mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Gefeliciteerd evii! Geniet er van:D

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je mooie echo evii!!

Ik mag aankomende woensdag *stuiter stuiter* Kan niet meer wachten :D

3. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Jaa t is echt zoooo moooi!!! Zo speciaal. . K wil weer! Haha... zo verliefd op ons kindje..
    Ja meiden die nog moeten nog even geduld... t is zo mooi! Vergeet niet te genieten!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat fijn Evii!!!!

5. djoon

djoon Niet meer actief

Ik kan niet meer wachten! Hoop zo een mooi kloppend hartje te zien!! Nog 10dagen

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @evii gefeliciteerd! Wat fijn, nu lekker genieten! :D

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Haha super! :D Je termijn klopte verder ook?

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evi wat gaaf! Gefeliciteerd met de goede echo!

Lucin hoe is het nu met jou? Wat zei de huisarts?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Floortje, het gaat hier redelijk, ik 'woon' op dit moment op het toilet helaas :(... Heb Emesafene gekregen. Vanavond ga ik de eerste nemen, moet zo nog met de auto weg namelijk en durf dat dus niet te nemen als ik nog moet rijden

10. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Thanxx:D ja klopte precies, 8weken en 1 dag:) uitgerekend op dodenherdenking. . Hopelijk niet om 20.00 :p

11. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Evii met je mooie echo!! En nu lekker genieten!:D

12. MamavanBas2009

17 sep 2013
    24
    0
    0
    Mijn 2 knapperds en werken !
    Noord-Brabant
    Super, Ik moet nog wachten tot 17 oktober tot Mijn eerste controle en gesprek en echo waarschijnlijk ook denk Ik.
    Echt balen.
    Fijn dat alles goed was met Je baby Evii.
    Geniet ervan.

Groetjes.

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @evii gefeliciteerd wat leuk! Haha moest echt effe lachen over je opmerking :D
    ik denk dat t na zo'n goede echo ook meer gaat " leven " voor jezelf niet? Ik vind t allemaal zo onwerkelijk. Heb ook niet t idee dat ik er echt van kan genieten

@djoon ik volgende week woensdag! Spannend!

@lucin bah bah wat vervelend meid. Ik hoop voor je dat die tabletten gaan helpen. Zo is het ook niet leuk meer he

@hier ik ben echt een beetje depri lijkt wel. Kan helemaal niet echt blij zijn met mn zwangerschap vooral ook om dat ik me zo slecht voel denk ik. Maar krijg constant van die negatieve gedachtes zo van wil ik dit wel. Kan ik het wel. Vind ik mn baby wel leuk? Pffff ik word echt gek van mezelf. Heb het idee dat ik helemaal niet zo blij ben. In ieder geval niet zoals ik anderen erover hoor! En dat terwijl ik het zo graag wil!
    Ik weet dat we het al erover gehad hebben maar moest het toch nog een keer zeggen :)

14. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Jace wat rot! Ik herken het heeeelemaal!
    Ik denk precies hetzelfde en ook had ik niet beter even kunnen wachten, het lukt me niet wat als ik niet van mn kindje hou!
    Vreselijke gedachten :(

15. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen pretje zeg! Hopelijk voel je je er wat beter door want zo kun je ook niet echt genieten en voor de twee andere kindjes zorgen! Pas goed op jezelf!

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    @ lucindalice, die tabletjes werken bij mij erg goed! Ik gebruik ze nu 3 dagen en ben op (een paar keer na) niet meer misselijk geweest. Gewicht nu gelukkig weer stabiel ipv afvallen. Heb jij ze ook maar voor 5 dagen meegekregen? Succes meid.

17. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    @evii wat fijn meid! Deze blijft je hele leven bij.

Wat vervelend dat iedereen zo misselijk is.. Sterkte dames. Wat bij mij helpt is een cracker eten voordat ik opsta.

Hier nog steeds ziek. Gisteren 39.8 graden koorts. Dokterswacht gebeld eerst mocht ik van de assistente geen paracetamol en later heeft ze overlegd met de huisarts en toen mocht het wel het kan namelijk totaal geen kwaad. Nu is mijn koorts gelukkig naar beneden maar alles doet zo zeer... Ik was zo bang voor een miskraam maar niks aan het handje.

Volgens mij moet ik het langst wachten met echo 9 oktober pas ben dan ook nu 5 weken zwanger.. Banner klopt niet moet ik nog even aanpassen.. Maar goed ik ben met de eerste twee weken te vroeg en de tweede vier weken te vroeg bevallen dus dat verwacht ik nu ook weer...

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Gefeliciteerd met je echo Evii!!

Vervelend dat sommige van jullie zo ziek zijn. Hopelijk werken je medicijnen Lucindalice!

Ik ben vanaf vanmiddag 14.00u echt helemaal gesloopt. Ben zooooooooooo moe!!! En ik heb toch geslapen als een roos afgelopen nacht. Vanmiddag heb ik op mijn werk dan ook vrij weinig uitgespookt. Hoe dan ook, deze vermoeidheid is voor mij een teken dat ik goed zwanger ben :D

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanks meiden!

@ Bloem, heb 10 tabletten, maar mag morgen de rest komen halen. Bij mijn dochter brak ik helaas nog door de medicatie heen, hoop dat dat nu niet zo is :(
    Kun jij autorijden met die tabletten?

@ Jace en Floor, ik herken het helemaal van m'n eerste zwangerschap, ik wilde zo graag in verwachting raken, maar kwam maar niet op m'n roze wolk toen het eindelijk zo ver was. Kwam denk ik doordat ik me o zo rot voelde toen door de misselijkheid etc.
    Heel veel succes meiden, jullie kunnen het echt gewoon hoor! Hormonen doen rare dingen met je ;)

@ Shampoo, beterschap!!

20. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook een beetje ook al durf ik het niet zo goed toe te geven! Want ik wil het zoo graag heb ruim een jaar er over gedaan en niet helemaal natuurlijk. Maar nu denk ik wel eens pff wat voel ik me rot:0

Maar ik mag het van mezelf niet denken! Want ik wil dit zo graag!

Deel Deze Pagina