mei 2014-mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Jace, Sep 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Ik zou het absoluut niet willen weten mogt de 20weken echo niet goed zijn oke maar wij zijn nog jong en hebben daar dus geen reden toe.
    Maar snap wel dat als je het graag wil het zou doen wel veel geld
    Voor zo'n test kan je een hele mooie kinderwagen van kopen;)

Wow 3 meiden morgen echo! Heeeel veeel plezier. Hoop minstens 3 hartjes te horen kloppen:)

Nee ik heb geen echo moeders voor moeders komt vanavond langs:)

2. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Spannend voor de dames die morgen echo hebben. Ik ga duimen;)

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Ingelijst :D
    Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing
    Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Soura ○Leeftijd? ○2e kindje ○ Uitgerekend 5 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje
    Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing!

Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing
    Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    SuzanneV ○30 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing
    Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing
    Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing

LW85 ○25 jaar ○1e kindje ○ Uitgerekend 21 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing
    Sibosj ○Leeftijd? ○1e kindje ○ Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing

September
    16 Djoon MvM
    17 Soura 1e echo
    17 Noah 1e echo
    17 Sterr 1e echo
    19 Twiss 1e echo
    20 Willemientje vroege echo
    23 Eviii 1e echo + intake
    25 Bloem 1e echo
    26 Suzannev 1e echo
    27 7nov12 Intake vk

Oktober
    1 Tessa86 intake+ 1ste echo
    1 Bloomy 1e echo
    2 Jace 1e echo
    2 Lucindalice intake perinatoloog
    3 Djoon 1e echo
    7 LindalovesMo intake + 1e echo
    7 Love and Hope 1e echo
    8 Mama29 1e echo
    10 Floortje 1e echo
    10 Hero87 1e echo
    14 Hero87 intake
    15 Samsie 1e echo
    21 Tessa86 termijnecho
    21 Live and Hope Intake vk

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ben benieuwd naar je mvm test ! Show je nog een fotootje hier?:)

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    @Soura...Alleen?! Oh jeetje, dat had ik niet gedurfd hoor! Naja ik snap ook wel dat het soms niet anders kan! Thnx trouwens! Het moment van in de wachtkamer zietten zal idd het zwaarste zijn, denk wel dat we gelijk door mogen voor de echo!

@eviiii, Djoon en Willemientje, Thnx! Hopen dat het allemaal goed is!

6. djoon

djoon Niet meer actief

Ja tuurlikk ben vet zenuwachtig hoop niet dat se die flessen vet zichtbaar mee loopt:0 ben dan toch bang dat mensen weten wat het in houde

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh ik ben ook erg benieuwd! Ik heb vrijdag mijn intake.
    Neem toch aan dat ze daar wel een beetje rekening mee houden? Tis hier ook nog niet de bedoeling dat iedereen het weet ;)

8. Lady1989

Lady1989 Lid

Aug 28, 2013
    5
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik mag me hier ook bijvoegen. Ben 2 mei uitgerekend. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad en tot mijn grote verassing zagen we twee hartjes kloppen!! Het worden onze eerste kindjes heel spannend allemaal.
    Het is waarschijnlijk een twee eiige tweeling.

Groetjes Lady

9. Erica82

Erica82 Actief lid

Aug 28, 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Wauw! Gefeliciteerd, wat: dubbel gefeliciteerd! :D

10. Lady1989

Lady1989 Lid

Aug 28, 2013
    5
    0
    0
    Dankjewel!! Schrik zat er even goed in haha. Nu is begin ik het toch wel heel leuk te vinden!

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Oeeh spannend!! Super zeg gefeliciteerd!

12. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Wauw twee hartjes zelfs! Gefeliciteerd!!!

13. soura

soura Bekend lid

May 16, 2011
    623
    0
    16
    De eerste tweeling heeft zich gemeld. Gefeliciteerd lady. Idd heftig, maar ooh wat prachtig!

@ ndnk, ja ik weet nog niet hoe ik dat ga overleven hahahh. Morge, zien we wel.... Het is echt fijn om je mannetje erbij te hebben. Dan deel je tenminste d zenuwen. Nu de volgende echo hopelijk in de avond, dan kan hij mee.

14. soura

soura Bekend lid

May 16, 2011
    623
    0
    16
    Ben met Djoon eens. Voor die prijs betaal ik de helft van mijn donkey.... Ben helemaal weg van die kinderwagen.

Maar ieder zijn mening uiteraard.

15. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    En djoon... hoe was je mvm test???:)

16. djoon

djoon Niet meer actief

@lady1989, waah gefeliciteerd cool joh:) voel je je goed?

Nou meiden ik ben echt zwanger:)
    Was een super lieve vrouw ze kwam met 2 enorme plastic tassen hoorde der al aankomen dus snel deur open gedaan;) haha en weer snel dicht.
    Gingen we testen super positief:)
    En ging ze alles uitleggen.
    Ik heb dus ook het kado ontvangen:)
    Ben helemaal blij. Ik mag volgende week starten tot iets voor sinterklaas:) hoop zo dat ik het helemaal mag vol maken.
    Verder waa het gewoon gezellig.

17. Appels

Appels Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd!

18. djoon

djoon Niet meer actief

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
  20. djoon

djoon Niet meer actief

Daar istie dan:) tadaaaa..

@kinderwagen: ik wil heel graag de joolz:)

Share This Page