mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Willemientje, dankje
    Maar wellicht kun je beter even nu al bellen ipv wachten... Stel dat er toch niets in de haak is, dan kun je dat beter nu oplossen ipv over n week pas...

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ingelijst :D
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR]
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing

Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    13 Wondertjes 3e echo
    16 Djoon MvM
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 Djoon 1e echo

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    1 Bloomy 1e echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    7 LindalovesMo intake + 1e echo
    7 Love and Hope 1e echo
    8 Mama29 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    21 Tessa86 termijnecho
    21 Live and Hope Intake vk

3. djoon

djoon Niet meer actief

Lindalovesmo, ja ik kom ook slecht in slaap maar de laatste avond ging goed!

Mama29, jaa hier ook een 18mei! Ben heel benieuwd:)

@hier, pff vandaag was wel moeilijk om me mond te houden moet hele dag werken en me rug was zo gebroken:( dus ik zo oow ik kan niet veel tillen heb zo'n last zeggen ze allemaal moet je ongesteld worden! Dus ik zo mmmm denk het;)

4. djoon

djoon Niet meer actief

@lucindaloce, aaah wat intzettend erg:( echt niet leuk:( snap dt je nu zelf ook beetje bang ben:(

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Samsie hoe kun je meerdere quotes weergeven? Bij mij lukt dat niet dan geeft ie de oorspronkelijke plaatse niet weer :(

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hahaha djoon.. gelukkig niet ongi worden... moeilijk he om dan je mond te houden he.. is echt killing ;)

Ik heb een rustig dagje gehad lucindalice, beetje huishouden gedaan maar werd steeds misselijk als ik wat deed.. dus beetje op het gemakje gedaan:)

7. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehhh bloedverlies??:$ dat was ik niet, hopelijk kun je niet in de toekomst kijken haha. Thnx voor de tepel-tip

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor het eerst misselijk nu, voelt goed wat meer symptomen! Nooit gedacht dat ik blij zou worden van misselijkheid haha

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

was ik weer ff, heb vanmiddag een echo gehad...
    Ze konden niet veel zien maar was wel iets wat wit/grijs was en in 2 delen en meestal betekent dat, dat je zwanger bent...
    Helaas kan het ook zo zijn dat ik mega ongi moet worden!
    Over 2 weken weer een echo, ben heel erg benieuwd maar weinig zin om nog 2 weken in spanning te zitten!
    Ik ben dan 7 weken...

Dacht ff een update!

10. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @djoon ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder. En ook flink last van mijn onderrug maar vooral als ik lang sta ( werk in een winkel) . Weet niet of het daardoor komt?

@lucindalice wat erg van je vriendin zeg. Ik hoop dat alles tóch goed blijft gaan bij haar. En probeer ( ik weet het, is moeilijk) positief te blijven

@juli hoeveel weken ben je nu? Ik hoop dat er over twee weken meer te zien is!!

11. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    O juli ik zie het nu in je banner. Sorry. Ik hooP dat t goed gaat!

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Jeetje Juli, er is dus nog wel hoop!! Wat een spanning om twee weken te moeten wachten...waarom twee en waarom niet 1 week?! Ik hoop dat je een super echo hebt!!!

13. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Jeetje juli.. ik hoop dat je over twee weken een prachtige echo hebt.. killing zeg zo lang wachten:(

14. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt helemaal. Leuk leuk leuk

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Djoon, neee niet ongi worden! Maar goed, laat ze op je werk maar denken ;)

@ Juli, dankje voor je update, spannend zeg... Hoe voel je je eronder?

Goedzo, lekker rustig aan Evii :)

@ Floortje, gek he? Dat je soms blij kunt zijn met misselijkheid ;)

Mijn baarmoeder ligt ook wat gekanteld, maar volgens mij maakt dat niet uit, groeit straks wel recht :)

16. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arme Juli wat een onzekerheid! Heb je geen bloedverlies meer? Ik duim nog steeds voor jullie!

17. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel gek haha, net gegeten nu gaat het beter. Hoe is het met jou?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Floortje, ja gaat wel hier, zit lekker op de bank... Erg moe van de dag, soms ook n vlaagje misselijkheid en dan neem ik weer direct n hap ergens van. Tot nu toe helpt dAt gelukkig :)
    Ik zou graAg in n warm bad willen stappen, maar helaas is dat niet zo goed bij n prille zwangerschap...

19. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heerlijk zo'n warm bad, ik had ook al gelezen dat je dit beter niet kunt doen. Ik had er ook wel zin in komt ook door het weer. Vanaf wanneer mag het weer?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Volgens mij als je de 12 weken ofzo voorbij bent? FF googlen...

Deel Deze Pagina