Ik zou het absoluut niet willen weten mogt de 20weken echo niet goed zijn oke maar wij zijn nog jong en hebben daar dus geen reden toe. Maar snap wel dat als je het graag wil het zou doen wel veel geld Voor zo'n test kan je een hele mooie kinderwagen van kopen Wow 3 meiden morgen echo! Heeeel veeel plezier. Hoop minstens 3 hartjes te horen kloppen Nee ik heb geen echo moeders voor moeders komt vanavond langs
Ingelijst Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Soura ○Leeftijd? ○2e kindje ○ Uitgerekend 5 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing 7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing! Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing SuzanneV ○30 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing LW85 ○25 jaar ○1e kindje ○ Uitgerekend 21 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sibosj ○Leeftijd? ○1e kindje ○ Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing September 16 Djoon MvM 17 Soura 1e echo 17 Noah 1e echo 17 Sterr 1e echo 19 Twiss 1e echo 20 Willemientje vroege echo 23 Eviii 1e echo + intake 25 Bloem 1e echo 26 Suzannev 1e echo 27 7nov12 Intake vk Oktober 1 Tessa86 intake+ 1ste echo 1 Bloomy 1e echo 2 Jace 1e echo 2 Lucindalice intake perinatoloog 3 Djoon 1e echo 7 LindalovesMo intake + 1e echo 7 Love and Hope 1e echo 8 Mama29 1e echo 10 Floortje 1e echo 10 Hero87 1e echo 14 Hero87 intake 15 Samsie 1e echo 21 Tessa86 termijnecho 21 Live and Hope Intake vk
@Soura...Alleen?! Oh jeetje, dat had ik niet gedurfd hoor! Naja ik snap ook wel dat het soms niet anders kan! Thnx trouwens! Het moment van in de wachtkamer zietten zal idd het zwaarste zijn, denk wel dat we gelijk door mogen voor de echo! @eviiii, Djoon en Willemientje, Thnx! Hopen dat het allemaal goed is!
Ja tuurlikk ben vet zenuwachtig hoop niet dat se die flessen vet zichtbaar mee loopt:0 ben dan toch bang dat mensen weten wat het in houde
Oh ik ben ook erg benieuwd! Ik heb vrijdag mijn intake. Neem toch aan dat ze daar wel een beetje rekening mee houden? Tis hier ook nog niet de bedoeling dat iedereen het weet
Hoi allemaal! Ik mag me hier ook bijvoegen. Ben 2 mei uitgerekend. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad en tot mijn grote verassing zagen we twee hartjes kloppen!! Het worden onze eerste kindjes heel spannend allemaal. Het is waarschijnlijk een twee eiige tweeling. Groetjes Lady
De eerste tweeling heeft zich gemeld. Gefeliciteerd lady. Idd heftig, maar ooh wat prachtig! @ ndnk, ja ik weet nog niet hoe ik dat ga overleven hahahh. Morge, zien we wel.... Het is echt fijn om je mannetje erbij te hebben. Dan deel je tenminste d zenuwen. Nu de volgende echo hopelijk in de avond, dan kan hij mee.
Ben met Djoon eens. Voor die prijs betaal ik de helft van mijn donkey.... Ben helemaal weg van die kinderwagen. Maar ieder zijn mening uiteraard.
@lady1989, waah gefeliciteerd cool joh voel je je goed? Nou meiden ik ben echt zwanger Was een super lieve vrouw ze kwam met 2 enorme plastic tassen hoorde der al aankomen dus snel deur open gedaan haha en weer snel dicht. Gingen we testen super positief En ging ze alles uitleggen. Ik heb dus ook het kado ontvangen Ben helemaal blij. Ik mag volgende week starten tot iets voor sinterklaas hoop zo dat ik het helemaal mag vol maken. Verder waa het gewoon gezellig.