mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wauw mooie test!

Welkom Lady, bijzonder zeg n tweeling :)

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
  3. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw een tweeling! GEfeliciteerd11

IK zag laatst bij de prenatal een kinderwagen met een vierling.....!! Dat zijn veel baby's tegelijk.

ZIt nu met klein keretlej op schoot dat niet wil slapen.... mama wil wel slapen!!!

IK ben vooral verschrikkelijk moe, net als de vorige keer. ECht een verlammende moeheid, heel erg vervelend.

@Kinderwagen
    WIj hebben de Joolz. ZIjn er superblij mee! VOoral de wieg was fijn. KOn hij tot 8 maand inliggen. HEel handig als we op bezoek waren en hij ff moest slapen. RIjdt verdfer ook heerlijk. EN nu schuiven we hem zo aan bij tafel.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Jah ik twijfel nog namelijk heel licht naar de bugaboo maar me vriend is heel lang en dat is zo'n lage bak.
    Oow ik wil gwn de joolz:)

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Wow wat bijzonder! Leuk! Gefeliciteerd! :D

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Djoon...niet te missen haha mooie test hoor!

@Soura Hoop idd dan dat hij de volgende keer mee kan! ;) Veel fijner als je kan delen en samen hoor en zie je meer!

7. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    @ Kinderwagen: ik heb voor de eerste maanden een oude Koelstra (jaren 60 model) Wil kijken of ik daar een zitje op kan krijgen, zodat de oudste gewoon mee kan. Maar daarna... nog geen idee... Duobuggy of toch een enkele met zo'n staplank erachter? Pfff... zien we dan wel...

NdNk: hoe kan ik mezelf aan de lijst toevoegen zonder dat alle kleurtjes verdwijnen? Gewoon kopiëren?

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Gefeli lady! En welkom! Spannend zeg een tweeling!

Ik ben alweer vroeg op, gelukkig wel goed geslapen. Op naar een nieuwe werkdag, zooo geen zin;)

9. djoon

djoon Niet meer actief

Dankje wel meiden!

Hier ook een dagje werken gelukkig om 1 uur klaar:)
    Ben moe man

10. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Goedemorgen!

@djoon mooie test hoor! Ik heb morgen ook een afspraak met mvm ben benieuwd!!

@noah succes met de eerste echo

@lady gefeliciteerd met jouw tweeling. Wat spannend zeg :D

Ik voel me al 2 dagen heel erg goed. Word er bijna een beetje bang van. Vandaag heb ik een lange werkdag, ik hoop toch stiekem dat ik weer wat meer symptomen krijg. Dat voelt toch als een bevestiging.
    Mijn collega's reageerde trouwens heel goed. 1 was er wel teleurgesteld dat ik die trainingen niet kon gaan geven dit voorjaar. Maarja... onze baby vind ik veel belangrijker <3

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ow wauw Djoon...dat is een mooie knaltest! :)

En Lady...een tweeling! Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is! ;) Wel erg bijzonder. Hoe voel je je?

Wat betreft kinderwagen, ik zit te twijfelen tussen een Joolz en een Mutsy. Maar neig op dit moment meer naar de Joolz. Al moet ik eerlijk zeggen dat we pas echt gaan kijken na de 12 weken ;)

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @djoon super test. Niet te missen joh haha :D. Wat voor een kado had je gekregen dan? Wist helemaal niet dat je iets kreeg. Ik heb morgen die afspraak. Ben benieuwd. Had jij ook je plas op moeten vangen?

13. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Lady, wat gaaf zeg.. een tweeling! Kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Het is toch ook wel weer heel bijzonder! :)

Wij hebben thuis al een bugaboo staan. Deze konden we vrij goedkoop overnemen. Dus die hoeven we niet meer uit te zoeken :D

14. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Gefeliciteerd Lady!! Kan me voorstellen dat het wel even schrikken was!

Wow wat een knaltest Djoon!! Super!

15. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Succes vandaag met de echo's! !!:) zoooo benieuwd naar jullie ukkies!

16. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lady, gefeliciteerd, wow een tweeling en dat gelijk je eerste zwangerschap. Spannend maar enorm leuk.

@kinderwagen; wij hebben hier een Mutsy staan, ontzettend fijne wagen, dochter van 2 zit er nog altijd graag in. Makkelijk in gebruik, grote wieg, rijdt super lekker. En bij een Mutsy is een speciale zitting te krijgen zodat je twee kinderen kan vervoeren/ Let op wel de goede uitvoering kopen.
    Wij gaan straks gewoon voor een wagentje erachter, dochter is namelijk al ruim 2,5 jaar als de kleine geboren wordt.

Gisteravond de verkeerde les gevolgd in de sportschool, ontzettend last van mijn bekken, heb vannacht zeker 3 uur wakker gelegen. Ik kon mijn draai niet vinden en om nou in het donker op zoek te gaan naar het voedingskussen om lekker te liggen.
    En daarna kreeg ik te horen van de yoga lerares dat het eigenlijk helemaal niet goed is om aan yoga te doen in de eerste 12 weken. Nou dat is handig, overal zeggen ze dat je gewoon moet sporten zoals je dat eerder deed.

Vandaag MvM op visite (15.00), ophalen en brengen gebeurd zo onopvallend mogelijk. Moet wel zeggen als je weet waar je op moet letten dan valt het wel op hoor. Wij wonen in een hele jonge buurt en echt de wagen blijft maar rondrijden. Eerst bij de ene en dan zomaar weer bij de andere buren.

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    :D Is bij ons dus ook precies zo! Tsja, mijn geluk is dat ik natuurlijk pas over 4 weken kan starten omdat ik dan net terug ben van de vakantie. Heb diezelfde week mijn eerste echo dus vind het dan minder erg dan mensen het weten.

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL

19. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder

20. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soura noah en sterr succes met jullie eerste echo!
    Lady gaaf een tweeling, gefeliciteerd!

Hier minder nieuws nog steeds roze afscheiding bahhh vk al twee keer gebeld, gister zeiden ze even afwachten. Vanochtend gebeld dat ik graag een echo wil. Ik word terug gebeld. Duimen jullie met mij mee? :(

Deel Deze Pagina