mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Super LW!
    Even een vraagje: ik ga over een week op vakantie met gehandicapten. Nou is dat best veel zwaar tillen en verzorging en rolstoelen duwen enzo. Verder ook vast minder slaap dan normaal. Kan dit kwaad voor m'n zwangerschap? Ik ben zo bang voor een miskraam...

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @olakidee wat ik begrepen heb is het zware tillen alleen af te raden ivm rugklachten en evt bekken instabiliteit. Je kunt er geen miskraam van krijgen!!

@koud bedankt voor de link naar de website. ik heb het idd ook erg koud. Meer van die vlagen koud/warm

@hier nu eindelijk weekend ! Heerlijk even bijtanken. Ik hoop dat ik morgen kan uitslapen. Welterusten dames

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    @floortje die neerslachtigheid heb ik ook bij vlagen. Vooral doordat je je gewoon constant niet helemaal fit voelt ofzo. Wordt vast beter!:)

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Floortje
    Die positiekleding is nu niet te groot hoor. Meeste kleding is zo gemaakt dat het meerekt, dus dan zit het nu en straks mooi :)

@kwaaltjes
    Ik ben MOEEEEEEEE. Dat is mijn mega kwaal, echt een verschrikkelijk verlammende vermoeidheid! En dan is 6 uur opstaan echt veel te vroeg (7 dagen per week....)

@onzekerheid/neerslachtigheid
    Had ik vorige keer ontzettend veel last van. Ik denk dat het echt de hormonen zijn en alle nieuwe spannende dingen die je te wachten staan. Je kunt je er gewoon niet echt wat bij voorstellen ook al lees je er nog zoveel over! Bij 8 maanden raakte ik ineens in paniek, 'shit willen we dit wel!' Zooo raar!

Gister avond een film gekeken, world war Z, echt veel te spannend voor mij nu! Ik voelde de spanning door mijn lichaam gieren, echt niet fijn! Had ik vorige zwangerschap ook, echt een watje geworden!

5. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @olakidee; Hoe verder je zwangerschap vordert des te kleiner wordt de kans van een miskraam. Blijft spannend hoor.

@kwaaltjes;
    Enorm veel last van mijn borsten, last van mijn bekken/onderrug, en moeheid.

Jammer voor de dames waar de bh's van livera niet lekker zitten. Het blijft natuurlijk heel persoonlijk wat je lekker vind zitten.

6. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Pfff ik voel me zo ziek. Ik had vanochtend 39 graden koorts.. Gelukkig kan het geen kwaad zat al in de rits.

En neerslachtig ben ik ook met vlagen. Ik reageer op alles extreem, jullie ook?

7. djoon

djoon Niet meer actief

Hier nog z'n neerslachtig mens;0

Ik zoek constant ruzie met vl en word er zo moe van haha en daarna wil ik weer knuffelen! Pff vind mezelf vooral erg vermoeiend!
    En word van sommige andere mensen sago haha vanavond op verjaardag ik weet nu al dat ik me ontzettend ga ergeren aan sommige mensen:0

En vanmorgen kots misselijk bah bah. Nog ner geen spuug maar soms denk ik dat even spugen beter is!

En verder ben ik nog steeds heeel onzeker en denk ik ben ik wel zwanger? Haha

Worden jullie ook zo moe van jezelf?

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Beterschap shampoo niet fijn als je je zo voelt!!:(

Als morgen mn echo goed is wil ik ook gaan kijken voor een zwangerschapsbroek. Zit toch beter dan mn broeken nu, vooral s avonds..

9. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL

Aaah balen zeg dat je zo ziek bent. Heb je overlegd met je huisarts/verloskundige over je koorts? Volgens mij moet je dat wel proberen te voorkomen in het eerste trimester. Ik wil je niet bang maken ofzo hoor haha, vroeg het mezelf ook even af, ben zelf ook ziekjes :(

10. djoon

djoon Niet meer actief

@shampoo, beterschap meis! Lekker uitrusten!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Sorry meiden dat ik niet zo gezellig meeklets :(
    Voel me niet zo lekker in de zwangerschap, dus heb toch niets leuks te melden :(

Maar ik lees wel gewoon mee hoor :)

12. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    He meiden

Ruzie zoek ik ook heel graag. Voelt echt lekker. Hahahh, maar hij kan gewoon doen alsof hij niks hoort! Dan word ik echt kwaad

Meiden die onzeker zijn, het hoort erbij! We kunnen helaas niet zien wat er daar binnen gebeurt. Sterkte meiden, probeer te genieten!

Nou ik besloot eens vandaag op de Weegschaal te gaan!....... Ik ben 3 kilo bij gekomen. Hoe is dat nu mogelijk. Het ziet er naar uit dat ik weer die 27 kilo ga halen. Ik denk om toch eens een diëtist te raadplegen. Want zoveel kilo's wil ik niet....... Alles voor een goed doel

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Soura, goed idee een dietist! Wellicht kan zij je met simpele tips helpen.

Heeft iemand tips tegen vieze smaak in je mond (behalve tanden poetsen, flossen, tongschraper, mondwater dat doe ik al ;)) maar heb sinds de misselijkheid begonnen is echt het idee dat er een beschimmeld stuk brood in mn keel steekt en echt ALLES, smaakt ernaar.... Zo vreselijk!!!!

14. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    #1354 suzannev, 22 sep 2013
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
    Hoi allemaal,

Wij hadden gister een feestje. En nou moet ik zeggen dat t heel goed ging en gezellig was. Doordat we iemand kwijt waren was het alleen veel later geworden dan ik wilde. Ik heb nu hele erge rugpijn en voel me zo schuldig..........

Deze week de echo daar heb ik heel veel zin in!

Ik heb ook het 9 maanden boek, en schrijf er elke week wat in.

Terwijl ik niet spuug ben ik 3 kilo kwijt sinds ik zwanger ben. Denk dat t komt doordat ik nu veel gezonder eet Hihi

15. djoon

djoon Niet meer actief

Ik ben ietsje zwaarder maar ik wissel altijd heel erg met gewicht op 1 dag soms verschil van 2 kilo.

Ik heb al sinds vanochtend ook misselijk gevoel gisteren voelde ik niets nou en vandaag weer alles.
    Vieze smaak geen idee. Vanmorgen ging ik tandenpoetsen en wij hebben elektrisch en de laatste 30 sec had ik zo'n vieze smaak en stak ik ook nog me tandenborstel te ver in me keel hahaha.

Hebben jullie al specifiek ergens heel erge zin in?
    Ik had van de week zin in kroketten nu al twee dagen tomaten!

16. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Haha Djoon jij ook zon ruziemaker nu? Ik ook!! Heerlijk he. Vanmorgen ook, ik was zó boos dat vl boven alle gordijnen open had toen ik na het douchen in mijn nakie de slaapkamer in liep! En hij had het bed nog niet afgehaald dus het was hier echt bal. Hij vond het echt verschrikkelijk. Arme lieverd. En dan ben ik op dat soort momenten zo lekker onverschillig en ijskoud. Maar ja het hoort nou eenmaal bij de zwangerschap zullen we maar zeggen....

17. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Hallo dames, leuk om jullie te lezen. Ik herken veel van wat jullie schrijven. Vooral de vermoeidheid en de onzekerheid. Wat gaat de tijd toch langzaam! :)

Dit is mijn 5e zwangerschap en we hebben 1 gezonde zoon van 18 maanden. Dus op zich niet zo vreemd dat zwanger zijn nogal beladen is na 3 miskramen.

Mijn vriend twijfelt geen seconde, dus daar hou ik me aan vast! :)

Goede tip trouwens van die bandjes bij de Tuinen tegen misselijkheid. Ga ik morgen even halen. Word er echt gek van. De enige tijd dat ik niet misselijk ben, is als ik eet, maarja, ik kan moeilijk 24 uur per dag eten! Hihi..

18. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer helemaal bij, even aantal dagen niet op de pc geweest en dan moet ik wel wat bijlezen hoor haha..

Hier echt maar 1 kwaal en dat is die vermoeidheid, tis niet dat ik slaap tekort kom want vannacht nog klokje rond geslapen:$ Maar moe moe moe.. Vreselijk!:(
    Morgen weer gaan werken, hoop dat t dan weer wat beter gaat :)

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dag dames,

Het is veel te druk hier om bij te houden en op iedereen te kunnen reageren! :)

@JD Welkom hier! Beladenheid herken ik...ik heb voor deze zwangerschap afgelopen juni een missed abortion gehad...:(
    Na beladenheid wordt vertrouwen, hoop, blijdschap doorspekt met een zieke angst dat het weer misgaat :(
    Laat staan dat je er 3 hebt gehad!! Hopenlijk nu een gezond kindje!
    Hier ook een vriend die er een goed gevoel over heeft...dus ik houd me daar ook aan vast!

@Misselijkheid...check! Moeheid...check! Nergens zin in...check! ;)
    Ik ben nog geen ruziemaker :p

@Noah...voel me zo schuldig, heb nergens zin in, wil alleen maar slapen en liggen ;) Blij dat meer dit hebben!

@All Morgen 7 weken! Nog een week of twee tot de volgende echo!

20. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Nog 10 uur en 36 minuten... ohhh mennn zenuwen slaan toe.. ik ga even lekker douchen en slapen, om half 7 gaat de wekker.. half 9 eerste echo... pfff ik duim zoooo hard dat alles goed is..

Deel Deze Pagina