mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik slik mama compleet en morgen neem ik gravitamon...van vk gekregen ;)

2. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Ik wil me hier ook graag aansluiten als dat mag:) twee week geleden eerste echo. Was een vruchtzak en dooierzak te zien. Vandaag tweede echo en daaruit blijkt dat ik ongeveer 7+5 ben! Er was een mooi kindje te zien met een kloppend hartje.

Over twee week mag ik weer voor een echo! Toch blijft het spannend.

Lieve groetjes daisy!

3. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Hai mama's en aanstaande mama's,

Mag ik me ook aansluiten vanochtend posi getest, na ronde drie. Lekker snel.

Ik zelf ben 31, manlief 35. En dit word kindje nummer drie..

Ook ik ben ontzettend bang voor een MK. Pfff lang wachten nog. Morgen moet ik verwijs brief gynaecoloog ophalen en dan weet ik meer. Vanwege hele zware zwangerschappen twee keer nierstenen moet ik bij gyn lopen...

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!

@Echos's
    Wat ontzettend fijn dat er al zulke goede en mooie echo's waren!! En fijn Floortje dat je weer gerustgesteld bent!
    Ik begin ook nieuwsgierig te worden, maar zal nog even moeten wachten.

@kwaaltjes
    Het lastigste kwaaltje is verwardheid. IK kan me zooooo slecht concentreren op me werk!!! De kinderen kunnen het gelukkig wel hebben, maar zelf vind ik het verschrikkelijk irritant! Hopen dat dat niet blijft, want het is doodvermoeiend. DAarbij ben ik toch wel doodmoe!

@Soura
    Waarom zou je kindje niet op een meerijdplankje mee kunnen met 1,5 jaar? Ik hoop eerlijk gezegd dat dat hier wel kan. Ik wil echt niet aan duowagen beginnen. Of ben ik nou beetje naief haha. Ik zat te denken aan de combi van draagdoek en kinderwagen en kinderwagen met plankje.

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Dames wat fijn dat alle echo's goed waren!
    Ik kan ook echt niet wachten tot ik mag! :)
    Qua vitaminen...ik slik nu compleet zwanger van de etos en extra visolie.

6. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom nieuwe zwangeren!

7. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ah ik heb jullie gevonden!
    Graag voeg ik me ook toe aan dit onderwerp. Ik ben uitgerekend op 3 mei. Gisteren een eerste echo gehad en het hartje klopt! Zo leuk! Vind het allemaal superspannend en ben zooo bang dat er iets mis gaat. We wachten hier al zo lang op. Kom op kleine blijf plakken!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @soura gefeliciteerd met je mooie echo! Mag ik zo vrij zijn moet vragen waarom je een keizersnede krijgt?

@andere dames met mooie echo's... Gefeliciteerd!

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom! :D

@kinderwagen, ik heb nu een maxi cosi mura 4, en die bevalt me super. Maar met een baby, dreumes en peuter lijkt een duowagen mij wel ideaal. Het liefst naast elkaar, en dan niet te breed zodat hij wel door een deur past.

9. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik heb compleet mama van davitamon (?)

Pff jeetje dit voelt echt als vroeger.. dagen aftellen dat je jarig was maar nu voor een echo hihi..

10. djoon

djoon Niet meer actief

Oow hier het zelfde evii. Pff lang he ik moet nog 2 weken en 1 dag morgen dan;)

11. djoon

djoon Niet meer actief

Olakidee, jeeh:) gezellig welkom meid!

P.s ik zit al lekker te neuzen bij de zw kleding van de h&m vandaag weer zo'n boekje gekregen:)

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb al zwangerschapskleding besteld. Die broeken zitten gewoon fijner. EN ik wil gewoon comfortabele kleding dragen. Ik he b heel weinig tijd om te shoppen dus ik shop regelmatig voor mij en me zoon even op het internet :D

13. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vitamines
    IK gebruik foliumzuur en vitaminde D.
    Die twee worden echt aangeraden. DIe complete sets hebben die vitamines ook. MAar daar zit nog veel meer in wat niet perse nodig is.
    VOoral belangrijk om gezond te eten en zelf de vitamines binnen te krijgen

14. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ik gebruik vitaal zwanger van het kruidvat en een extra vitamine d tabletje. Ben zo misselijk dat goed eten niet altijd lukt...

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mag ik hier ook mee praten? Ik ben inmiddels bijna 7 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik ben S.elina, ben 29 jaar en woon in Exloo, Drenthe. Ik heb dus al een dochter, die maandag 1 jaar gaat worden. Het was een ontzettende verassing dat ik zwanger was, want heb Pco en zijn voor de eerste 1,5 jaar bezig geweest met medicatie. We hadden een bruiloft gepland in Juli, maar dat gaan we uitstellen.

Lijkt me erg leuk onze ervaringen te delen.

16. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hé meiden,

Ook ik heb vandaag mijn eerste echo gehad!
    Stond echt te trillen op mijn benen toen ik bij de gyn binnen was..
    eerst even bijgepraat en toen was het de moment van de echo, ik zag direct de zwangerschapsring en meteen erna zg ik een mooi vruchtje en een hartslag :D Oooh was zo blij!!!
    Gyn zei dat het er heel goed uitzag, vruchtje was bijna 7mm en hartje klopte stevig hoe het zou moeten kloppen voor die tijd!!
    Ze gokte op 6w4d, dus een dagje meer dan dat ik ben :)
    Helemaal leuk!
    Volgende echo is op vrijdag 27 september :) dan ben ik 8weken!

aan iedereen met de goede echo's: Proficiat !!!
    en aan diegene die nog aan de beurt zijn, mijn duimpjes staan omhoog!

17. Appels

Appels Niet meer actief

Alle nieuwe dames gefeliciteerd!

Wat super leuk om te lezen dat veel echo's er goed uitzagen! Echt top!

Zelf neem ik naast foliumzuur nog tarwekiemolie, maar ga binnenkort overschakelen op zwangerschaps vitaminen. Ik weet alleen nog niet welke.. iemand tips? Verder zal ik ook weer vitamine D moeten slikken, maar dat is niet perse vanwege de zwangerschap. Ik moet dat ongeveer 8 maanden van het jaar, vanwege mijn kleurtje :)

18. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL

O wat vervelend :( Dan is het wel fijn om wat extra's binnen te krijgen. Hopen dat dat verder in je zwangerschap wel beter wordt.

19. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @nieuwe meiden. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gezellig dat jullie mee komen kletsen word nog een hele groep hier :D

@echo's super meiden, ze zijn tot nu toe allemaal goed. Hier ook nog 2 weken wachten vanaf morgen, duurt me echt te lang. Hopelijk word ons wachten beloond

@vitamines. Ik gebruik vitaal zwanger vh kruidvat. Ik vind ze alleen ongelofelijk vies ruiken en smaken! Ik krijg ze nauwelijks meer afgeslikt, moet telkens kokhalzen. Daar had ik voor mijn zwangerschap toch minder moeite mee.

Zo nu zeg ik iedereen welterusten haha. Ben dood en dood moe. Morgen om half tien MvM, Ben benieuwd. Welterusten!

20. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Goedemorgen,

@jace bij mij komt mvm ook vandaag langs. Maar bij mij om 16.00 uur. Ik hoop wel dat het niet herkent word in de straat Hihi

Nog 1 week en 1 dag voor de echo! !

@vitamines Ik slik "zwanger zijn" van womans health bloem. Daarvoor nam ik ook puur mama. Die is ook goed maar ik vond t wel fijn om een vitaminepil te slikken die specifiek voor zwangere is. Puur mama is ook voor het zwanger worden en na de bevalling.

@positiekleding. Ik heb wat broeken van mijn vriendin gekregen en die zitten inderdaad heerlijk. Als de echo goed is ga ik nog meer aanschaffen :D

Deel Deze Pagina