betreft de symptomen ben ik ook nog steeds erg onzeker hoor. Het enige wat ik nu heb is zere borsten en tepels verder niks. Ik denk steeds zal het wel goed zijn. Gelukkig vandaag 5 weken en nog maaaarrrr 4 weken en 1 dag tot de echo pfffff te lang haha
@muppet wat vervelend zeg zo'n droom ! Ik kan daar ook niet goed tegen. @ MvM ik ben net gebeld geworden. Volg week woensdag komt ze de test doen en dan mag ik mee doen als het goed is
Hoi allemaal Wat een gezelligheid hier Ik heb niet alle berichten gelezen, maar wil toch graag laten weten dat ik ook uitgerekend ben ik mei! En wel 8 mei. Het is onze eerste, dus ik heb nog geen idee wat ons te wachten staat. Wij genieten al samen van alles, ook al is het nog maar heel weinig
Trouwens, volgensmij is de lijst niet meer compleet? Zie steeds maar halve lijsten.... Mijn uitgerekende datum moet trouwens aangepast worden. Ik had eerst van eisprong gerekend, maar hoor steeds meer dat je dat niet helemaal kunt vertrouwen vanuit de temp methode. Dus dan toch maar laatste menstruatie aangehouden. Nieuwe bevaldatum wordt dan 12mei....
Goedemiddag allemaal, Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd! @Jace en Bloem...dat zijn mooie testen! @Jace volgens mij is de lijst aardig compleet hoor....en wie er nog niet op staat kan er bij @all.....kramp, lucht en diarree....wat een feest
@ndnk dat klopt, maar ik zag een paar keer dat mensen zichzelf erbij zetten en maar een 'halve' lijst deden quoten....of ik keek verkeerd natuurlijk @ hebben jullie al een idee welk geslacht jullie krijgen? Hoor vaak van moeders dat ze het wisten..... Hier totaal nog geen idee !
Floortje zag nu pas je berichtje had hem gemist hihi. Dankjewel. Hier overigens ook niet zoveel symptomen hoor.... Maarja onzeker zal ik toch blijven
Hi Dames! Ik zou me ook graag aansluiten Gister ontdekt dat ik zwanger ben en vermoedelijke bevaldatum is 22 mei Vind het zo spannend allemaal!
Welkom nieuwe mei mama's, en gefeliciteerd natuurlijk! Hier ook nauwelijks klachten tot nu toe, alleen nog wat moe... Maar niet extreem!