mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    goede morgen meiden

@luc, 21 kilo! Wow jij groeit dus ook snel. Op 39 weken woog ik maar liefst 27 kilo meer. Was het echt zat en ben toen ook maar ingeleid.

Gelukkig dat je werkers luisterde!

@water, goed idee meiden ik ga mij eens siroop halen. Dat lijkt me toch een optie om goed door te drinken

@eten, Mijn avond eten smaakt ook echt niet meer het zelfde! Heel raar, maar ik vind het niet erg. Tegen 3 maand komt het wel terug en dan in bakken hahaha, dus wat er nu niet bij komt zal ik niet missen

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Soura
    We wonen niet op een tropisch eiland haha. HIer regent het soms ook mega hard, maar weet het tot nu toe wel zo te plannen dat ik dan binnen ben. Scheelt wel dat ik op 200m van het winkelcentrum woon... :)

Vanmorgen verschrikkelijk dood moe. IK wil mezelf echt afleren om met koffie te beginnen. Dus niet gedaan en even sloom op de grond naast me zoontje met de duplo. Gelukkig vond hij het wel prima. Nu kom ik even beetje bij. Kan ik wat doen aan de troep inn huis...... maar dat lijkt soms wel gebed zonder end.....

@kinderwagen
    Wij hebben de joolz elephant grey, ben er super blij mee! MAar achteraf vond ik de parrot blue mss wel mooier, maar deze is meer unisex ofzo. Hoewel me dat ook weer geen snars interesseert, zolang het maar geen hello kitty roze is....

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ik twijfel ook nog tussen parrot blue of ellephant grey vind die nog best wel licht ben dan bang dat je snel vlekken zal zien

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik wel meevallen met de elephant grey. Ziet er na bijna een jaar nog prachtig uit.

5. djoon

djoon Niet meer actief

Oke tnks;) dan weet ik dat:)

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, ben er eigenlijk niet heel zenuwachtig onder. Voel me verder nog goed dus we gaan gewoon lekker genieten. Wel iets rustiger aan doen dan gepland...maar dat is alles ;)
    Ik ben overigens ook helemaal gek op de Joolz elephant grey ;) en de parrot blue is ook erg mooi :)

Ik ook hor. En om de twee a drie uur ook wakker omdat ik moet plassen :D daarnaast snel wakker door last van mijn onderrug;)

Ja dat heb ik ook nog steeds. Is waarschijnlijk je baarmoeder de aan het oprekken is. Niets om je zorgen over te maken zei de VK tegen mij ;)

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Soura, was ook wel goed voor me hoor, woog maar 53kg, dus de Vk vond het volstrekt normaal en noodzakelijk voor de borstvoeding. Ach ja, het gaat er vast (ooit ;)) nog eens af...

Bah, ben misselijk, heb nu even pauze op de revalidatie, dus even rust... Ben blij als ik straks m'n bed in kan!

8. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Ik zal ook nog wat klachten in t topic zetten. ;)

Bij mij is het heel vervelend, dat als ik wakker wordt om te plassen, ik daarna echt niet meer in slaap kom. Ik lig klaar wakker. En s'avonds ben ik dan wel echt gebroken. Ik probeer nu maar gewoon extra vroeg naar bed te gaan.
    Misselijk ben ik ook nog geregeld, maar ik kan t onder controle houden en hoef gelukkig nogsteeds niet te spugen.

@MvM Gister was mvm geweest. Ik start volgende week. Ik heb ook een dik positieve test in doosje gehad, met de wikkeldoek. Ik ben heel blij dat ik wat voor andere kan doen op deze manier. En t wordt opgehaald, dus dan is t helemaal een kleine moeite.

@kinderwagens. Ik ben bezig met oriënteren hihi. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd! Ik kwam thuis met een buggaboo en een soort winkelwagentje om thuis uit te proberen. Mijn vriend vond het winkelwagentje ook wel fijn rijden, maar ik wilde de buggaboo natuurlijk hihi

Fijne dag allemaal!

9. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hahahaha een winkelwagentje... hoe kom je erop :p
    Hier ook veel dromen van de ene gekke droom in de andere pff
    Hier nu ook wat lichte buikpijn. Hopelijk is t zo weg. Nog 4 dagen pff we tellen af :p

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    :D een winkelwagen?!? :D hahaha, das een leuke! Ook lekker handig met het boodschappen doen ;)

11. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Wel handig als je gelijk ook boodschappen wil doen;)

Hier heel onrustige nachten, slaap erg slecht, ook opeens klaar wakker enzo pff echt vermoeiend

12. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Klachten: ik heb nu af en toe redelijke nachten gelukkig, alleen veel plassen heb ik ook last van.
    Ik wordt steeds misselijker, helaas. Alleen de gedachte aan bepaald eten maakt me al misselijk.

Verder heb ik sinds vandaag ontzettend last van een vaag gevoel onder in me buik. Het lijkt een soort spierpijn, maar is het net niet. Als ik veel loop wordt het erger. Zou dat bandenpijn kunnen zijn?

13. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Lindalovesmo: dat klinkt mij zeker bekend als bandenpijn. begon bij mij de vorige keer zo rond 8 a 9 weken. als je dan weer ff rustig doet dan zakt het weer.

14. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

@muppet83, laten we het dan maar op bandenpijn houden. Ik voelde anderhalve week terug ook wel wat, maar niet zoals ik nu voel.
    Een echt lekker gevoel is het niet, maar moet me er ook niet te druk om maken denk ik

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hai meiden. Ik ben weer terug van vakantie. Vanmorgen heb ik de eerste echo gehad. Helaas nog geen hartactie te zien. Volgende week moet ik nog een keer. Vandaag heb ik de eerst zwangrschapsbroek gekocht. Is wel vroeg, maar mijn broeken passen nu al niet meer goed :s

16. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Twiss
    SPannend zo'n echo. LIjkt me vervelend als je net te vroeg bent voor het hartje. IS er een reden dat je nu al voor een echo moest?

IK draag ook alweer sinds een week zwangerschapsbroeken. ALs je ze nu koopt heb je er nog extra lang plezier van. MEt 7 maanden zwanger zijn wilde ik niet meer teveel kopen.

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ik moest zo vroeg omdat ik 4 eitjes had, dus grote kans op een meerling. Bij meer dan 2 zouden ze meteen een reductie doen. Gelukkig hoeft dit niet!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Twiss dat de reductie niet nodig was. Wel jammer dat er nog geen hartactie was...

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Even kort op t werk.
    @ kinderwagen: wij gaan voor de mutsy evo, in navy blue. Vonden wij de fijnste en hebben er veeeel geprobeerd. Volgens verkoper ook een hele goede , hij had hem zelf ook.

20. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    ik heb ook alweer een zwagerschapsspijkerbroek aan. Even het Noppies label eraf gehaald, anders krijg ik al weer vragende blikken denk ik:D. zit heerlijk he. geen geduw meer op je onderbuik. Heb na de KS sowieso moeite met strakke lage broeken op me buik

Deel Deze Pagina