mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Okee ik zal even de huisarts contacten:)

Hier vooral de borsten die zeer doen en mijn hoofd die rommelig is. verder valt het relatief mee. Ja mijn buik voel ik wel maar niet extreem ofzo. en geurtjes.. ook niet echt nog. Ben benieuwd wanneer dat komt..

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, ja handig he die uitjes? ;)
    Ik had die van mij gepland nog voordat ik wist dat ik zwanger was...tjsa...niets aan te doen! Wel ook super leuk moment om te vertellen :)

Welke vitamine ga je halen?
    Volgens mij kunnen die tabletten prima (homeopatisch) maar bel idd voor de zekerheid je HA even...dan weet je het zeker.

3. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me al drie keer aangemeld voor de lijst, maar komt volgens mij niet goed over.

mama29 zwanger van 2e kindje uitgerekend 18 mei 2014,

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    @susannev: eng he ineens na de seks afscheiding.. ik had na het klussen twee weken geleden ook ineens bij afvegen wat bloed. Schrok me helemaal de blubber maar waarschijnlijk een gesprongen adertje. Heb tegen mn vriend gezegd dat ik niet weer die paniek wil dus mag ie pas na de eerste echo weer;)

5. mook

mook Lid

6 jan 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoooi,
    mag ik ook bij het lijstje?
    Ik ben 24 jaar, 1e kindje, juni ma, 14 mei uitgerekend, maandag 9 sep, hcg 1352 en vrijdag mag ik weer testen op hcg, echo nog niet bekend.
    Groetjes en iedereen heel veel genieten iih!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Even een tip mbt de borstencreme, niet je tepels en tepelhof insmeren hoor!

Ik zit alweer op de revalidatie, erg onrustige nacht gehad. Was het maar vast morgenmiddag, weekend!!!

7. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Ik lees veel die nog niet veel kwaaltjes hebben,, hier valt het ook wel mee. Moest vanochtend wel kokhalzen bij mijn zelfgemaakte brood, haha.

Gelukkig hier geen bedrijfsuitjes in het verschiet ! Moet wel veel werken de komende tijd omdat mijn baas op vakantie gaat... Minder

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Vervelend lucindalice zo'n onrustige nacht.. hopelijk slaap je vannacht beter!

Hahaha jace, van je eigen gemaakte brood kokhalzen was t zo erg:p

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha..arme Jace!
    Ik heb ook nog weinig kwaaltjes hoor!
    Ben gewoon snel moe...moet heel heel heel veel plassen en mijn onderrug zeurt een beetje. Alleen die krampen...die vind ik eng :(

10. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    @lucindalice hoezo mag je de borstencreme niet op je tepels smeren?? Kan dat kwaad?

11. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie al actief! Ben vandaag 1 dagje vrij en ik ben al een uur aan het vechten om me bed uit te komen maar me bed wint steeds :(

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hahaha normaal vind ik dat brood heeeeerlijk hihihi maar vandaag ieeeeee!

13. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    @samsie: Ik wist ook nog niet dat ik zwanger was bij het organiseren van het uitje! Ik had ook al stoer vermeld dat ik ABSOLUUT niet de bob ga spelen...hahaha! nu wel dus. Ik ga het vlak voor het uitje wel vertellen. Het is dan nog wel voor de echo maar ja, we zien wel.
    Ik weet nog niet welke ik ga halen. Ik ga zo richting kruidvat en hoorde van mijn schoonzus dat ik Gravitamol ofzo moet hebben.

14. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Ik heb "zwanger zijn" van bloem als vitamine.
    En in het voortraject heb ik "puur mama" van vsm geslikt.

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    @Hero...hier precies hetzelfde ;) Naja...nu niets meer aan te doen. Ik loop me hier vandaag ook al in de meest onmogelijke bochten te wringen aangezien we vanavond gaan karten en borrelen. Ben met de auto dus moet bob zijn en heb last van mijn rug (wat opzich geen leugen is) ;)

@Suzannev....puur mama is toch ook voor als je zwanger bent?

Pff wat een keuzes...nu al! :)

16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    Mama29 ○Leeftijd? ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    [/I]
    16 Djoon MvM
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 Djoon 1e echo

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    7 LindalovesMo intake + 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 termijnecho

17. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Voel je vrij om er zelf ook een initiatief in te nemen....maar bij deze...graag gedaan! En nu mis ik nog je leeftijd...

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Mag ik er ook bij?
    Samsie - 27 jaar- 1e kindje- uitgerekend 22 mei

15 oktober intake VK+echo

Thanks! :)

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! :D

@all....hoe staat het hier? Ik lees al van alles over kwaaltjes, ontbreken daarvan etc. We hebben een grote groep, dus het is voor mij onmogelijk om op iedereen te reageren! ;)

@Hier....zenuwachtig, angst voeren hier op het moment de hoofdtoon...afwachten maar, meer kan ik niet doen..◇Nog 5 dagen tot de eerste echo!

20. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ndnk; da's al bijna!! Spannend he!! Moet je vroeg op de dag of heel de dag nagelbijten?

Hier erg last van mn darmen. Dat ik soms bijna niet naar de wc kan en soms kost het me juist geen enkele moeite bah :(

Deel Deze Pagina