mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel even een geruststelling. Het is ook niet de hele dag maar vooral na ontlasting. Maakt je wel onzeker. Heb je het nu nog niet gehad?

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @floortje kan inderdaad zijn van het persen tijdens de ontlasting

@willemientje fijn dat de echo goed was en wat leuk dat jullie een hartje zagen kloppen. Lekker snel!

3. djoon

djoon Niet meer actief

Floortje, ik had ook ruim een week bruine afscheiding. Nu nog sterds niet echt wig mja bij mij kwam het volgens mij van het vrijen

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Willemientje!

Hopelijk dan met de ontlasting te maken Floortje.

Pffff, voel me echt n dweil... En n zeur... Ik pas namelijk pas 6 weken... Heb me net van het bed naar de bank versleept en met moeite n pakje sultana naar binnen gepropt.... Bleeeegh, stomme misselijkheid!

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee nu nog helemaal niet. Ben er wel van soort op voorbereid nu als het komt. Weet nnog van vorige keer dat ik het echt heel vervelend vond. Maar je kan nou eenmaal niet in de toekomst kijken :)

@Luc
    Herkenbaar!! Hier ook een dweil, niet zo heel misselijk maar wel verschrikkelijk moe! En me zoontje gaat door een sprongetje ofzo, hij heeft in ieder geval constant aandacht nodig. PFffffffff

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ 7nov, dat is helemaal naar dat je zoon dan n sprong heeft. Gelukkig zit de mijne rustig naast me op de bank, dat is n meevaller.

7. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook zzzoooo moe

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik ben net naar de huisarts geweest. Gisteren even een behoorlijk breekpunt gehad. Wist even niet meer hoe ik het allemaal moest doen :( Ben zo vreselijk moe en duizelig! Als ik bijv iets kleins als boodschappen heb gedaan moet ik op de bank liggen ivm duizeligheid. Ook steekt de misselijkheid continu op en ben afgevallen. Daarom krijg ik nu tabletjes tegen de misselijkheid zodat ik hopelijk weer wat actiever kan worden en wat meer kan eten. Maandag moet ik even laten hoe het gaat en als het niet beter wordt moet ik urine inleveren.

Daarnaast moest ik 10 dagen werken met 1 dag vrij tussendoor. Niet bepaald gezond dus voor iemand die 24 uur per week werkt. Aangegeven dat me dit echt niet meer ging lukken. Gelukkig waren mijn collega's begripvol en heb ik 2 dagen tussendoor vrij gekregen :)

Nu lekker op de bank met een dekentje en ik kom er mooi niet meer van af vanavond! Het is wat met die hormonen he?

En Willemientje, gefeliciteerd met je mooie echo!

9. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1289 mama29, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
    willemientje ; gefeliciteerd met je mooie echo.

Vandaag op mijn werk, geen tijd gehad om te eten. Daar werd ik dus een potje chagrijnig van en niet lekker. Volgens mij ben ik met vlagen echt niet te genieten.
    Lekker weer drie dagen vrij, ben benieuwd hoe ik mijn buik verborgen ga houden.

@ lekker broodje kroket, dames lekker al die dingen. soms moet ik er wel aan denken en andere keren niet. Nu straks lekker soep met broodjes. Was in de supermarkt even vergeten dat ik geen brie en filet american mocht. Handig iets bedenken en dan ineens O JA JE BENT ZWANGER.

@pendelen; collega heeft ooit een keer voor mij gedaan. Volgens haar krijgen we twee kinderen een meisje en een jongen. Daar zou ik zo blij mee zijn. Maar ben mezelf een beetje aan het voorbereiden dat ik twee dochters krijg. Wij willen het met 20 weken echo wel weten, vorige keer niet gedaan, kunnen we ergens naar toe leven. Beter voor mij mentale gesteldheid.

10. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de reacties :)

Vervelend dat moe en misselijk he! Hopelijk gaat het na de 12 weken beter.
    Vanaf wanneer gaan jullie positiemode dragen bij de 1e, rare vraag maar zie zulke gave dingen op wehkamp hihi

11. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Floortje 27; met de eerste rond 10 weken. Moet ik wel zeggen dat ik nooit echt hele strakke broeken draag. Houdt zelf van stoere look.
    Ik droeg al wel veel jurkjes met een gewone legging en 's avonds de knoop van mijn broeken los.

12. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat heb ik dus ook, aantal wat lagere g-star broeken die echt niet fijn meer zitten. Mooie naam trouwens Nora!

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lucindalice bah hey ik ben ook zo misselijk de laatste paar dagen ! Ik hoef alleen niet over te geven maar zit er soms echt tegen aan. Echt verschrikkelijk. En iedereen zegt dan maar wees blij je bent zwanger het hoort er allemaal bij. Bah wat irriteert me dat! En dan vooral die mensen die zelf nog nooit zwanger zijn grweest.

Ik ben nu op mijn werk, ik werk van 9-18 pfff en vraag me constant af hoe ik de dag door moet komen. Hebben jullie dat ook? Ik voel me echt met vlagen heel slecht

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Floor, ik droeg het vanaf 9 weken... Maar niet omdat ik n zwangere buik had, maar omdat ik er al kilo's had aangevreten :)

@ Mama29, hihihihi, filet is nu niet handig nee ;)
    Vervelend dat je niet kon eten op je werk.. Zou mij echt niet lukken...

15. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Positiekleding
    VAnaf het moment dat het nodig is :)Maar wacht er niet te lang mee hoor. ANders draag je het maar zo kort. VEel zwangerschapskleding kun je prima de hele zwangerschap dragen, ook als je nog niet zo dik bent.

16. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff lange dag Jace! Hoeveel uur werk je per week?
    Ik heb dat ook kan de uren wel vooruit kijken. Ik werk 33 uur per week en vraag me af hoe ik de komende maanden door moet komen. Ook steeds bijna overgeven wat jij ook zegt brrr bah naar gevoel!

17. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als ik het nu koop is het dan niet veelste groot? Haha

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jace, klinkt me heel bekend in de oren. Zo moe en misselijk. Het gekke is dat zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn. M'n 2de was echt euforisch, maar de andere 3 eerder n donderwolk :(

19. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Wil iedereen even kwaaltjes naar mij door sturen alvast bedankt :p

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    M'n man is eten aan het maken, ik heb gezegd geen vraag meer te beantwoorden totdat ik gegeten heb :).... Echt zwanger vrees ik :)

Deel Deze Pagina