@ Willemientje, dankje Maar wellicht kun je beter even nu al bellen ipv wachten... Stel dat er toch niets in de haak is, dan kun je dat beter nu oplossen ipv over n week pas...
Ingelijst Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing 7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing! Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR] Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing September 13 Wondertjes 3e echo 16 Djoon MvM 17 Soura 1e echo 17 Noah 1e echo 17 Sterr 1e echo 19 Twiss 1e echo 20 Willemientje vroege echo 23 Eviii 1e echo + intake 25 Bloem 1e echo 26 Suzannev 1e echo 27 Djoon 1e echo Oktober 1 Tessa86 intake+ 1ste echo 1 Bloomy 1e echo 2 Jace 1e echo 2 Lucindalice intake perinatoloog 7 LindalovesMo intake + 1e echo 7 Love and Hope 1e echo 8 Mama29 1e echo 10 Floortje 1e echo 10 Hero87 1e echo 14 Hero87 intake 21 Tessa86 termijnecho 21 Live and Hope Intake vk
Lindalovesmo, ja ik kom ook slecht in slaap maar de laatste avond ging goed! Mama29, jaa hier ook een 18mei! Ben heel benieuwd @hier, pff vandaag was wel moeilijk om me mond te houden moet hele dag werken en me rug was zo gebroken dus ik zo oow ik kan niet veel tillen heb zo'n last zeggen ze allemaal moet je ongesteld worden! Dus ik zo mmmm denk het
@Samsie hoe kun je meerdere quotes weergeven? Bij mij lukt dat niet dan geeft ie de oorspronkelijke plaatse niet weer
Hahaha djoon.. gelukkig niet ongi worden... moeilijk he om dan je mond te houden he.. is echt killing Ik heb een rustig dagje gehad lucindalice, beetje huishouden gedaan maar werd steeds misselijk als ik wat deed.. dus beetje op het gemakje gedaan
Ehhh bloedverlies?? dat was ik niet, hopelijk kun je niet in de toekomst kijken haha. Thnx voor de tepel-tip
Ik ben voor het eerst misselijk nu, voelt goed wat meer symptomen! Nooit gedacht dat ik blij zou worden van misselijkheid haha
Hallo dames, was ik weer ff, heb vanmiddag een echo gehad... Ze konden niet veel zien maar was wel iets wat wit/grijs was en in 2 delen en meestal betekent dat, dat je zwanger bent... Helaas kan het ook zo zijn dat ik mega ongi moet worden! Over 2 weken weer een echo, ben heel erg benieuwd maar weinig zin om nog 2 weken in spanning te zitten! Ik ben dan 7 weken... Dacht ff een update!
@djoon ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder. En ook flink last van mijn onderrug maar vooral als ik lang sta ( werk in een winkel) . Weet niet of het daardoor komt? @lucindalice wat erg van je vriendin zeg. Ik hoop dat alles tóch goed blijft gaan bij haar. En probeer ( ik weet het, is moeilijk) positief te blijven @juli hoeveel weken ben je nu? Ik hoop dat er over twee weken meer te zien is!!
Jeetje Juli, er is dus nog wel hoop!! Wat een spanning om twee weken te moeten wachten...waarom twee en waarom niet 1 week?! Ik hoop dat je een super echo hebt!!!
@ Djoon, neee niet ongi worden! Maar goed, laat ze op je werk maar denken @ Juli, dankje voor je update, spannend zeg... Hoe voel je je eronder? Goedzo, lekker rustig aan Evii @ Floortje, gek he? Dat je soms blij kunt zijn met misselijkheid Mijn baarmoeder ligt ook wat gekanteld, maar volgens mij maakt dat niet uit, groeit straks wel recht
@ Floortje, ja gaat wel hier, zit lekker op de bank... Erg moe van de dag, soms ook n vlaagje misselijkheid en dan neem ik weer direct n hap ergens van. Tot nu toe helpt dAt gelukkig Ik zou graAg in n warm bad willen stappen, maar helaas is dat niet zo goed bij n prille zwangerschap...
Ja heerlijk zo'n warm bad, ik had ook al gelezen dat je dit beter niet kunt doen. Ik had er ook wel zin in komt ook door het weer. Vanaf wanneer mag het weer?