mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Gelukkig maar Luc! Ik heb een lage kant vitamine. D en ijzer tekort. Daarvoor moet ik nu deze maanden extra nemen. Ijzer in vorm van vocht ipv tabletten! Bah. Zo vies.

Ja ik hou van koken. Heerlijk en ook bakken.. Mmm alleen nu wat minder omdat ik wel misselijk word als ik de geur ruik van gebakken vlees. Bah

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik zit dit te lezen en denk echt 'getver' (sorry:)) terwijl ik in niet zwangere toestand het allemaal lekker vind ;)
    Ik ben zo misselijk als een hond, tot drie keer toe al boven de pot gehangen zonder dat er ook maar iets uitkwam:( Dus ik denk dat ik een schaaltje yoghurt doe en dat manlief straks zelf even mag koken:)

3. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    @zuster88

Welkom meid en van harte gefeliciteerd met je 4e wonder, heb je nu 3 of 4 kids ivm mk? Hier nummer 3 onderweg.

@ angelsound is dat wel veilig? Gewoon vraagje hoor zal dat de gyn ook vragen bij de eerste controle die nog twee weken duurt zucht duurt zo lang.

Ik voel me al iets fitter maar nog wel keelpijn en hoofdpijn en zonder paracetamol red ik het nog niet.. Ik merk wel dat ik erg ongeduldig ben ik wil gewoon verder zijn in de zwangerschap en het van de daken schreeuwen :)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier ook iemand die dol is op koken, maar mis echt even de energie.... Vind boter nu ook echt stinken... Zoooo vies!

5. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @stitch hahahah super grappig hihi :D
    Ik vind het wel lekker ;)

6. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @shampoo 31 dit wordt hopelijk ons vierde kindje (dus mn vijfde zwangerschap) we hebben drie gezonde jochies rondlopen! leuk dat jullie een derde kindje krijgen! brengt een hoop gezelligheid met zich mee..
    heb hetzelfde als jou wou dat ik al paar weekjes verder was.. echo achter de rug en dat iedereen het mag weten, maar goed geduld is een schone zaak... *zucht*

wij hebben hier tussen de middag warm gegeten ben gelukkig nog niet misselijk (af en toe een vlaag) dus vind het mooi makkelijk om tussen de middag warm te eten.. probeer nu zoveel mogelijk aardappels groente vlees te eten maar ben er niet zo dol op.. heb liever wat apartere dingen als pasta en dergelijke dus probeer dit zoveel mogelijk af te wisselen.

zo een broodje eten met de kids en vanavond lekker een avondje voor mezelf manlief is aan het werk tot uur of half negen..

7. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
  8. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

@shampoo31 dat filmpje is inderdaad mooi!
    @ndnk, succes meid! Ik duim voor je

Ik eet deze week de hele week alleen, manlief werkt tot 23.30
    Nu moet ik zelf eten bedenken en maken, alleen wordt zo misselijk bij de gedachte al:( maar heb wel trek dus ga zo proberen over de misselijkheid heen te zetten.

Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek bij post nl als postvoorbereider. Ben benieuwd, en wel beetje zenuwachtig, stresskip die ik ben:p

9. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Ndnk hoe was je echo meid?

Lindalovesmo succes morgen bij je sollicitatie spannend!

10. djoon

djoon Niet meer actief

@soura, ik heb er nog geen zou er wel eentje willen denk ik!

@lucindalice, wat fijn wat minder misselijk. Bij mij ist met vlagen hele dag!

11. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @ veiligheid angelsound. Ik had het gevraagd bij de eerste. Je mag het niet elke dag een half uur gebruiken. Maar een paar keer in de week is dat niet erg. Ik was zo onzeker dat ik er een kocht. Zo kon ik hem gebruiken. Tussen de 11e en 20 e week. Daarna begon ik hem te voelen en gebruikte ik het eigenlijk alleen op dagen wanneer hij minder bewoog

Ik vind het een geweldig ding

Ndnk hopelijk was alles goed meid

12. djoon

djoon Niet meer actief

Hier echt wel misselijk dan met de dag aanwezig!
    En heeeel moe. Heb vandaag al een uur geslapen maar zou nu alweer naar bed kunnen!

Wel super gaaf op kraamvisite geweest. Heerlijk:)

@shampoo, zekers heel mooi!:) gek he dat er zo'n klein ietsje in ons groeit!

&sporten, ik doe aan wedstrijdzwemmen! Maar ik heb sinds dat ik zwanger ben nergens puf voor. En ik ben beetje bang dat ik te veel doe in het sporten! Hebben jullie dat ook?

@lindalovesmo, succes morgen!!

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hey meiden, lekker druk hier!

Ik begin mn eerste echte zwangerschapskwaal te krijgen, ben suuuupermoe. Val steeds smiddags of vroeg in de avond in slaap en kan er maar moeilijk uit komen.
    Morgen opnieuw een echo, de 4e alweer haha :D

Gelukkig zaterdag al goed nieuws gehad. Moest maandag opnieuw gezien worden door mn gyn omdat zaterdag een arts in opleiding was. Maanag 2uur in het ziekenhuis geweest, maar mn gyn had allerlei spoedoperaties dus heb hem weer niet gezien.

Gelukkig is mn HCG weer geprikt en dat was netjes elke 48uur verdubbeld. En bevestigd is dat het vruchtje in de baarmoeder zit! Ze dachten eerst dat het er misschien buiten lag omdat ik buikpijn had en het moeilijk te zien was.
    Vruchtje heeft zich lekker helemaal in de uiterste hoek van de baarmoeder genesteld ipv ergens middenin haha.

Morgen moet ik dus terug om mijn gyn. het goede nieuws nogmaals te laten bevestigen :D

14. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Vandaag de seabands gekocht en aan de gembertheeen dat helpt een heel eind:)

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed!

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    :D:D:D:D:D:D
    Een uitwendige echo was al duidelijk! Een mooi snel kloppend hartje en een vruchtje dat goed is gegroeid! Jeetje wat is het toch bijzonder!
    Zooooo blij!!! Jihaaaaaaaa :D:D

16. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Gefeliciteerd ndnk! Wat zul jij je gelukkig voelen:)
    Ik kan niet wachten tot ik mag, maar ik moet helaas nog 2weken wachten

17. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @ndnk, gefeliciteerd! Wat fantastisch! En wat fijn dat je gevoel het mis had ;) nu hopelijk lekker genieten :D

18. djoon

djoon Niet meer actief

@ndnk, yes meis! Nu lekker genieten!

19. djoon

djoon Niet meer actief

Mijn eerste baby droom is een feit sinds ik zwanger ben! Niet zo'n hele leuke eigenlijk haha ik gaf me baby borstvoeding en het deed een beetje zeer en keek ik na me borst toen de baby klaar was zat er allemaal bloed:0 auw auw

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @djoon, hopelijk blijft het dan bij dromen ;) ik had het bij zoonlief, dat het bloed eruit liep... :( auw auw als ik er nog aan denk

Deel Deze Pagina