Goedemorgen allemaal! @ LindalovesMo Ik tel met je mee af...over 2 weken mag ik ook weer! En dan is de termijnecho geloof ik... Maar het is heel spannend als je nog niet geweest bent! Dus ik snap dat hetvoor jouw een eeuwigheid duurt! @Djoon brrr....wat een gekke droom! @Stitch... Geloof niet dat ik dat wou weten!
@ndnk Wat fijn dat de echo goed was. Nu zul je wel weer wat geruster zijn. Ik droom ook heel veel, gek he dat je van die rare dingen kan dromen. Ik ben sinds maandagavond nu heel misselijk. Ik had gehoopt, dat het zo zou blijven als vorige week. Maar het gaat steeds hoger zitten. Ik ben de hele dag aan het zoeken naar iets wat helpt tegen de misselijkheid, maar ik heb het nog niet gevonden. Het valt me tegen, en ben er heel onrustig door Het wil niet weg!!
Hallo Dames, Even weer van twee dagen terug gelezen. Gisteren een vroege dienst gehad, wat viel dat zwaar. 's Morgens vroeg opstaan en dan tijdsdruk om er op tijd te komen. Heb toch even boven de wasbak gehangen, gelukkig kwam er niets. Misselijk zijn ken ik niet vanuit mijn andere zwangerschap. Toen was ik alleen misselijk van chocolade. Nu meerdere momenten op de dag misselijk. Wat leuk al die mooie echo's. Neemt een stuk onzekerheid weg. Ik moet nog twee weken wachten. Zou willen dat ik ook al mocht. Maar zolang de klachten blijven/ verergeren zit het vast wel goed. Vandaag voor de derde dag urine opvangen voor MvM, de eerste week tot 2 December. Inkopen doen; dat hoeven wij niet meer zoveel, dan kan ik mijzelf lekker verwennen met leuke kleding. Vorige zwangerschap mijzelf niet zo goed voorzien in kleding. Dus nu maar een keer zelf goed genieten. groetjes
Dag dames, Paar dagen even afwezig geweest omdat ik ziekjes en gewoon verschrikkelijk moe. IK wil het liefst de hele dag in bed liggen. Maar een voordeel, heb niet echt last van misselijkheid. ALs ik dat lees bij sommigen dat is dat niet leuk. Maar iik zou wel graag wat meer energie willen hebben. Net twee dagen gewerkt en moet nu echt weer bijkomen, zoooo lastig met een aanhankelijk zoontje. Ik ga vrijdag naar de verloskundige en dan ook een afsrpaak maken voor een eceho, ben benieuwd wanneer ik kan!! We willen het wel zo plannen dat me man mee kan, dus zal nog wel even moeten wachten want hij is niet zo flexibel. @Inkopen Wow jullie zijn er snel bij begint de nesteldrang nu al haha! VOrige keer ben ik pas rond 25-30 weken gaan shoppen voor de kamer. Eerder wilde ik me er niet mee bezig houden. NU hebben we gewoon nog veel in huis. Dat scheelt enorm. Mijn buik wordt echt opvallend nu !!!! IN de avond vind ik het echt al HUGE. MAar wel een bevestiging dus dat er iets aan de hand is haha. MAar weet niet meer hoe lang ik dit kan verbloemen....
Daaaaamn ik ben nu echt verschrikkelijk beroerd! Net even geschreven dat ik nniet zo misselijk ben, moet ik ineens echt bijna kotsen!!! PFfffff sorry hoor baal echt ff. GElukkig slaapt me zoontje en hoef ik even niets..... ook al zijn er not 1001klusjes.... zucht
@ndnk wat fijn dat je een mooi echo had! Echt super! Ik mag vandaag over een week....... Spannend @hier misselijkheid is iets minder en had gisteren ook bijna geen last van Mijn borsten. Ging al bijna denken dat het mis zit. Maar goed zolang er geen bloed of krampen zIjn zal het wel goed zitten hoop ik. Verder ben ik al 1,5 kilo bijgekomen! En ik ben al niet super dun!! Ben me echt aan het ergeren maarja heb ook best veel gegeten ivm misselijkheid. Maar helaas niet alleen maar gezonde Dingen . Wie heeft hier nog meer last van?
@jace, ik ben ook niet slankste en heb er al 3 kilo aanzitten het is bij mij puur vocht. Mijn voeten, handen en linkerbeen zijn al enorm gezwollen. Het doet gewoon echt pijn en ik krijg mijn laarzen al niet meer dicht.... Vrees dat ik alweer vroeg mijn steunkousen uit de kast kan halen. Bij de vorige zwangerschap liep ik ook al vanaf de 16 weken met dat ding aan. @ndnk, als je goede begeleiding krijgt is dat ook helemaal niet nodig. Maar niets aan die bevalling of kraamtijd was goed, dus ook dat niet @7nov12, Hmmm niet leuk als je ineens zo misselijk bent. Ik had gistermiddag zo'n zin in een boterham kroket. Dus kroketje gebakken samen met zoonlief. Een uur nadat ik hem gegeten lag tie ineens overdwars in mijn maag. Heb er tot vanochtend last van gehad, vannacht ook slecht geslapen. Hopelijk gaat je misselijkheid net zo snel weer weg als dat ie gekomen is!
Ik heb een vraagje aan jullie, hebben jullie ook nu al een voorgevoel wat het gaat worden? Ik heb echt sterk het gevoel dat het een jongen wordt. Waar het vandaan komt, geen idee. Heb altijd gedacht met mijn huidige vriend dat hij eerst een zoon zou krijgen.. Zou toch een beetje gek zijn als het dalijk een meisje is haha.
@ LW, bij allevier de zwangerschappen een sterk voorgevoel. Zoon en dochter klopten , MK zullen we nooit weten en ik ben nu ook wel weer overtuigd van het geslacht
@ Gewicht, gaat er vast straks weer af hoor dames! @ 7nov, balen dat je toch misselijk bent @ Stitch, succes met je vocht! Ben zo blij met de Emesafene! Nog steeds met vlagen wat misselijk en slikken, maar het gaat echt stukken beter
@lucindalice, fijn dat het nu stukken beter gaat met je tabletten! @geslacht, ik heb nog geen gevoel. Ik 'luister' wel of de echoscopiste of de gyn zich weer verpraten Net twee zwangerschapsbroeken binnen gekregen van Bonprix. Ze zijn verstelbaar en nu nog aan de ruime kant maar daar groeien we wel in zeker nu ik al zoveel vocht vasthoud. Ze zitten in ieder geval aan mijn buik een stuk comfortabeler dan gewone broeken.
Hoi meidn Ik hoor gewicht hahah. Hier ook 3 er aan. Maar ik snoep ook echt graag. Ik moet dit keer niks vets ofzo. Maar zoet netals snoep eet ik heel graag momenteel. Heb ook het gevoel dat als ik niks zoets eet, ben ik duizelig. Ik ben bang dat ik toch m'n suiker moet laten trekken. @7 nov beterschap meid. @zwaar op werk. Deze week ziek gemeld. Sorry ik kan echt niet opstaan om 6 uur baby flesje geven douche eten en vertrekken. Ik probeer het volgende week hahah @ MVM dames. Goed zeg. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt veel plas. Savonds wel en veel in eens. Zo alsof een kraan open gaat, savonds heel erg veel dorst. Ik denk toch dat suiker niet zo goed staat!... @ dromen. Heel normaal hoor. Nu nog niet echt. Maar toen bij de eerste vooral t laatste trimester. Was echt heel erg. Soms nachtmerries Nou ga eens maar weer verder met bank liggen. Kind is op de kdv hahah. Ik had geen zin om te zeggen dat ik deze week geen opvang nodig had. Ff rust en om 15 uur ga ik die afhalen en dan weer koken mmmm.
@lucin ja laten we hopen dat t eraf gaat! Als ik in dit tempo doorga, zit ik straka op 30 kilo haha En als het nou van gezond eten is..... Maar helaas @soura lekker toch even rustig aan doen deze week. Ik ben wel aan het werk kan e helaas niet ziek melden deze week
@sticht, hahaha dat wilde ik ook net niet weten ik dacht dat kan niet joh. Vriend zei ook al nee joh er komt melk uit geen bloed Maar kan dus wel auw auw:0 @7nov12, bah he zo vervelend die misselijkheid mja helaas hoort het er bij! En goed je rust nemen ik slaap nu ook steeds ff een uurtje s'middags @lw85, ik denk ook dat mijn kindje een jongen word waarom geen iddd maar me gevoel is heel sterk! @hier, aaah me collega heeft het geraden:0 ze vroeg hoe het zat of ik nog om echo's moest (ivm mmm) ik zo nja avfentoe en toen keek ze me zo aan dus ik moest lachen! Zegt ze nee je bent al zwanger he. Dus ik nee hoor. Mja toen moest ik al huilen dus ze zegt ben je echt zwanger tsja toen kon ik niet meer liegen haha:0 eigenlijk wilde ik het pas over 2 weken vertellen.
Ik. En nog helemaal niet aangekomen. En plassen zo'n mvm fles zit echt vol aant eind van de dag. Maar ik plaste sowieso al veel. Merk wel dat ik het nu nog minder kan ophouden
@ Djoon, o jeetje, al geraden @ Soura, hoop dat je deze week lekker uit kunt rusten En wellicht is n suikercheck dan niet verkeerd! @ rest, weet het even niet meer *zwaai*
@Djoon Toch doorzien Vind je het erg? Vorige keer had ik ook een collega die mij doorzag, vond het toen ook wel weer prettig dat iemand het wist, anders ben je er zo alleen in! Vind het nu heel lastig om me werk dat niemand het weet. @Soura Verstandig hoor om even rust te nemen. HEerljk om even een dag voor jezelf te hebben! HEb ik ook wel behoefte aan. De misselijkheid is gelukkig wat gezakt, had even wat gegeten en even geslapen, voel me nu wel beter. Maar het is zo'n troep in huis...... ik weet niet waar ik moet beginnen, ben zo moe Zoontje slaapt gelukkig weer lekker dus ik ga maar eens beginnen in de keuken, kan ik nog wat te snaaien pakken haha.
Hoi allemaal, Heb even niet gekeken ben zo naar en misselijk steeds! Ik lees dat meer dames er last van hebben, naar hoor. Heb net de HA gebeld en de assisstente gaat overleggen. Maar volgens haar zitten er ook veel nadelen aan het gebruik, klopt dat? Dames met goede echo super! Soura sterkte even bijkomen 7 nov knap ondanks nog een kindje in huis dat je het volhoudt! Djoon lastig dan he soms kun je het niet langer verbergen, ik ben ruim week in de ziektewet heb het ook een aantal mensen verteld die bezorgd waren want ben nooit ziek. Jace je hebt vast mijn kilo's ik ben er 3 kwijt!