mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ SuzanneV, dan worden ze week en stel dat je bv wilt gaan geven, dan wordt dat erg pijnlijk

Hier erg verdrietig en ongerust vandaag, een vriendin (april 2014 uitgerekend) heeft vandaag waarschijnlijk n miskraam..... Ben n beetje ontzet daardoor :(... Het zal wel psychisch zijn en heb nu ook buikpijn en rugpijn :(

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ingelijst :D
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    16 Djoon MvM
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 Djoon 1e echo

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    7 LindalovesMo intake + 1e echo
    8 Mama29 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 termijnecho

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hey hoi, jij was hier in het begin van dit topic ook toch? Leuk weer iets van je te lezen...je bent nu ook ingelijst :p En meelezen lijkt mij prima...hoewel meekletsen ook gezellig is ;)

@Mama29...omdat ik de aangepaste lijst van djoon niet kon quoten, heb ik je er weer tussen gezet...8 oktober was je afspraak toch?

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ingelijst :D
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    16 Djoon MvM
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 Djoon 1e echo

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    1 Bloomy 1e echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    7 LindalovesMo intake + 1e echo
    8 Mama29 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 termijnecho

5. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    @NdNk: Thanx voor het inlijsten haha. Ja klopt was ik in het begin hiero. Ik klets graag wel mee maar zowel overdag op mijn werk als savonds thuis ben ik druk bezet tegenwoordig dus vandaar dat ik niet altijd gauw kan reageren.

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    He bah wat naar! Logisch dat je daar ontzet van raakt....zeker nu je zelf zwanger bent komt zoiets akelig dichtbij. Rugpijn hebben heel veel zwangere vrouwen last van. Wanneer je echt heftige buikkrampen hebt met daarbij bloedverlies, zou ik me pas ongerust gaan maken!

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ndnk; super dat je die lijst zo doet!:D

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ NdNk, dankje voor je reactie... Vorige ronde had ik zelf ook n vmk, denk dat ik daarom wellicht extra ongerust ben... Hopelijk zijn het gewoon m'n darmen en m'n gammele bekken...
    *zen zen zen*

9. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Kunnen jullie onder het werk berichtjes sturen? Of vandaag vrij?
    Ik net en lig al lekker in bed hihi!
    De meesten hebben toch niet heel veel kwalen gelukkig voelde me al een uitzondering. Heb vooral zere borsten, iemand zei al alsof ze bont en blauw voelen, blauw zijn ze ook door de aders. Maar niks te klagen!
    Mijn broek zit ook wat strak. Nog 4 weken tot de echo!

Waarom mag je je tepels niet insmeren? Ivm borstvoeding?

10. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ochjeee wat naar, logisch dat je dat voelt dat zet je dan weer even met beide benen op de grond, bah!

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @lucindalice, wat naar van je vriendin. Weet ze al dat je zwanger bent? Anders word het misschien wel moeilijk voor jou om het haar te vertellen... Hopelijk is het bij jou niets ernstigs, en komt het nu gewoon door je angsten. Als je het niet vertrouwt gewoon je vk bellen of de gyn...
    Mijn vriendin is nu 14 weken zwanger van haar eerste, na 1 vmk en 1 mk en na bijna twee jaar proberen. Ondertussen ben ik voor de tweede keer zwanger. Zie er tegenop om het haar te vertellen, zeker omdat ze zo onvoorstelbaar kan reageren....

@klachten, erg weinig zelfs vandaag. Ben vanochtend al naar het strandhuisje gelopen om met een volle rugzak en twee big shoppers afgeladen vol terug de duinen over te lopen... Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap met 7 weken niet hoeven te doen.
    Over darmen gesproken, ik heb zoveel last van obstipatie, ben alweer drie weken elke dag aan de laxeermiddelen.... :(

@floortje28, is het bloeden gestopt bij je? Je tepels en tepelhof worden zacht door het insmeren. Als je bv gaat geven zijn ze eerder schraal, eerder kans op kloven enz. Als baby eenmaal geboren is, is het ook beter om je tepels en tepelhoven niet te wassen met zeep. Ook voor je huid, maar ook voor de geur.

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een dag vandaag. Niet vooruit te branden!! Had hier vorige keer ook erg last van, tot 14 weken. Was al optimistisch geweest dat ik het nog niet had gehad. Gelukkig slaapt me kereltje vandaag goed, kon ik ook even gaan liggen.
    Alleen het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft.... kan ik ff niets aan doen.

Heb vandaag een zwangerschapsbroek gekocht. Zit heerlijk! Kostte wel wat, maar goed daar ga ik nog lang gebruik van maken :)
    Geprobeerd om nog wat shitjes te vinden die mijn buik verbloemen. De laatste week wordt het echt weer meer opvallend. Maar het werd er alleen maar erger door. HEt leek dan net alsof ik heel hard probeerde om die buik te verbergen terwijl het gewoon giga mislukte haha.

13. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zelfgemaakt brood
    IK maak ook altijd zelf brood, met een bbroodbakmachine. VOrige zwangerschap kon ik dat de eerste maanden echt niet verdragen!!! GAaaaadver dacht ik echt :D
    NNU heb ik er nog geen last van gelukkig.

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hier vrij vandaag:) heerlijk!

7nov; heerlijk he zo'n broek! Beter dan te strak zittende broeken da's niks.

Lucindalice: wat vreselijk voor je vriendin:( dan sta je echt ineens weer met beide benen op de grond. En besef je weer wat voor wonder het is..

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Thnx, zit te twijfelen of ik mezelf er ook op moet zetten..;) Eigenlijk wilik og even wachten tot de echo!

Al gewerkt, maar alleen vanmorgen ;)

Zo hier ook! Nergens zin in...zooi in huis...bleghh

@ Lucindalice Waarschijnlijk wel...maar ik begrijp je angst...hiervoor een ma gehad...in juli gecurreteerd en nu weer zwanger...stress all over...en soms dat nare gevoel: het gaat vast weer mis :(

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb dat ook! Al moet ik zeggen dat ik uiteindelijk wel vaak binnen een half uurtje in slaap kan vallen. Helaas wordt ik twee uur later wakker omdat ik moet plassen...en dat zo'n 3 a 4 keer per nacht;)

Vandaag heb ik wel behoorlijk last van mijn rug...en krampen waardoor ik me gelijk zorgen maak :(

Mijn buik is ook zo ontzettend opgezet dat ik even snel de H&M ben ingehopt om een positie legging/tregging te halen. Zit hemels lekker! alleen bij het lopen zakt ie af...maar ach...ik heb een kantoorbaan :p Vrouw bij de kassa stond me wel stom aan te kijken aangezien je het haast niet ziet...maar ik het vooral gewoon voel :)

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    @lucindalice,...Jemig wat rot! Dan sta je wel weer even met beide benen op de grond kan ik me voorstellen!

18. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Als ik het allemaal zo hoor loopt mijn buikgroei flink achter haha;)

Vervelend lucindalice:( mijn vriendin heeft vorig jaar een mk gehad en het is zo in en in triest als een kindje zo gewenst is. Sterkte ermee.

Wat betreft de verf op men werk. We gebruiken enkel acryl dus verf op waterbasis. Dus daar zitten niet echt slechte stoffen in. De klei is wel stofveroorzakend die slecht is voor je luchtwegen. Ik weet niet of het slecht is voor de baby. Ga volg week vrijdag naar vk dus dan kan ik het vragen allemaal. Heb geen collega in mijn vakgebied die al zwanger is geweest dus dat gaat niet helaas. Zit tussen oude mannen en jonge meiden

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Samsie, maf dat die kassavrouw je zo aankijkt ;)
    Hopelijk zijn je krampen en rugpijn snel weg

@ 7nov, dan ga je vesten dragen, dat verbloemt je buikie :)

@ NdNk, wat naar dat jij het ook eens mee hebt moeten maken :(...ik snap dat je soms dan ook weer stress ervaart nu :(
    Maar we gaan voor gezonde kindjes in mei 2014 :), positieve gedachten :)

@ Evii, lekker van je dagje genoten?

@ Stitch, zo zeg, je bent al druk in de weer geweest met je big shoppers!
    Zo zeg :(, jouw vriendin wacht ook al lang :(, ik snap dat het vertellen lastig voor je is :(...
    Mijn vriendin weet al dat ik zwanger ben, we waren al zo blij dat we onze kindjes weer samen in de klas komen. Hoop zo dat het toch nog goed zit bij haar, vanavond of morgen bel ik haar nog even om te steunen

20. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Hee meiden,

ik zou me ook willen toevoegen bij jullie!
    Ben 26 jaar.
    Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger..
    Uitgerekend op 18 mei 2014
    Eerste echo 7 oktober
    Intake 21 oktober..

Ben wel heel zenuwachtig voor de echo..
    in mei jl. kwam ik er achter dat ik zwanger was.
    Bij de eerste echo kwamen we er achter dat het een leeg vruchtzakje was..
    Dus wil nu wel heel vrolijk zijn maar toch ben ik ook bang dat het weer het zelfde word..

Ik heb nu wel meer symptomen dan de vorige keer.
    Heb veel last van brandend maagzuur en ben geregeld misselijk.
    Ook word ik misselijk als ik niet op tijd eet, heb last van me borsten en ben veel moe maar kan niet in slaap komen...

De vorige keer was ik alleen moe en had ik last van me borsten...

Nou hoop dat jullie me willen toevoegen. Thanxxx

Liefs

Deel Deze Pagina