mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Succes morgen eviiii!!

Vl wilde heel graag pizza eten vanavond. Ik ging t afhalen ieuuwww die lucht icm de drukte was geen goeie combi. Ik moest naar buiten anders had t niet goed gegaan. Toen moest ik t thuis nog opeten.
    Morgen ga ik weer lekker koken.

Trusten allemaal!

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah niet fijn zeg! We moeten nog even volhouden na 12 weken verbetering toch? Ik herken het wel ook nergens puf voor en down gevoel blegh!! Sterkte voor jou komt goed!

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evii succes morgen! Spannend.

Suzannev brrrr vies he die luchtjes bah kreeg je de pizza nog wel naar binnen?

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hey dames
    Vandaag besloten om totdat we het verteld hebben aan de familie wat minder hier aanwezig te zijn. Doordat ik zoveel lees van anderen enzo lijkt elke dag te lang te duren totdat het openbaar mag worden. Ik moet me echt even weer concentreren op men werk want dat loopt nog niet helemaal zoals gewenst. Ik zal wel meelezen maar niet veel reageren

Veeeeeel succes allemaal! Spreek jullie snel weer;)

Oh btw vandaag voor het eerst overgegeven, bah;)

Fijne nacht

5. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @evii heel veel succes morgen. Spannend!

@willemientje dat kan ik me voorstellen meid. Het is ook moeilijk. Ik heb er ook vooral moeite mee op t werk ook omdat ik me zo slecht voel. Ik ga het wel na de eerste echo bij 8wk vertellen.

@hier bah bah word er een beetje gek van die misselijkheid en steeds tegen het spugen aan zitten. Kan af en toe helemaal niet aan eten denken! Maar toch als ik aan het eten Ben, eet ik best veel en heb ik ook honger...vreemd
    daarbij ben ik nog steeds extreem moe. Ik kan rond 11.00u mijn ogen soms al niet meer open houden. Vandaag van 16.00-18.30 geslapen en nog steeds moe haha

En iedereen maar zeggen dat het zooooo leuk is om zwanger te zijn :) , pfff ik hoop dat het na 12 wk minder word zeg

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Dank jullie wel:)

Vervelend jullie misselijkheid! Hier wel een vol gevoel maar echt misselijk nog steeds niet geweest. .

7. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

@evii, heel veel succes morgen!

@jace, dat niet aan eten kunnen denken komt mij bekend voor. Ik heb al moeite om te bedenken wat we savonds gaan eten zonder te moeten kokhalsen.

Gistermiddag was ik met vl even de stad in, we zijn niet eens lang geweest, maar ik was kapot toen ik thuis kwam. Ik merk het vandaag ook nog, zo moe in de benen.

Zijn er hier vrouwen die overal tegen aan lopen? Letterlijk dan he:p
    Als ik bijv. Door de deur wil zit ik met me heup tegen de deurpost aan, of als ik langs een tafel loop ook.
    Normaal heb ik dit met me ongesteldheid, ik ga er nu toch geen 9 maanden last van hebben? Want dan ben ik bang dat me heupen zo blauw als een smurf zijn op het eind:p

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @lindalovesmo, hihi JA herkenbaar probleem! Geen deurpost is meer veilig als ik in de buurt kom ;) Misschien toch mijn bril vaker opzetten :)

@evii succes vandaag! Hoe laat mag je?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Floortje! Bij m'n zoontje heb ik me helaas de hele zwangerschap zo rot gevoeld, m'n dochter daarentegen was gelukkig n roze wolk... Ik hoop ook echt op verbetering, want ook voor m'n omgeving is dit niet leuk :(

@'Evii, veel plezier en succes!

@ Willemiemtje tot gauw!

@'rest *zwaai*

10. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    @floortje27 ja ik heb een deel van de pizza opgekregen. Met goed ademhalen en niet teveel ruiken kwam ik een heel eind.

Vannacht wel weer rot geslapen. Ik wil elke x zo graag op mijn buik slapen. Maar dat gaat echt niet met mijn borsten.

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Spannend Evi, succes straks, je mag zo :D

12. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Succes evi!!!

13. djoon

djoon Niet meer actief

@evii, waah spannend hoe ging die??

Hier voel me echt kut vanmorgen voor het eerst overgegeven bah bah! On 5:15 vanmorgen. Hoop dat dat snel weg is want dat vindcik echt niet fijn

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Djoon, o dat is echt rot :(

Hier net de telefoon gepakt en gebeld vanwege de misselijkheid, dit gaat zo niet meer, heb nog 2 kleintjes die zo niets aan hun dweil van hun moeder hebben. Vanmiddag medicatie ophalen, hopelijk brengt het eindelijk verlichting!

15. MamavanBas2009

17 sep 2013
    24
    0
    0
    Mijn 2 knapperds en werken !
    Noord-Brabant
    Hallo !

Ik ben in Mei 2014 uitgerekend als het goed is,

Groetjes.

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hi ladies...wat is er hier al weer gezellig veel gekletst! Ik kan het vanaf hier niet goed bijhouden dus maar even kort ;)
    Evii veel succes vandaag!

@alle misselijke dames...wat vervelend zeg! Hoop dat jullie je snel weer wat fitter voelen!
    Hier met vlagen wat misselijk maar valt tot nu toe ontzettend mee gelukkig. Ben wel snel moe en lange afstanden lopen of tempels beklimmen is niet heel fijn. Heb veel last van mijn rug en bij teveel lopen en klimmen krijg ik krampen.
    Verder hou ik veel vocht vast en heb echt een Darmen buikje. ..heel sexy :D

Iedereen die komende week een echo heeft veel succes en dames hoop dat de misselijkheid snel minder is!

17. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Meiden! Ben weer thuis en ik ben helemaal verliefd!! Het leeft hihi een mooi kloppend hartje gezien en t ziet er perfect uit!!:Dohh zooo moooii..

Gelijk maar even bloed geprikt is dat ook gedaan. Nu genieten!!

18. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    :) Wat fijn Eviiii!!

19. djoon

djoon Niet meer actief

Wat ontzettend fijn evii, nu heb ik helemaal zin in volgende week donderdag;)

20. MamavanBas2009

17 sep 2013
    24
    0
    0
    Mijn 2 knapperds en werken !
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Evii..

Groetjes.

Deel Deze Pagina