Inwendige echo's vind ik heel erg mee vallen mja heb er nog maar 20 gehad ofzo komt echt goed meis!! Ik heb al hele week zin in kroketten. Dus heb al gezegt tegen vriendlief ik wil vanmiddag broodje kroket
@willemientje, inwendige echo valt reuze mee hoor! Het idee is een beetje vreemd maar als dat ding er 1 maal in zit en je ziet je 'beeb' vergeet je compleet dat je daar in je blote foef ligt. Inwendige echo is vaak wel mooier en duidelijker dan een uitwendige echo. Ik 'troost' mezelf altijd dat de gyn blij is met een jonge foef omdat ze ook tegen de foef van oma aan moet kijken @lucindalice, Grrr ik gruwel van je kip met mayo! Ik denk liever aan een boterham met kaas, tomaat, ui, vers gemalen peper en een drupje mayo
@djoon, oww lekker broodje kroket! Ik roep al twee weken dat ik zin heb in een smosje, maar vrees dat ik er dan zo misselijk van word. Bij de eerste zwangerschap 3x gespogen na een smos
Geen idee wat een smos is..... Kip en mayo, dat idee is weg gelukkig... Geen idee ook waar dat vandaan komt, heb het nog nooit gegeten leek me opeens lekker (Goh, ik ben vast zwanger ) Ik vind inwendige echo's vreselijk, maar dat ligt aan m'n EDS... De houding met dat kussentje doet me zeer en die stok al helemaal.... Geen vroege inwendige echo's meer voor mij... Ik wacht wel even...
Een inwendige echo heb ik nooit gehad. Ik heb wel al echt een dikke buik.... ben zo benieuwd naar mijn eerste echo op 1 okt! Want iemand pendelde voor mij een 2-ling... Pas ook, zei ik op mijn werk tegen mijn collega dat ik zo'n trek had in een frikandel speciaal. "Je bent toch niet zwanger??" was de reactie. "Ik? Nee joh"..... En vandaag heb ik een strakke trui in waar je echt al een buikje ziet (voorheen was ik echt superstrak en zag je echt geen buik(vet))....
@lucindalice, hihi een smosje is een begrip hier in de regio. Het is een heerlijk belegd belgisch broodje, nou ja een stokbroodje. Met lekkere belgische mayo, rauwkost en héérlijke salades... @bloomy, hihi zouden ze het al door hebben op je werk?? Een 2-ling zou wel leuk zijn! Ik ben nu gependeld op een meisje... Ik vind het allebei goed, maar voor zoonlief zou ik een jongetje toch wel heel erg leuk vinden. Hij is nu de enige jongen tussen alle meiden in de familie... Ik heb altijd gedacht dat ik mama zou worden van 1 jongen en 2 meiden, dus ik ben benieuwd. Nog een week of 31 geduld
Ergens kan ik ook wel aan het idee van een 2-ling wennen. Lijkt me best leuk. Wil jij vooraf weten wat het wordt, Stitch? Klinkt goed dat smosje. Ik ken het ook niet. Ik heb nu echt zin in een bord warm eten. Gewoon iets van een gehaktbal met ketchup, gekookte aardappels en rode bietjes. Mmmmmmm daar zou ik echt zin in hebben!
Ik droomde vannacht trouwens dat de baby al geboren was... ik bleek iets verder zwanger te zijn dan ik had gedacht. Bizar haha! Ik zou wel trek hebben in broodje kroket!!! Heeeeeerlijk Maar ik heb een italiaanse bol met kaas klaarliggen, dat zal er ook wel in gaan.
Hier vanmorgen naar de vk gebeld. Ben zo onzeker.. voel helemaal niks.. maar moest toch afwachten tot maandag. Pfff dit is echt killing.. Hie was je echo willemientje?
Aha, weet ik dat ook weer, n smosje Pfff, hihihihi, grappig om te lezen waar jullie allemaal zin in hebben. Ik zit nu met vreselijk lange tanden aan m'n boterham. Ik eet de hele dag, maar de misselijkheid blijft. Ik ga zo even n middagslaapje doen met de kids, hopelijk ook minder misselijk als ik wat minder moe ben....
@7nov ik probeer ook een btje gezond te doen. Heb crackers met kaas en tomaatjes. Gewoon brood moet ik van kokhalzen helaas. Heb ook gemerkt als ik s avonds "slecht " eet dus frieten en Chinees bijv dat ik de dag erna heeeel misselijk ben en buikpijn heb. As ik normaal eet ben ik nnog wel misselijk maar wel een stuk minder @evii jammer dat je niet eerder mocht komen. Ze zijn soms best hard daar he. Wat ik zo raar vind, toen ik belde voor een afspraak zei de assistente dat ik alleen op ma, di en woe in de ochtend kon bellen als ik vragen heb. Stom he? @willemientje hoe was je echo meis
Oeps perongeluk twee keer geplaatst @lucindalice ik hoop ook voor je dat het dan beter gaat. Ik ben ook de hele dag misselijk. Maar nog niet overgegeven gelukkig
@bloomy, ja en nee... Het is al twee keer een 'verrassing' geweest, twee keer wilden we het niet weten, maar beide keren dankzij praten van de gyn en echoscopiste tóch een vermoeden. Dat bleek ook beide keren te kloppen. Ik zou het graag willen weten uit praktische overwegingen, nu durf ik de kleertjes van dochterlief niet op te ruimen want als dit een meisje word, kunnen we weer nieuwe kopen terwijl eigenlijk alles maar 1-2 gedragen is.... Maar ik wil het dan weten en voor mezelf houden, manlief wil het niet weten en als hij het weet wil hij het ook aan iedereen vertellen. Daarnaast gaat het een geplande keizersnede worden dus weten we de geboortedatum ook al. Dus het zal er wel weer op neer komen dat we het niet willen weten en het toch 'weten' dankzij de gyn of echoscopiste. Mijn moeder gaat in ieder geval NIET meer mee naar de 20 weken echo, ze had de vorige keer toch gekeken naar het geslacht terwijl wij haar nadrukkelijk verzocht hadden dit niet te doen:x Willen jullie het wel weten? @willemientje hoe was je echo?
Goedemiddag allemaal, Even een poosje niet meer geweest...verschrikkelijke hoofdpijn, veel werken en heul erg moe en misselijk Nu een paar daagjes vrij gelukkig! @Willemientje whaaa spannend! Ben benieuwd... @Jace...hey..ik loop nu gelijk met jou, ik was terug gezet bij de echo! Spannend! @Stitch ik ben veel te nieuwsgierig haha, dus ik wil heel graag weten wat het wordt...denk zelf momenteel een meisje! Dus wil weten of ik gelijk heb haha @ 7nov12 Aangenaam! Ik ben al regelmatig aan het temperaturen Keelpijn, hoofdpijn, last van de neus....ach ja..gaat rond! @Lekkere dingen...., euhm ribbel chips naturel met sausje...jummie...
Wij willen het wel graag weten. Ook uit praktisch oogpunt: als het weer een meisje wordt, kunnen we de kleertjes van dochterlief weer gebruiken. Zo niet: dan gaat dat in de verkoop en komen er jongenskleertjes in huis. Zelf had ik in ronde twee heel sterk het gevoel dat wij een jongen krijgen. Ook met de naam erbij. Komt manlief thuis vorige week: had hij op de fiets de complete jongensnaam al bedacht... En gisteren begon hij er ook weer over. Alleen daarom al wil ik het zo graag weten...
Heej Dames, ook ik ben in mei uitgerekend, volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend rond 14 mei. heb op 12 oktober de eerste echo, ben heel erg benieuwd.
Daar is ie dan! Mijn mooie knaltest van MvM Was een ontzettend lieve dame en een leuke intake. Inmiddeld zijn de tassen hier gepakt en we vertrekken zo naar Schiphol. Komende 3 weken ben ik hier dus even iets minder actief. Iedereen die tussentijds nog een echo heeft veel succes!