Floortje zolang als ik s ochtends een halve tablet slik gaat het. Elke ochtend tot nu toe word ik wakker met bulten. Helaas nog geen verbetering dus. Verder voel ik me wel écht zwanger en heb een hele opgezette buik! Ziet echt niet uit nu al..!
Ja he vind ik ook, borsten heb ik in het begin heel licht gevoeld, alleen wat last vd tepels, maar ook niet meer.. Maarja afwachten maar!
M'n positie-kleding is binnen , opzich nog best aardig eigenlijk... M'n moeder vond het iig mooi en me er erg zwanger uitzien
Thanks Djoon en Floortje! Idd nog heel onwerkelijk! Moest me vanmorgen inhouden er niet weer een test tegen aan te gooien En is ons eerste kindje dus loop als een kip zonder kop rond Mijn moeheid is vandaag in een keer wel helemaal weg en de krampen een stuk minder. Dat maakt me iets nerveus...dus morgen weer testen Heb wel wat nieuws.....spierpijn in mijn billen Nog meer die dat herkennen?
Jace, is toch juist leuk zo'n buikje! Ik kan miet wachten Vl vind me biik nog steeds het zelfde! Hij zegt ja je zet gwn je buik uit haha miss wil ik het gwn graag zien Trouwens afspraak gyn gaat niet door vl kan dan niet zucht! Dus hoop dat ze een andere dag kunnen waar vl ook kan! (Hij is veel weg voor werk) Geloof nog steeds niet dat het is gelukt on zw te worden! Want vl was toen alleen weekenden thuis dat weekend hebben we er goed gebruik van gemaakt en maandag eisprong gehad: Waaahh ik begin het een klein beetje te geloven! Meiden tis trouwens wel een leuke maand om te bevallen want we zijn dan hele zomer vrij he haha al aan gedacht?? Verder vandaag me clear blue test ingepakt sn aan lief gegeven haha hij moest er maar om lachen!
@ Djoon, ben alleen thuis, zal later m'n man eens vragen om een foto te maken (zonder m'n hoofd erop )
Inderdaad... Ik word al herkend hier, maar om nou met n foto erop te gaan staan vind ik niets Pffff, heb zon last van dat alles aan het verweken is, gaat nog wat worden...
Al mijn leggings zitten te strak!! Ook binnenkort ff bestelling doen Gefeli aan de nieuwe zwangere dames
Ooooh wat ben ik jaloers op jullie! Ik wil ook een buikje!! Hier alleen een klein ieniepienie bolletje zichtbaar, maar twijfel of ik dat ervoor ook al niet had haha. Heb ook al stiekem naar positiekleding gekeken maar ik durf het nog niet te kopen. Wil eerst een kloppend hartje zien op de echo en dan durf ik pas nieuwe kleding te kopen.
@Willemientje Ook in het onderwijs? Ik sta ook voor de klas. IK haal sinnds deze week ineens alle namen door elkaar. IK noem namen die er niets zijn in de groep! RAar!! @STich HErkend worden op internet.... raar! Beetje jammer dat je het zelf dan niet kan vertellen. Gelukkig is mijn nickname wel lekker vaag Vandaag op me werk erg me buik ingehouden, had het idee dat iedereen het doorhad! ALsof het op mijn voorhoofd staat geschreven MIjn zwangerschapskleren zijn uit de berging gehaald, weer even wat comfortabele broeken dragen. Vind het heerlijk die broeken met een band! Lekker warm in de winter IK heb overdag geen klachten. MAar in de avond stort ik in! MIsselijk en dood en doodmoe! TErwijl ik altijd zoveel energie had de laastte tijd in de avond. BEetje jammer. Vind het zooooooooooooo moeilijk om nog niets te zeggen. @Geurtjes IK vind veel dingen ook echt heel goor! Zo goor dat ik bijna over me nek ga. LUchtje van me man (beetje jammer...) bijvoorbeeld.
Ik ben door het spuiten van hormonen helaas wat kilo's aangekomen dus misschien zit mijn buikje ook wel verstopt achter de paar extra kilo's? Ja, misschien moet ik me maar aan die gedachte vasthouden haha Waarschijnlijk lach ik hier om over een aantal maanden en loop ik dan te puffen en kreunen omdat ik zo'n dikke buik heb haha