Mijn cyclus is wel gevolgd middels echo's maar verder wel spontaan zwanger inderdaad! Geen idee, als ik het opzoek op internet vind ik allerlei verschillende antwoorden! Ik wacht het maar gewoon even rustig af!
Mooie testen jace! Je kan er niet meer omheen hihi Oh jeetje juli, zou vanmiddag gewoon nog een keer testen. . Dat is schrikken zeg vooral als je hem donkerder verwacht!
Pff, net ClearBlue en Test-Point opgehaald...Test-Point ook weer negatief maar Clearblue geeft aan Zwanger 1-2 weken!!! Vriendlief direct foto gestuurd via Whatsapp en hij gelooft het nu gelukkig wel!! Helemaal blij hier hahaha!! Check fotoalbum...
Ja, inderdaad was niet echt fijn. Had het op ovulatietesten e.d. gezet en nou heeft er iemand gereageerd die me niet wil feliciteren want die denkt dat het niet zo is...ze denkt ergens anders aan terwijl de ClearBlue positief is...ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft... Heb alle symptomen, al 3 dagen misselijk en nog steeds zere borsten e.d. en pijnlijke steken in mijn buik...
Hi ladies, Ik kom mezelf ook even aansluiten bij jullie!! Zo rond 12 mei ben ik uitgerekend. Dit is ons tweede wondertje, de eerste is trouwens met een keizersnee ter wereld gekomen. Ik hoop het nu op de natuurlijke manier te kunnen doen. Het is natuurlijk allemaal nog wel erg pril, dus voorlopig even lekker voor ons zelf houden. ik ben in de vorige zwangerschap bijna 20 kg aangekomen van 60 naar 80 kg. Dit hoop ik nu dus niet. Het meeste is er echter ook wel weer vanaf gegaan gelukkig, maar had daar echt wel 9 maanden voor nodig voor ik weer de oude was. Die keizersnee was niet niks! Helaas heb ik daardoor wel een aardige buik gehouden, het is nu dus al moeilijk om verborgen te houden.
@ Muppet, welkom! Ik was ook 21 aangekomen, van 53 naar 74 Hopelijk krijg je dit keer een natuurlijke bevalling!
@lucalinde: pff, ja heftig die kg's he. Dit is jullie eerste kindje begrijp ik. En helaas een vlindertje zie ik...mag ik vragen na hoeveel weken dit was? Ik heb daar zelf helemaal geen ervaring mee
Haha herkenbaar van dat niet verborgen kunnen houden ik ben niet echt slank al heb ik een dikker beeld van mezelf dan anderen die zeggen dat het wel mee valt maargoed. Ben ook 1.80 dus ook niet echt klein. Ik hoop alleen niet veel aan te komen, of het moet er nadien snel weer afgaan haha.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Ndnk, idd best wel! Gelukkig inderdaad positief. Ga morgen nog wel ff test doen maar neem aan dat het goed zit, alleen erg jammer dat de andere testen negatief waren wat ik niet snap...maar zal wel aan mij liggen! @muppet, welkom!
Alle nieuwe meiden welkom! Juli wat gek zeg! Ik hoop dat je morgen of overmorgen nog een duidelijkere test heb! Ik heb vannacht gedroomd dat ik bloed verloor en was zo geschrokken, dacht dat ik een mk kreeg! Pfffr laten we hopen dat ik dit droom van wege mn angst ervoor! Had voor de posi test wel gedroomd over een posi test dus ik hoop dat deze droom niet werkelijkheid word!
Jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschappen. Iemand nog ervaring met zwanger zijn na een keizersnee??
Nee voor ons ook de eerste keer. Kan me voorstellen dat je graag op de natuurlijke manier zou willen bevallen deze keer. Mag ik vragen waarom je de vorige keer met keizersnee moest bevallen? Ik geloof het nog steeds niet. Net de vk gebeld en die feliciteerde me echt zoo onwerkelijk! Met 9 weken de eerste echo. Jullie dan?
Dat zijn geen fijne dromen! Maar vaak droom je over zaken die je bezig houden en waar je bang voor bent of die je juist graag wilt. Positief blijven hoor
Hier ook lastig om het verborgen te houden....mijn buik zet echt al op vooral einde middag en avond! Hoor wel vaker dat dit bij de tweede veel sneller gaat omdat je buik en darmen "het zwanger zijn al kennen"!