Ik ben opzich ook niet misselijk! Maar merk wel dat ik echt op tijd moet eten. Heb vanavond een paar uurtjes gewerkt. Om 15.45 uur 1 broodje gegeten en 18 uur 1 broodje gegeten. Ik kwam net om half 9 thuis en moest bijna overgeven van de misselijkheid door de lege maag terwijl ik opzich niet zo heel lang ervoor nog wat gegeten heb. Man zei al.. onze baby wordt een vreetmonster, eist nu ook al de aandacht op door op tijd voedsel te willen
Lieve meiden, Heel erg bedankt..! Jullie ook allemaal gefeliciteerd uiteraard. En een goede zwangerschap gewenst.. Soura.. Nee.. dit is mijn tweede. Ik heb een dochter van 7 jaar.. 7nov12.. jaaa heel spannend.. Als ik ff wat meer tijd heb, ga ik mee kletsen!! Ik lees in ieder geval mee!! Liefs!
Hier vanavond ook een etentje gehad. Viel gelukkig mee , had het anders verwacht nu zo lekker slapen. Mn vriend wil weer eens 'klussen' maar ik durf niet na die twee druppels bloed van toen maarja kan hem ook niet steeds teleurstellen..
Evii lastig he. Ik heb een man die vaak zelf erg moe is en eigenlijk niet vaak aandringt. Dus daar heb ik niet zo'n last van. Maar op den duur is dat ook niet leuk, want erg vaak komt ie niet meer naar me toe uit zichzelf... Ach, het is ook nooit goed he
Toch blijft het gek om helemaal zonder kwaaltjes op te staan vind ik.... Vanndaag liet ons zoontje ons uitslapen!!!! Het was 7.45
@Bloem: ik herken wat je zegt, ook ik ben op zich niet echt supermisselijk maar ik moet gewoon op tijd mijn eten binnen hebben.. anders kan ik ineens echt zooo mottig worden pfff!! Heb het wel smorgens ook dat ik wakker kan worden door de mottigheid en kan me dan echt niet meer goed leggen !! Op gebied van sex komt er hier ook niet veel van in huis maar vriendlief vind het tot nu toe niet erg.. we zijn ook niet gewoon van voor de zwangerschap elke dag te sexen hoor. trouwens, buiten gemeenschap zijn er nog leuke dingen die je kan doen tijdens je zwangerschap.. de eerste 12weken wil ik geen sex gewoon omdat ik veel te veel schrik heb door mijn 2miskramen in het verleden (gyn zei me ook dat het beter is dat ik wacht tot de eerste goede echo ) Moet deze middag gaan eten bij mijn papa, hopelijk is het iets dat ik mag eten of het gaat een klein probleempje worden
Ohh meiden, vanochtend na de ontlasting weer raak hoor. Afscheiding was weer niet wit maar roze bruinige gloed erover. Wat moet ik hier nu mee?
Floortje. Niet leuk , maar zolang je geen krampen hebt en het niet echt rood is, zou er niks aan de hand zijn ( zeggen ze) . ik hoop voor je dat het niet meer word. Kan me voorstellen dat je bang word ervan!
Nee het lijkt vermengt te zijn met witte afscheiding zeg maar. Ja wel bezorgd bah. Ben gister wel heel druk geweest en ook getild en de avond ervoor ook. Misschien komt het daardoor?
@Floortje ALs je je zorgen maakt kun je altijd even bellen met de verloskundige. Dan stellen ze even wat vragen en kunnen ze zeggen wat je evt moet doen. Vorigezwangerschap had ik ook rozige/bruinige afscheiding, rond de 6 weken. Dat heeft ongeveer een week geduurd. SOms een dag niet en dan weer wel. IK heb na een paar dagen met me vk overlegd. Daardoor was ik heel erg gerustgesteld. Dus schroom niet om ff te bellen hoor.
Floortje ben het met 7nov eens. Als je het echt niet vertrouwd en je zorgen maakt morgen toch even bellen hoor
Dankje voor de tip! Ik wacht vandaag nog af want wil ze niet op zondag bellen. Als ik het morgen nog heb ga ik even bellen. Ben er op zich wel rustig onder want het gaat zoals het gaat maar toch pieker ik er stiekem ook wel over
He Dames, Ik sluit me graag bij jullie aan! Vrijdag een test gedaan en die was positief Gisteren nog een keer en een veel duidelijker streepje! Ga deze week nog een keertje een CB doen, gewoon omdat het leuk is! Ben 27 en het is ons eerste kindje! In de 7e ronde nu dus zwanger! Vind het echt helemaal geweldig, net als me vriend Maar natuurlijk ook wel erg spannend! Gaat alles wel goed? Is het gezond enz.enz. Maar daarin ben ik vast niet de enige! Morgen maar eens bellen naar de verloskundigepraktijk voor een afspraak en dan wachten.....
Hallo allemaal, Ook ik kom me hier melden. Ik heb ook vrijdag getest en hij was al bijna gelijk positief Het begint nu pas een beetje te landen. Als ik het zelf bereken, dan zou ik op 24 mei 2014 uitgerekend zijn. Ik ben 25, dit wordt ons eerste kindje en we zijn in de eerste ronde gelijk zwanger geraakt. Grote verrassing dus! Ook ik ga morgen maar eens bellen met de verloskundigepraktijk en dan hopen dat we snel terecht kunnen. Ik ga zo eens even wat teruglezen van dit topic
Gefeliciteerd nieuwe dames, wees welkom. @floortje; ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het zou kunnen dat je baarmoeder groter wordt en er daardoor een klein bloedvaatje knapt. Dit kan helemaal geen kwaad. Maar het kan nooit kwaad om even met de verloskundige te bellen, ben het helemaal eens met de voorgaande dames. Hier vandaag minder klachten, ik voel me ook niet zo zwanger dan de vorige keer. Toen had ik gelijk een gevoel dat het goed was. Nu veel onzekerheid of het wel goed gaat. Misschien ook wel gewoon spanning, ik weet het niet. liefs
@nieuwe dames welkom en van harte gefeliciteerd! @mama29 ik heb ook de ene dag meer klachten dan de andere dag. Vandaag halve huis gepoetst zelfs, dus gaat redelijk goed vandaag. Maar ik heb dan ook altijd het gevoel alsof ik niet zwanger ben ofzo haha. Vind het sowieso allemaal erg onwerkelijk
Lief jullie berichtjes stelt me wel wat gerust, afwachten maar even ik houd jullie op de hoogte, doe vandaag lekker rustig aan. Hoe is het met de andere meiden? En Jace met jou en medicatie en pijn?
Ik had echt niet verwacht dat men broeken zo snel vervelend gingen zitten. Loop bijna continu met knoop los nu dus draag veel wijde shirtjes. Deze week ff broek groter bestellen want voor positiekleding vind ik het te vroeg Welkom en gefeli nieuwe dames Heb btw geen zin in werken deze week! Zou willen dat het vrijdag was!